Originally posted by *Rio*
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Det er kjempe koselig
det virker oxo som at han har flyttet dit... tviler på at han reiser til stockholm hver dag... Tviler egentlig på at elita skal på quarten! sikkert noe jobbing på henne el noe
Takk til fillejonkan
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
-
Tror elita kommer vara nere i båstad hela veckan för tennisturneringen och jobba för multipoker. Och festa och ha trevligt. Stureplan.se kommer med bilder därifrån senare under veckan eller helgen så får se om jag har rätt. Nån som har mailen till Carl Fredrik? skulle vara kul och skriva och fråga han om han kan uppdatera oss lite om han och klas äventyr på festivalen och under båtturen dom skulle ta.
Comment
-
De flesta observationerna var väl ett par veckor gamla tyvärr men ändå kul läsning. Väntar fortfarande på svar om när den sista observationen skedde.Originally posted by *Rio*Meget bra
Godt at du holder oss oppdatert....
Blir nok noen dager nå før vi får vite noe mer.
Med Klas i Norge og Elita et eller annet sted i verden så blir det vel ikke all verdens nyheter dessverre.
Comment
-
hmm är multipoker inblandade i båstad? Var inne och kollade sponsorerna och såg de inte, såg ladbrokes dock. CF:s mejladress är carlknutsen@hotmail.com.Originally posted by WinstonTror elita kommer vara nere i båstad hela veckan för tennisturneringen och jobba för multipoker. Och festa och ha trevligt. Stureplan.se kommer med bilder därifrån senare under veckan eller helgen så får se om jag har rätt. Nån som har mailen till Carl Fredrik? skulle vara kul och skriva och fråga han om han kan uppdatera oss lite om han och klas äventyr på festivalen och under båtturen dom skulle ta.
Comment

Comment