Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    Rio och Pretty det är dax nu!

Jag förstod hinten Rio!;-) ......... men jag kom ju på en sak.... vi vet ju inte om dom är ihop eller inte. Vem ska pussa vem? :razz:

Jag hänger här ett tag och ser vad som händer.
    Dom är tillsammans :grin: (Eller beter sig iaf som människor som är tillsammans gör :grin: )

Comment

• snowflake: läs mitt tidigare inlägg, de är definitivt tillsammans.

Comment

• Vad är detta! Det känns som det är 4 mot 1 ......... så med andra ord är det jag som ska dela ut pussarna? ;-)

Hmm ... hjälp... finns det någon som är opartisk här? :razz:

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Om Elita sagt igår att de är tillsammans så behövs det väl ingen opartisk för att avgöra frågan eller?

Comment

• Jeg tar i mot ett kyss på kindet hihi når hun selv inrømmer det, så stoler jeg på det
            "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by *Rio*
              Bilder av Elita på Stureplan....Dennis var også der.
              Litt rart at Klas ikke er med. Skjems hun av å ta han med på sånne steder??
              Men, ikke sikkert han hadde lyst heller. Ikke vet jeg.
              Ser at mange spekulerer i at han tok toget tilbake til Karlstad.
              Kanskje han tok toget til Solna....er det ikke der de oppholder seg??
              Det er da ikke noe rart at Klas ikke er der hun skjems da ikke... kanskje han ikke ville være med... hva så om han tok toget til karlstad... er det i det hele tatt sant? lugna ned deg rio hehe så søt du er

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                Det er da ikke noe rart at Klas ikke er der hun skjems da ikke... kanskje han ikke ville være med... hva så om han tok toget til karlstad... er det i det hele tatt sant? lugna ned deg rio hehe så søt du er
                det er du også.......søt altså

Comment

• Originally posted by *Rio*
                  det er du også.......søt altså
                  hihi takk du tenker for mye rio de har det helt fint

Comment

• *viskar* Stör jag?
                    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

*viskar* Stör jag?
                      hehe....neida, absolut ikke

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                        hihi takk du tenker for mye rio de har det helt fint
                        huff ja, jeg gjør visst det. Bra at du roer meg ned litt

Comment

• Er ikke bra for helsa di vet du rio de har det sikkert topp men nå skal jeg ut å fare vi snakkes vel seinere i kveld en gang puss,puss

Comment

• Originally posted by fillejonkan
                            Om Elita sagt igår att de är tillsammans så behövs det väl ingen opartisk för att avgöra frågan eller?
                            Men om hon nu gått ut med det officiellt att dom var ett par, varför visar dom sig inte tillsammans, dom andra paren gör ju det och dom får ha sin kärlek ifred? *gör allt för att få vara den som tar emot alla pussarna*

Comment

Men om hon nu gått ut med det officiellt att dom var ett par, varför visar dom sig inte tillsammans, dom andra paren gör ju det och dom får ha sin kärlek ifred? *gör allt för att få vara den som tar emot alla pussarna*
                              Du kan få en puss fra meg

Etter hva jeg har hørt så er det Klas som vil holde seg borte fra offentligheten enn så lenge. Men, de er visst i hop

Comment

Hon har ju inte direkt gjort en Agneta Sjödin och gått ut i pressen, men om någon icke-journalist (som tex Anders Timell) frågar, så säger hon väl som det är. Tror oxå att det är Klas som vill vara anonym, när Klas fortfarande var i huset var hon inte lika tystlåten.

Comment

Working...
                                X