Klas var tydligen i Övertorneå på något gästbartenderjobb i midsommar:
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
-
Detta stod på Flanders hemsida:
Førstkommende torsdag kommer Dennis, Laila, Patrick, Klas og jeg være tilstede som vertinne/vert/gjestbartener på utestedet Club 112 i Oslo. Dennis kommer til å slå på trommer og sprute flammer. Et av innslagene vil også være Flandersdansen, kanskje vi ses..
Ni får väl bege er till Oslo!! ;-)Last edited by snowflake; 2005-06-30, 10:05.[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man mComment
-
Dato??Originally posted by snowflakeDetta stod på Flanders hemsida:
Førstkommende torsdag kommer Dennis, Laila, Patrick, Klas og jeg være tilstede som vertinne/vert/gjestbartener på utestedet Club 112 i Oslo. Dennis kommer til å slå på trommer og sprute flammer. Et av innslagene vil også være Flandersdansen, kanskje vi ses..
Ni får väl bege er till Oslo!! ;-)Comment
-
Comment
-
Jag uppfattar det också som det är idag.Originally posted by jakobineDet betyr nok i dag det
Jakobine eller Rio: Kan ni inte åka dit och sen komma hit och rapportera lite, man får ju inte veta någonting kul som har hänt när dom "jobbat" ;-)
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man mComment
-
Sorry, men jeg kan ikke. Bor 60 mil fra Oslo, så det blir litt vanskeligOriginally posted by snowflakeJag uppfattar det också som det är idag.
Jakobine eller Rio: Kan ni inte åka dit och sen komma hit och rapportera lite, man får ju inte veta någonting kul som har hänt när dom "jobbat" ;-)

Noen som vet om Elita blir med?? Trodde de skulle jobbe sammen i sommer...Comment
-
Ingen aning, men det är ju bara en kväll som Klas jobbar i Oslo och Elita kanske inte har möjlighet att följa med ..........Originally posted by *Rio*Sorry, men jeg kan ikke. Bor 60 mil fra Oslo, så det blir litt vanskelig
Noen som vet om Elita blir med?? Trodde de skulle jobbe sammen i sommer...
eller så är dom inte ett par........ *sorry, kunde inte låta bli*
Åh vad synd att du bor så långt bort..... jakobine kanske bor närmare.[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man mComment
-
hmm på Patricks hemsida står det Laila Dennis Flanders +Patrick, ej Klas.Originally posted by snowflakeDetta stod på Flanders hemsida:
Ni får väl bege er till Oslo!! ;-)Comment
-
Stoler faktisk mer på Patrick enn Flanders.Originally posted by fillejonkanhmm på Patricks hemsida står det Laila Dennis Flanders +Patrick, ej Klas.
Skulle ikke Klas til Ystad på lørdag og til CF på mandag?
Litt tvilsomt at han reiser til Norge to ganger på 4 dager synes jeg.Comment
-
Det är klart du ska söta snowflakeOriginally posted by snowflakeHmm...... det verkar inte som jag ska gå in här och skriva något mer verkar det som .............. Sorry att jag berättade vad jag läst om Klas...*tassar försiktigt ut*
Det som de skriver om på Patricks hemsida har redan varit och det var på ett helt annat ställe 
Edit- Är inte säker på att det jag skrev ovan stämmer. Det kan röra sig om samma ställe och ikväll. Men jag tror på det Flanders skrev på sin sida
Last edited by Ronja; 2005-06-30, 14:45.Comment
-
Tyckte oxå att det var en gammal text som var ändrad...tackar.Originally posted by RonjaFlanders har ändrat i texten som han skrev 27/6, förut stod det så här
http://forum.tornevall.net/showthread.php?t=3293&page=3Comment
Comment