Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by piopio
    Ja du snowflake..
    Denna dära BB-skadad tråden var man in i och skrev ett antal ggr..
    Kul läsning!!
    Ja det kommer jag ihåg och Starfriend hade en hel del roliga bidrag också, men visst var den tråden kul? Jag tänkte jag skulle lägga in lite bitar av den här lite då och då för att friska upp minnet. Kan ju inte lägga in hela för det får inte plats
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by Tipita
      Tro inte att du kan komma undan. Big Brother is watching you

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
        Tro inte att du kan komma undan. Big Brother is watching you

Huff Jai bli skremt

Comment

• Säger Natti Natti här trots att ni redan har gått och lagt er (kan ju inte bryta rutinerna);-)

Comment

• Go´morron! Får snabba mig med frukosten här. Ha en bra dag så syns vi här när jag kommer från jobbet och i kväll ska jag inte ut på dåligheter så då blir jag väl sittandes här;-)

Ha en bra dag!

Comment

• Hallå!!! Vart är alla? *visslar lite call on me*

Comment

• Från
                http://www.nordicface.com/invitasjonII..html

"NB! Det vil også bli innslag av -og med "Flanders danseskole".
                Der kan du som gjest få se/lære/danse med "Flanders" under "Flanders låten" Call me."

Comment

Hallå!!! Vart är alla? *visslar lite call on me*
                  Jag e här, frågan e nog mer var ni e??

He he, vet... jag e synsk nämligen ( )
                  http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Godmorron i klubben..hoppas alla sovigt gott & har lika fint väder som vi i skåne har...

Hittade en fin bild på Flanders på hans hemsida..sådana här bilder gör att man vaknar & sätter nästan kaffet i halsen *HOST*
                    Attached Files
                    Last edited by Guest; 2005-06-18, 10:39.

Comment

• Originally posted by starfriend
                      Godmorron i klubben..hoppas alla sovigt gott & har lika fint väder som vi i skåne har...

Hittade en fin bild på Flanders på hans hemsida..sådana här bilder gör att man vaknar & sätter nästan kaffet i halsen *HOST*

ownloadItem&g2_itemId=111&g2_serialNumber=2" border="0"/>
                      Go´morron Star! Har saknat dig ju *kramar om* Hoppas att allting är bra med dig!

Jag kom precis från Anders forum, har varit och ställt en av mina många nyfikna frågor och även satt mitt kaffe i halsen när jag kikat på bilderna*skiner som en stor sol*

Här i Göteborg är vädret kanon fint så jag ska ta mig ut och bättra på solbrännan lite ;-)

Go´morron Nova! Fasen vad du var morgonpigg och ändå gick du och la dig senare än mig. :razz: Undrar om man ska döpa om OT-tråden till "den osofistikerade flörttråden" *gapskratt*

*sörplar lite kaffe*

Comment

• Säger TJOHOOO här oxå

Ut i solen bara!!!!

<<<NOVA
                        http://cherinne.blogg.se/

Comment

Go´morron Star! Har saknat dig ju *kramar om* Hoppas att allting är bra med dig!

Jag kom precis från Anders forum, har varit och ställt en av mina många nyfikna frågor och även satt mitt kaffe i halsen när jag kikat på bilderna*skiner som en stor sol*

Här i Göteborg är vädret kanon fint så jag ska ta mig ut och bättra på solbrännan lite ;-)

Go´morron Nova! Fasen vad du var morgonpigg och ändå gick du och la dig senare än mig. :razz: Undrar om man ska döpa om OT-tråden till "den osofistikerade flörttråden" *gapskratt*

*sörplar lite kaffe*

Hej & godmorron snow & Nova...
                          Jo tack allt e bra med mig..sola lyser & jag med den =)....hoppas detsamma med er *kramis tbx*

Var ju tvungen att gå tbx till Flanders sida igen & kolla på dina nyfikna frågor..kul att Anders svarar & skriver i forumet (missade det när jag var å kolla in hans bilder..undrar varför *host host*)......*fniss*..
                          ska logga in mig på hans forum nån dag..kul med roliga & bra frågor jööööö....

såg att han svarade dig att han & patrik nog skulle till Göteborg ...finns det möjlighet för dig att gömma undan din sambo???..Tänker litta på den frågan du ställde till honom dagen efter han gick ut ur huset....vill du gifta dig med mig *asg*

Comment

• Nää hopp dax att gå ut i solen..ha det gött alla

Hittade en annan bild på Flanders..minns när denna dagen var..skrattade mycket åt just den gula jätte telefonen jag jööööö *kramis*
                            Attached Files

Comment

• Originally posted by starfriend
                              Hej & godmorron snow & Nova...
                              Jo tack allt e bra med mig..sola lyser & jag med den =)....hoppas detsamma med er *kramis tbx*

Var ju tvungen att gå tbx till Flanders sida igen & kolla på dina nyfikna frågor..kul att Anders svarar & skriver i forumet (missade det när jag var å kolla in hans bilder..undrar varför *host host*)......*fniss*..
                              ska logga in mig på hans forum nån dag..kul med roliga & bra frågor jööööö....

såg att han svarade dig att han & patrik nog skulle till Göteborg ...finns det möjlighet för dig att gömma undan din sambo???..Tänker litta på den frågan du ställde till honom dagen efter han gick ut ur huset....vill du gifta dig med mig *asg*
                              Jag får väl skicka sambon till sommarstugan medans jag går och spanar på avenyn *asg* Risken med att behöva gå avenyn upp och ner, dag efter dag, är att polisen kanske tror att jag är en prosituerad.;-)

Jaaaaaaaa, den gula telefonen...... nu ler jag med hela ansiktet.... fasen vad kul det var *asg*

Hmmm........ det var en envis hosta du har fått ;-) :razz:

Comment

• I´m back!! Fy katten vad roligt jag har haft det, vilken fest det var igår!! Grannarna ute vid sommarstugan kom ner till vår fest och med sig hade dom 2 amerikanskor, så jag snackade engelska hela kvällen. Dom kallade mig för sweetie pie hela kvällen......... mycket har jag kallats för men aldrig det *smilar stort*

Idag har jag verkligen känt mig som ett tuggat russin. Lyckades somna i solstolen under eftermiddagen (sov i 3 tim i solen) och nu har jag en väääääääääldigt fin solbränna;-) ........ dessutom hade en spindel börjat spinna nät på mig, snacka om att ha legat helt stilla *asg*

Hoppas ni har haft en lika härlig och kul helg!!

Comment

Working...
                                X