Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Tipita
    Vet ikke om Mike og han har sanne webdesigner, men Patrick og Flanders har den samme..

Jeg fant forrsesten ut om siden til Flanders på nordicface.com(er overalt hehe);-)
    Har de dèt???Okay...

Ja,at du er overalt èr ikke noe nytt akkurat.He-he!!;-)

Comment

• Originally posted by xx24-7
      Har de dèt???Okay...

Ja,at du er overalt èr ikke noe nytt akkurat.He-he!!;-)
      Hehe nei det er så...Så Flanders har svart på spørsmålet mitt da...Fikk ikke med meg det jeg...snufs..Hadde jeg vært der inne så skulle jeg ha spurt om forskjellige ting..men sjansen byr seg nå som han får sitt eget forum da..

Comment

Hehe nei det er så...Så Flanders har svart på spørsmålet mitt da...Fikk ikke med meg det jeg...snufs..Hadde jeg vært der inne så skulle jeg ha spurt om forskjellige ting..men sjansen byr seg nå som han får sitt eget forum da..
        Ja,NÅ fikk jeg med meg at det var DEG han svarte ut i fra ang.dansen og hjemmesiden!!!Så jævla bra,tippelura!!Ska se det er DU som fikk han igang med dette??HAHAHA!!Dèt hadde vært qlt dèt!!

Gjett om vi ska bombardere Flanders med meldinger på forumet da!!;-)

Comment

Ja,NÅ fikk jeg med meg at det var DEG han svarte ut i fra ang.dansen og hjemmesiden!!!Så jævla bra,tippelura!!Ska se det er DU som fikk han igang med dette??HAHAHA!!Dèt hadde vært qlt dèt!!

Nei tror nok han har nok planlagt den hjemmesiden en stund...men jeg tar gjerne æren hehe

Comment

Nei tror nok han har nok planlagt den hjemmesiden en stund...men jeg tar gjerne æren hehe

Comment

Å ja..Det skal bli moro det.

Comment

• Ja nå har jeg signert gjesteboka til Flanders...Maaaange fine bilder av Flanders var det også på siden hans..:smile:

Comment

Ja nå har jeg signert gjesteboka til Flanders...Maaaange fine bilder av Flanders var det også på siden hans..:smile:
                  Er det i gang der inne nå???Oi,stikker lynkjapt avgårde!!!

Comment

Kem er dèt då??? (Mener du Kristian fra BB kanskje??He-he!!)
                    Ja it. sjefen fra Kongsvinger!!
                    Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Hej alla goingar i Flanderworld!

Hoppas allt är bra med Er! Såg att Flanders planerar en egen hemsida:
                      www.flanders.no vilket är ett jättebra initiativ från allas vår egen Flanders tycker jag!

Kram
                      /Hinden

Comment

• Heeeeej allihop! Nu är jag tillbaka igen och jag har jobbat på att få en WOW-rumpa hela helgen *ler lite ansträngt* Hoppas ni alla haft en bra helg!

Roligt att se dig igen Hinden!

Var tvungen att gå in på Flanders hemsida och skriva i hans gästbok. Jag bjöd hit honom så vi kan väl hålla tummarna för att han tittar in någon gång. Tack så jättemycket Tipita för länken dit!

Tyvärr kunde jag inte bjuda på frukost i morse, mitt internet var helt dött så jag får väl duka upp lite frukost imorgon istället.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• JA nå har forumet til Flanders åpnet..

Comment

• Nu har jag varit och registrerat mig!

Ska vi bjuda in honom hit?
                            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

JA nå har forumet til Flanders åpnet..
                              Åå,hopper innom en tur!!Hadè så lenge!!;-)

Comment

Åå,hopper innom en tur!!Hadè så lenge!!;-)
                                Jag undrade just vart du tog vägen inne på Oasen, hade tänkt att säga till dig där ;-)

Comment

Working...
                                X