Originally posted by fillejonkan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Tror inte på detOriginally posted by WinstonDå var det slut på det roliga mellan klas och elita verkar det som.
http://debatt.passagen.se/show.fcgi?...00000002523099
(Även fast jag tillhör de som inte bryr sig så mycket om de är ihop eller inte
)
Comment
-
ja, og jeg tror at det var da Elita skulle til Las Vegas å jobbe.....men, nå erjeg veldig usikker på hva som er sant og ikke.Originally posted by fillejonkanDet var ju bara i en och en halv vecka.
Blir egentlig ikke overrasket om hun har funnet seg en ny, blir mer skuffet.
Comment
-
hihiOriginally posted by *Rio*jepp, you never know
hun var i hvert fall ikke på noen av bildene fra stureplan i går, så hun har kanskje begynt å prioritere litt annerledes. Etter at hun ble sammen med Klas har hun ikke vært der så mye. Hmmm.....
Sjekket listen over Stureplans heteste single for tiden og hun var ikke en av de
det låter slik ja
kjærligheten kommer først veit du
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
ehhh... hva beviser dette? hvem som helst kan jo komme med slike påstander... tror ikke på det ett sekund..Originally posted by WinstonDå var det slut på det roliga mellan klas och elita verkar det som.
http://debatt.passagen.se/show.fcgi?...00000002523099
Comment
-
huff, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Hodet mitt sier at det kan stemme, mens hjertet sier noe annet.Originally posted by Prettygrlehhh... hva beviser dette? hvem som helst kan jo komme med slike påstander... tror ikke på det ett sekund..
Kan hun være tilbake hos exen?? Eller er dette bare et ondt rykte?
Litt rart at Elita som er så vár for presse osv. er ute med en ny mann rett etter et evt. brudd med Klas.
Comment
-
tror jeg oxo... hadde det vært slutt, hadde vi fått vite det... hvem som helst kan jo gå inn på en debatt-tråd å settre ut slike rykter... da kan jo jeg si at jeg så Carl-Fredrik sammen med Elita... hvem ville ha trodd meg??? ehhh... ingen. dette sludderet tror jeg ikke ett sekund på... Elita gikk aldri sammen medf Cf,hun har ikke gått hånd i hånd med en nye kille, så dum er hun ikke... huhj og klas er lykkelig sammenOriginally posted by *Rio*Elita er altfor smart til å få hånd i hånd med en ny kille så snart etter ett evt brudd med Klas.
Dette må jo være det beste ryktet ever
Klas har det helt sikkert bra og de er helt sikkert fortsatt sammen.
og det er ikke bare ønsketenking
Comment
-
http://www.hotgossip.se/index.php?ID=4041
"Rubrikernas ohotade drottningar
Under de senaste åren har löpsedlar över hela landet ständigt dominerats av några få svenska tjejer. Gemensamt för dessa tjejer är att samtliga har blivit kända på mer eller mindre smickrande sätt i olika dokusåpor
http://213.131.156.10/xpo/bilder/20050613095521.jpg
Last edited by Ronja; 2006-01-01, 16:58.
Comment
-
Jeg sover veldig godt o nettene allerede jegOriginally posted by *Rio*Jeg har tipset Aftonbladet. Regner med at de sjekker opp i saken og bringer oss de fakta vi trenger for å sove godt om nettene.
Elita er smart, har ikke tro på at hun har gått hand i hand med en ny kille.
Hun viste seg jo nesten ikke offentlig med Klas en gang, enda til de var/er sammen.
det er jo bare en uke siden hun var med på det intervjuet, der hun oppga klas som sin pojkven
alle kan sette ut slike rykter...
Comment
-
la oss håpe du har rett....jeg begynner å tvile litt nåOriginally posted by Prettygrltror jeg oxo... hadde det vært slutt, hadde vi fått vite det... hvem som helst kan jo gå inn på en debatt-tråd å settre ut slike rykter... da kan jo jeg si at jeg så Carl-Fredrik sammen med Elita... hvem ville ha trodd meg??? ehhh... ingen. dette sludderet tror jeg ikke ett sekund på... Elita gikk aldri sammen medf Cf,hun har ikke gått hånd i hånd med en nye kille, så dum er hun ikke... huhj og klas er lykkelig sammen
og det er ikke bare ønsketenking
Comment
-
Why? elita skal jo jobbe i Las Vegas... Hvorfor skal ikke klas kunne komme hit til Tr.heim for å besøke CF? der da sammen... trust meOriginally posted by *Rio*Hvis det er slutt så kan det kanskje henge sammen med at Klas skal til CF i sommer alene.....
Nei, nå ble jeg helt forvirret i hodet. Hva skal man tro??
Hadde heller håpet på en offentlig kunngjøring om at de er sammen enn at hun har funnet en ny
Comment

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande
Comment