Originally posted by Boubou
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tradera är bra!
Collapse
X
-
Konstigt..jag ser bilden hur bra som helst jag..
Boubou: Ja det där med att ha piercings och tattos, är ju en smaksak. Fast annars kan jag tala om att det gör inte så ont att tatta sig, det bränner lite (om man inte väljer ett ställe med lite underhudsfett som ryggen tex) Och jag är piercad i naveln och det kändes inte ett smack. Jag märkte inte att han hade gjort nåt förrän killen sa att det var färdigt!
Alice: Wow, vill se den tatton som Lover har!
- Comment
Comment
-
Du får be henne snälltOriginally posted by JessicaRabbitKonstigt..jag ser bilden hur bra som helst jag..
Boubou: Ja det där med att ha piercings och tattos, är ju en smaksak. Fast annars kan jag tala om att det gör inte så ont att tatta sig, det bränner lite (om man inte väljer ett ställe med lite underhudsfett som ryggen tex) Och jag är piercad i naveln och det kändes inte ett smack. Jag märkte inte att han hade gjort nåt förrän killen sa att det var färdigt!
Alice: Wow, vill se den tatton som Lover har!
- Comment
Comment
-
Originally posted by TequilaLadySkulle just skriva något riktigt dräpande till JR om att det kanske vore läge om att be Lover och inte dig.

jag får slita av lover klädern när hon kommer..men hon var här igår..så hon kommer nog inte på ett par dar nu
- Comment
Comment
-
Ja, usch! Fy fan vad jag satt där i början... de första sex månaderna tror jag.Originally posted by alice
Ttta vad söt om man har småbarn.....Tradera såklart
Nu kommer jag bli som ni övriga Tradera idioter

Får litet återfall ibland, går igenom och ser om jag hittar några fynd. Gamla CD-skivor är bra, kan man få för några tior.
- Comment
Comment
-
Originally posted by TequilaLadyJa, usch! Fy fan vad jag satt där i början... de första sex månaderna tror jag.
Får litet återfall ibland, går igenom och ser om jag hittar några fynd. Gamla CD-skivor är bra, kan man få för några tior.
Bar jag inte blir som när jag "upptäckte" blocket..bodde där..
- Comment
Comment
-
Ja första tiden handlade jag med som fan..men jag har också lugnat ner mej nu. Fast nu är det ju nalle till Emma som gällerOriginally posted by TequilaLadyJa, usch! Fy fan vad jag satt där i början... de första sex månaderna tror jag.
- Comment
Comment

jag ser ingen bild... jag vill också veta.... 

Comment