Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by *Rio*
    Jepp, har lest det. Får vel lugne meg ned litt jeg også.
    Skal roe meg ned meg et glass rødvin nå.....

Påvirker jeg det?? Er det en bra ting ?
    Rødvin ja... høres godt ut har roet ned med en røyk jeg hehe jeg blir panisk når du skriver at du tviler hihi
    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Har lagt merke til at det er sjelden at Piopio kommer med noe positivt i forhold til Klas og Elita.....er ikke dette en side for deres fans??
      Vad betyder sjelden?

Comment

• Originally posted by Prettygrl
        Rødvin ja... høres godt ut har roet ned med en røyk jeg hehe jeg blir panisk når du skriver at du tviler hihi
        Slapp av! Du må ikke ta meg så seriøst ......

Har forresten funnet ut hvem han fyren på bildet er. Han er "sjef" på Spy Bar, og sikkert da en kompis av Elita.

Comment

• Originally posted by Ronja
          Vad betyder sjelden?
          sällan på svensk tror jeg

Comment

Har lagt merke til at det er sjelden at Piopio kommer med noe positivt i forhold til Klas og Elita.....er ikke dette en side for deres fans??
            Er ikke poenget at dere får nyheter om Klas og Elita da ? MÅ dem være positive hele tiden så blir det jo litt vanskelig å gi dere nyheter som er realistiske da
            Dere må vel ville ha både positive og negative nyheter, så lenge det er nyheter om dem , eller ?
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ronja
              Adressen till Expressenfredag där man kan trycka sig vidare till vimmel

http://expressen.se/fredag/
              Detta är vimmelbilder...vilket innebär just vimmel...hmm...om det skulle vara en fotograf med mig när jag går ut på krogen så skullle jag nog vara ännu mera skild än jag är just nu.....utan orsak eftersom jag tycker om att prata med folk och träffa nya människor

Comment

Å? hva har hun sagt?

Comment

• Originally posted by jakobine
                  Er ikke poenget at dere får nyheter om Klas og Elita da ? MÅ dem være positive hele tiden så blir det jo litt vanskelig å gi dere nyheter som er realistiske da
                  Dere må vel ville ha både positive og negative nyheter, så lenge det er nyheter om dem , eller ?
                  Jo selvfølgelig nyheter rett og slett er bare bra uansett tror ikke rio mente det slik

Comment

Å? hva har hun sagt?
                    Nei, trekker det tilbake. Blir bare misforståelser uansett.
                    Alle er ikke som du

Comment

Slapp av! Du må ikke ta meg så seriøst ......

Har forresten funnet ut hvem han fyren på bildet er. Han er "sjef" på Spy Bar, og sikkert da en kompis av Elita.
                      Ikke??? hihi ok... da er det litt bedre sjef er bra man må jo ha kontakter

Comment

Jo selvfølgelig nyheter rett og slett er bare bra uansett tror ikke rio mente det slik
                        Får håpe han ikke mente noe negativt.. for er det noen som er nøytral her på forumet så er det piopio.. hun er ei topp dame
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nei, har bare lagt merke til at hver gang han/hun er her inne så er det ikke så veldig mye å hoppe i taket for...... ikke verre en så.
                          Alle er ikke som du
                          hehe, er jeg noe for meg selv? hehe er alltid positiv uansett hvordan ting ligger ann aner en smule "britt-symptomer" hihi

Comment

• Originally posted by jakobine
                            Får håpe han ikke mente noe negativt.. for er det noen som er nøytral her på forumet så er det piopio.. hun er ei topp dame
                            Jada, hun er det hun finner alt mulig, du oxo dere gjør deres research veldig godt

Comment

hehe, er jeg noe for meg selv? hehe er alltid positiv uansett hvordan ting ligger ann aner en smule "britt-symptomer" hihi
                              ja, du er litt spesiell

Comment

Jada, hun er det hun finner alt mulig, du oxo dere gjør deres research veldig godt
                                Takker for den søta
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X