Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Brunetten
    kan du skriv ned emule linken på den siden hær? plis

Du må laste ned programmet før du kan laste ned selve BB innslaget

Comment

• Schulman imorgon iaf, tvivlar på ny info dock.

Comment

• Takker for linken og hjelpen.
        Man skal ikke mobbe andre "

Comment

• Gammal Slitzbild med text (februari-mars?)

"Tjejen som just nu ägnar all sin tid åt att förgylla din dumburk heter Elita Löfblad. Hittills har hon jobbat som gogo-dansare i Miami och nyligen blivit fotograferad av tidningen Playboy. För snart tre år sedan orsakade hon telefonkaos på redaktionen efter att ha varit expomodell."
          Last edited by Ronja; 2006-01-01, 18:34.

Comment

• Originally posted by Ronja
            Gammal Slitzbild med text (februari-mars?)

"Tjejen som just nu ägnar all sin tid åt att förgylla din dumburk heter Elita Löfblad. Hittills har hon jobbat som gogo-dansare i Miami och nyligen blivit fotograferad av tidningen Playboy. För snart tre år sedan orsakade hon telefonkaos på redaktionen efter att ha varit expomodell."
            Sedan dess har hon varit min favorit
            Kör hårt,det kan gå
            I morgon kan det vara försent.
            Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Rio? eller noen andre... hvor går jeg inn på emule for å finne bb-2005 greiene? har lastet ned det andre
              "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Har ni sett vad som står längst ner i det här forumet, ganska roligt tycker jag

Alla varumärken och copyright på denna sida ägs av deras respektive ägare

Comment

• God natt alle sammen skal legge meg nå... krype godt under dyna og seve,sove,sove opp tidlig for barnepass av tantebarn i morgen tidlig puss,puss
                  "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Ok, lyssnade på Schulman precis. Anders Timell var också där, och han flikade in att han lyckats få henne att kläcka ur sig att hon är tillsammans med Klas. Han hade pratat med henne igår på en kändisgolfturnering.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
                      Ok, lyssnade på Schulman precis. Anders Timell var också där, och han flikade in att han lyckats få henne att kläcka ur sig att hon är tillsammans med Klas. Han hade pratat med henne igår på en kändisgolfturnering.

Hihi....så bra! Endelig en bekreftelse fra hovedpersonen selv
                      Takk for flott informasjon Fillejonkan

Comment

• Bilder av Elita på Stureplan....Dennis var også der.
                        Litt rart at Klas ikke er med. Skjems hun av å ta han med på sånne steder??
                        Men, ikke sikkert han hadde lyst heller. Ikke vet jeg.
                        Ser at mange spekulerer i at han tok toget tilbake til Karlstad.
                        Kanskje han tok toget til Solna....er det ikke der de oppholder seg??

Comment

• De ligger lågt helt enkelt. Sen kanske Klas inte är den som vill springa på varenda kändisfest, Elita var där för jobbet.

Comment

• I dag er det den 22. juni.....hint, hint

Kanskje på tide med ett

Comment

• Inget om någon av årets BB-deltagare i Se och Hör, nummer 26 (Affärerna imorgon)

Comment

• Originally posted by *Rio*
                                I dag er det den 22. juni.....hint, hint

Kanskje på tide med ett
                                Rio och Pretty det är dax nu!

Jag förstod hinten Rio!;-) ......... men jag kom ju på en sak.... vi vet ju inte om dom är ihop eller inte. Vem ska pussa vem? :razz:

Jag hänger här ett tag och ser vad som händer.
                                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Working...
                                X