På den där Passagensidan måste man inte vara registrerad för att kunna skriva något. Vem som helst kan skriva vad som helst lätt som en plätt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Nettopp!!! noen vil kanskje skap en "stemning" der inne? jeg tror ikke på slikt sludderOriginally posted by RonjaPå den där Passagensidan måste man inte vara registrerad för att kunna skriva något. Vem som helst kan skriva vad som helst lätt som en plätt
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Jeg blir mer og mer i tvil jeg. Er så jævlig irriterende når vi ikke får noen form for bekreftelse verken på det ene eller det andre.Originally posted by PrettygrlNettopp!!! noen vil kanskje skap en "stemning" der inne? jeg tror ikke på slikt sludder
Et bilde eller en observasjon som er til å tro på hadde gjort seg.
Får håpe de er på ferie sammen og ikke i Sverige i det hele tatt.
Comment
-
Neida... Men var det ikke du som sa at Alecko hadde bekreftet det da? om jeg sa at E og K skal ha baby, i en tråd på passagen, ville du da ha trodd på meg? det tror jeg ikkeOriginally posted by *Rio*Jeg blir mer og mer i tvil jeg. Er så jævlig irriterende når vi ikke får noen form for bekreftelse verken på det ene eller det andre.
Et bilde eller en observasjon som er til å tro på hadde gjort seg.
Får håpe de er på ferie sammen og ikke i Sverige i det hele tatt.
Du vet jo at hun har sagt at hun ikke går til sladderblader så fort noe skjer...
Comment
-
Jo det var visst Alecko som hadde sagt at de fortsatt var sammen, men så var det om vi skulle tro på det da??Originally posted by PrettygrlNeida... Men var det ikke du som sa at Alecko hadde bekreftet det da? om jeg sa at E og K skal ha baby, i en tråd på passagen, ville du da ha trodd på meg? det tror jeg ikke
Du vet jo at hun har sagt at hun ikke går til sladderblader så fort noe skjer...
Nei, nå trenger jeg ferie
Comment
-
Men han ville jo ikke lyge om noe sliktOriginally posted by *Rio*Jo det var visst Alecko som hadde sagt at de fortsatt var sammen, men så var det om vi skulle tro på det da??
Nei, nå trenger jeg ferie
Comment

Tack för den
Kör hårt,det kan gå
Milica IJpelaar
Comment