Originally posted by Prettygrl
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Nä pretty och Rio, jag menade inte att hon flyttat utomland, utan hon kanske har åkt iväg utomlands (på jobb kanske). Sorry tänker inte på att ni inte är svenskar och skriver därefter......Originally posted by *Rio*Hvem er E? Mener du Elita? Skulle hun flytte utenlands?
Nei, hun er fortsatt i Stockholm.
Annicka og Alecko har nå sagt at Klas og Elita fortsatt er ihop, så da stoler jeg det. Anders likte ikke noen av de, så han tror jeg ikke så mye på.
Forventer heller ikke at han oppdaterer oss på hvordan det går med de to.
När Flanders berättade om vilka par han visste var ihop, så kändes det mer som att han fått munkavel (att han inte fick säga mer. Kanske K och E bett dom andra deltagarna att ingenting säga).
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Det vet jeg ikke, men hvorfor skulle Klas være i Stockholm nå hvis ikke Elita var der?Originally posted by tojjaDet var väl inte förän i slutet av Juli som Elita skulle sticka till usa i några veckor
Trodde kanskje hun skulle til USA å jobbe når Klas skal til CF.
Blir ikke riktig klok på dette her. Bare de er sammen er jeg fornøyd.
Comment
-
Vi kan bli litt forvirretOriginally posted by snowflakeNä pretty och Rio, jag menade inte att hon flyttat utomland, utan hon kanske har åkt iväg utomlands (på jobb kanske). Sorry tänker inte på att ni inte är svenskar och skriver därefter......
När Flanders berättade om vilka par han visste var ihop, så kändes det mer som att han fått munkavel (att han inte fick säga mer. Kanske K och E bett dom andra deltagarna att ingenting säga).
hehe... ja det kan godt hende at han ikke fikk si noen ting
det er vel en logisk løsning tenker jeg
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Vi norske er litt treigeOriginally posted by snowflakeNä pretty och Rio, jag menade inte att hon flyttat utomland, utan hon kanske har åkt iväg utomlands (på jobb kanske). Sorry tänker inte på att ni inte är svenskar och skriver därefter......
Kan virke så de ikke vil si så mye til hverken presse eller andre hva som skjer med de. Men, de viser seg nå sammen offentlig, men kommentarene lar vente på seg.
Flanders vet nok, men vil ikke si det. Bra at han respekterer deres ønske
Comment
-
De er da det kan du skjønneOriginally posted by *Rio*Det vet jeg ikke, men hvorfor skulle Klas være i Stockholm nå hvis ikke Elita var der?
Trodde kanskje hun skulle til USA å jobbe når Klas skal til CF.
Blir ikke riktig klok på dette her. Bare de er sammen er jeg fornøyd.
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Så tror jag att det absolut är.Originally posted by snowflakeNär Flanders berättade om vilka par han visste var ihop, så kändes det mer som att han fått munkavel (att han inte fick säga mer. Kanske K och E bett dom andra deltagarna att ingenting säga).
Det är ju så genomskinligt att alla tar och ute lämnar all info om just dom två som det är mest drag runt om
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Det kändes verkligen som att han inte fick säga någonting. Om ni går in på hans hemsida och läser i jakobines tråd så ser ni hur tvärt han slutar sitt svar. Eller inbillar jag mig?
Hmm..... varför skriver jag såhär när jag varken gillar E eller K, det måste vara för att det är så goa människor här inne
Last edited by snowflake; 2005-06-21, 19:17.
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
søt du erOriginally posted by snowflakeDet kändes verkligen som att han inte fick säga någonting. Om ni går in på hans hemsida och läser i jabobines tråd så ser ni hur tvärt han slutar sitt svar. Eller inbillar jag mig?
Hmm..... varför skriver jag såhär när jag varken gillar E eller K, det måste vara för att det är så goa människor här inne
Comment
-
Jo av en kompis till migOriginally posted by *Rio*Siterer fra Passagen:
Jag såg bb- Skrivet av 'E-A', 21.jun.2005, kl.16:15
Klas på stationen i Sthlm i går.....Han såg så ensam ut, har Elita dumpat honom?
Tviler nå på at Elita har dumpet han selv om han var alene på stasjonen. Ble ikke de to oberservert sammen i går da?
Comment

Comment