Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    I´m back!! Fy katten vad roligt jag har haft det, vilken fest det var igår!! Grannarna ute vid sommarstugan kom ner till vår fest och med sig hade dom 2 amerikanskor, så jag snackade engelska hela kvällen. Dom kallade mig för sweetie pie hela kvällen......... mycket har jag kallats för men aldrig det *smilar stort*

Idag har jag verkligen känt mig som ett tuggat russin. Lyckades somna i solstolen under eftermiddagen (sov i 3 tim i solen) och nu har jag en väääääääääldigt fin solbränna;-) ........ dessutom hade en spindel börjat spinna nät på mig, snacka om att ha legat helt stilla *asg*

Hoppas ni har haft en lika härlig och kul helg!!

Åååh, låter helt underbart snowy!!! Tack för ett gott skratt oxå, det behövde jag
    http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Originally posted by Nova
      Åååh, låter helt underbart snowy!!! Tack för ett gott skratt oxå, det behövde jag
      Jag kan väl säga som så att det bränner rätt bra på benen just nu och myggbetten kliar gott också. Konstigt det var ingen annan som fått myggbett mer än jag.......... och dom brukar inte alls gilla mig. Undrar om myggen blev onyktra av att dricka mitt blod igår? *asg*

Fy vad seeeeeg jag är nu.
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Jag kan väl säga som så att det bränner rätt bra på benen just nu och myggbetten kliar gott också. Konstigt det var ingen annan som fått myggbett mer än jag.......... och dom brukar inte alls gilla mig. Undrar om myggen blev onyktra av att dricka mitt blod igår? *asg*

Fy vad seeeeeg jag är nu.
        Hur hittar man till Flandersworld då?

Comment

Hur hittar man till Flandersworld då?
          Det är bara att köra solbrilletricket så kommer man dit............. det sämsta med det är att man inte har något minne dagen efter :razz:
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

I´m back!! Fy katten vad roligt jag har haft det, vilken fest det var igår!! Grannarna ute vid sommarstugan kom ner till vår fest och med sig hade dom 2 amerikanskor, så jag snackade engelska hela kvällen. Dom kallade mig för sweetie pie hela kvällen......... mycket har jag kallats för men aldrig det *smilar stort*

Idag har jag verkligen känt mig som ett tuggat russin. Lyckades somna i solstolen under eftermiddagen (sov i 3 tim i solen) och nu har jag en väääääääääldigt fin solbränna;-) ........ dessutom hade en spindel börjat spinna nät på mig, snacka om att ha legat helt stilla *asg*

Hoppas ni har haft en lika härlig och kul helg!!

Haha!!Måtte le av din "dupp" i solen,med edderkoppen som hadde begynt å spinne nett på deg!! Men;må passe deg for å sovne av slik en annen gang da!!! -Nei,er ikke bra vet du!!!;-) Uansett qlt at du hadde det gøy i går ,din sweetie pie!!!:-P

Comment

• Sorry! Hann inte gå in här imorse och bjuda på frukost. Känner mig fortfarande bakis och seeeeg, jag ska aldrig mer dricka alkohol

Sitter på jobbet nu och ska strax gå och ta mig en kopp kaffe. Vi syns väl senare kanske! Ha det gott!

Comment

jag ska aldrig mer dricka alkohol
                Jaha.. Och Snövit hade åtta dvärgar?? ;-) :smile:
                I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Det är bara att köra solbrilletricket så kommer man dit............. det sämsta med det är att man inte har något minne dagen efter :razz:
                  Hmm... taskmört Nämen, allvarligt talat, where is it?

Comment

• Nu har jag registrerat på mig mister's hemsida!

Comment

Hmm... taskmört Nämen, allvarligt talat, where is it?
                      Nova: Jag trodde du skojade med mig när det gällde Flanderworld, för hans fanklubb här kallar vi för Flanderworld och hans hemsida är............. hmm Flanders hemsida. *asg*
                      Jag var helt säker på att du retade mig för att jag var mosig i huvudet....... och det är jag fortfarande (bakis i 2 dagar suck). Vilket svar du fick av mig när det gällde hans hemsida, snacka om missförstånd, tur att du vet vad jag är för en filur
                      *tar genast på mig dumstruten*

Har du ställt någon fråga till honom ännu, han är väldigt snäll och besvarar frågor rätt fort.

Piopio: Det kändes inte som att du tyckte jag var trovärdig

Comment

Nova: Jag trodde du skojade med mig när det gällde Flanderworld, för hans fanklubb här kallar vi för Flanderworld och hans hemsida är............. hmm Flanders hemsida. *asg*
                        Jag var helt säker på att du retade mig för att jag var mosig i huvudet....... och det är jag fortfarande (bakis i 2 dagar suck). Vilket svar du fick av mig när det gällde hans hemsida, snacka om missförstånd, tur att du vet vad jag är för en filur
                        *tar genast på mig dumstruten*

Har du ställt någon fråga till honom ännu, han är väldigt snäll och besvarar frågor rätt fort.

Piopio: Det kändes inte som att du tyckte jag var trovärdig

Tänkte göra det men tog sån j-a lång tid så orkade inte.

Tack för pm, du e GÖLLIG du Å JA, jag börjar med min medicin idag.

Comment

Tänkte göra det men tog sån j-a lång tid så orkade inte.

Tack för pm, du e GÖLLIG du Å JA, jag börjar med min medicin idag.
                          Va´bra!
                          Vad var det som tog lång tid?

Comment

Va´bra!
                            Vad var det som tog lång tid?

Att skriva en fråga till Flanders, silly

Comment

Att skriva en fråga till Flanders, silly
                              Konstigt för mig gick det med en gång............ eh det lät lite fel....... jag menade inte så

Comment

Konstigt för mig gick det med en gång............ eh det lät lite fel....... jag menade inte så
                                HA HA! Det var faktiskt DET första jag tänkte på

Eller jag kanske oxå borde >>>

Comment

Working...
                                X