Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by *Rio*
    Hmmm....har Klas allerede flyttet til Stockholm?
    Koselig at de stadig observeres sammen. I morgen er Quarten, kanskje noen ser Klas der. Er litt usikker på om Elita skulle være med, men man vet jo aldri.
    Kan jo være at CF lot være å nevne henne rett og slett for å slippe alt oppstyr det måtte medføre.

Takk for nyhetene Fillejonkan
    Det er kjempe koselig det virker oxo som at han har flyttet dit... tviler på at han reiser til stockholm hver dag... Tviler egentlig på at elita skal på quarten! sikkert noe jobbing på henne el noe Takk til fillejonkan
    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Tror inte dessa har postats förut
      Last edited by Ronja; 2006-01-02, 22:42.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
        Tror inte dessa har postats förut
        Du har rett takk fillejonkan!
        "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• citerat från BB-forumet på lunarstorm:

Måndag 30 maj:

dippsy sa:
          I Fredags när jag gick av tåget i Sthlm som kom på Dalarna så såg jag Adam Alsing. OCh sen på söndagen när jag väntade på tåget så såg jag Elita och Clas.
          Last edited by Ronja; 2006-01-02, 22:42.

Comment

• Meget bra
            Godt at du holder oss oppdatert....

Blir nok noen dager nå før vi får vite noe mer.
            Med Klas i Norge og Elita et eller annet sted i verden så blir det vel ikke all verdens nyheter dessverre.

Comment

• Tror elita kommer vara nere i båstad hela veckan för tennisturneringen och jobba för multipoker. Och festa och ha trevligt. Stureplan.se kommer med bilder därifrån senare under veckan eller helgen så får se om jag har rätt. Nån som har mailen till Carl Fredrik? skulle vara kul och skriva och fråga han om han kan uppdatera oss lite om han och klas äventyr på festivalen och under båtturen dom skulle ta.

Comment

Meget bra
                Godt at du holder oss oppdatert....

Blir nok noen dager nå før vi får vite noe mer.
                Med Klas i Norge og Elita et eller annet sted i verden så blir det vel ikke all verdens nyheter dessverre.
                De flesta observationerna var väl ett par veckor gamla tyvärr men ändå kul läsning. Väntar fortfarande på svar om när den sista observationen skedde.

Comment

• Skvaller med Schulman på onsdag, nästa dokuskvaller i expressen kommer den 10:e. Hon som skriver den spalten sa till mig i ett mejl att hon skulle försöka ta reda på lite.

Comment

• Originally posted by Winston
                    Tror elita kommer vara nere i båstad hela veckan för tennisturneringen och jobba för multipoker. Och festa och ha trevligt. Stureplan.se kommer med bilder därifrån senare under veckan eller helgen så får se om jag har rätt. Nån som har mailen till Carl Fredrik? skulle vara kul och skriva och fråga han om han kan uppdatera oss lite om han och klas äventyr på festivalen och under båtturen dom skulle ta.
                    hmm är multipoker inblandade i båstad? Var inne och kollade sponsorerna och såg de inte, såg ladbrokes dock. CF:s mejladress är carlknutsen@hotmail.com.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
                      De flesta observationerna var väl ett par veckor gamla tyvärr men ändå kul läsning. Väntar fortfarande på svar om när den sista observationen skedde.
                      29. juni....ikke mange dagene siden.

Comment

29. juni....ikke mange dagene siden.
                        Inlägget var postat den 29:e, men vet inte om det var den 29:e han sett dem. Står inget om datum.

Comment

• Grattis på födelsedagen Prettygrl!!!

(Grattar på två ställen :-D )

Comment

• Ja grattis!

Comment

• Gratulerer fra meg også

Comment

• God morgon! Någon som har några nyheter på gång?

Comment

Working...
                                X