Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tradera är bra!
Collapse
X
-
Ja jag veeet....men jag törs inte sitta tills sista minuterna och sen bjuda..när jag inte vet hur man gör ifall det går helt åt HEL....Originally posted by JessicaRabbitTurbot tipsade ju igår om hur man bjuder
Måste nog lära mig lite bättre först..
- Comment
Comment
-
Jobbigt läge!Originally posted by aliceDet som jag ska bjuda på idag går auktionen ut vid 01 i natt
Jag har hittat en ny nalle att bjuda på, den går ut imorrn kväll 2 min i nio..det är lite bättre läge..inte så sent. Ska börja bjuda minuterna innan det slutar..
- Comment
Comment
-
Timmys (andrees kompis), via hans jobb skulle alla gå och "få" en spruta (mot stelkramp). En kille på hans jobb, har världens tatuering, men han bangade sprutan. HUR kommer det sig???
Tatuering är väl för fan nålar oxå? Och jag menar, en spruta gör inte ont!! Det känns knappt! Men en tatuering, ja, jag kan verkligen tänka mig att det gör mer ont än en lite nspruta iaf..
Jag har varit piercad i ögonbrynet, men kroppen "stötte ut" den, så nu har jag bara ett ärr.. =/ Kändes inte ett dugg, fast att nålen var 2 dm lång och ganska tjock..
Har velat pierca mig i tungan, men vill inte det längre.. hellre en tatuering (som man kan "gömma")
Hål i öronen har jag oxå, gjorde jag när jag var 6 år, typ.. sen har en kompis mamma fixat dem igen, med nål och is när de hade "växt igen" lite..

Jag kan inte leva utan fina örhängen!
- Comment
Comment
-
Timmys (andrees kompis), via hans jobb skulle alla gå och "få" en spruta (mot stelkramp). En kille på hans jobb, har världens tatuering, men han bangade sprutan. HUR kommer det sig???
ja se karlar...
Jag har varit piercad i ögonbrynet, men kroppen "stötte ut" den, så nu har jag bara ett ärr.. =/ Kändes inte ett dugg, fast att nålen var 2 dm lång och ganska tjock..
Har velat pierca mig i tungan, men vill inte det längre.. hellre en tatuering (som man kan "gömma") ;-)
Samma här dottern fick en varböld som dom fick skära bort i ögonbrynet, han sa att hon kom i sista stund...hon har också ärr
Så länge dom inte piercar sig i tungan får man vara glad
Mina hål som jag hade i öronen har växt igen...det var lääääängesen jag hade örhängen, hade så mycket problem med det
- Comment
Comment
-
Ja, fast tatueringsnålen går ju inte lika djupt som en spruta så det är ju stor skillnad, tycker jag iaf. Det bränner mest, men det är klart det kan sticka till också, beror på vad du ska göra och var. Ett stort motiv på ryggen känns ju att göra, men den jag gjorde ovanför bröstet kändes knappt alls, förutom att det brände litegrann.Originally posted by turbotrolletTimmys (andrees kompis), via hans jobb skulle alla gå och "få" en spruta (mot stelkramp). En kille på hans jobb, har världens tatuering, men han bangade sprutan. HUR kommer det sig???
Tatuering är väl för fan nålar oxå? Och jag menar, en spruta gör inte ont!! Det känns knappt! Men en tatuering, ja, jag kan verkligen tänka mig att det gör mer ont än en lite nspruta iaf..
Har velat pierca mig i tungan, men vill inte det längre.. hellre en tatuering (som man kan "gömma")
Hål i öronen har jag oxå, gjorde jag när jag var 6 år, typ.. sen har en kompis mamma fixat dem igen, med nål och is när de hade "växt igen" lite..

Jag kan inte leva utan fina örhängen!
Piercing i tungan känns nog iaf, och där skulle inte jag pierca mej, med tanke på den höga infektionsrisken där pga alla bakterier som samlas där + att tänderna riskerar att bli förstörda. Naveln är perfekt tycker jag, snyggt som fan till bikini eller en kortare top och låga jeans men man kan samtidigt välja att gömma den om man vill. Och så känns det inte ett dugg att pierca sig där, med allt underhudsfett som finns där så ligger ju nerverna nerbäddade. Nackdelen är att det tar rätt lång tid att läka. Kan ta upp till ett år om man väljer läkring, med stav är läkningstiden kortare.
- Comment
Comment

Comment