Originally posted by starfriend
Vet hon om det eller ska det bli överraskning?
Vet hon om det eller ska det bli överraskning? 

DET måste vara hemskt.. komemr ihåg hur jag stod och räknade timmarna de sista dagarna på donken.. fyy fan! 
DET måste vara hemskt.. komemr ihåg hur jag stod och räknade timmarna de sista dagarna på donken.. fyy fan!
(puckon finns det överallt)

Faktiskt... men om den sista utvägen är att ringa banken, så gör det! Det bästa vore om de kunde skicka ett "bevis" på att du satt in dem till honom... det är det som är så dumt med internetbank, man får inget kvitto, det får man ju om man går till kassaservice, tex.
Så vi får väl se, jag mailade tradera och skrev att de ska vara beredda på att ta bort ett negativt på mig (ev) berättade PRECIS som det låg till, med Richard... jag var så arg då, så jag kontaktade tradera... hoppas att det löser sig!
Faktiskt... men om den sista utvägen är att ringa banken, så gör det! Det bästa vore om de kunde skicka ett "bevis" på att du satt in dem till honom... det är det som är så dumt med internetbank, man får inget kvitto, det får man ju om man går till kassaservice, tex.
Så vi får väl se, jag mailade tradera och skrev att de ska vara beredda på att ta bort ett negativt på mig (ev) berättade PRECIS som det låg till, med Richard... jag var så arg då, så jag kontaktade tradera... hoppas att det löser sig!
Vilka människor det finns! *baxnar*
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment