ja vet iofs inte var det finns naturapotek.. var finns dom ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
I'm in Love!
Collapse
X
-
Tigerladyn&Rumpetroll.........Japp den låter otrolig och är otrolig
. Naturapotek finns överallt, bara att leta upp. Vet ju inte var ni bor så den biten får ni/du lösa på egen hand =). Just oxå att den är inte krämig å fet alls, utan mer vattnig. Skynda er nu å köp 
- Comment
Comment
-
I'm in Love!
I Christian Louboutins skor.
Kolla! Herreguuuuuuuuud! Vill ha vill ha vill ha vill haaaa!!!
Underbara.
- Comment
Comment
-
jätte fina..själv hade jag aldrig kunnat ha dessa skor idag..gammal tant jag å mina fötter e inte som de har varitOriginally posted by turbotrolletI Christian Louboutins skor.
Kolla! Herreguuuuuuuuud! Vill ha vill ha vill ha vill haaaa!!!
Underbara.

- Comment
Comment
-
Dom var jättefina. Jag vill också ha såna. Nästan så att jag vill gifta mig också.
Fast jag är ju redan giftig. Jaha får väl gå ändå. Jag tycker det är roligt att det blir såna där pumps igen. Men jag har väl gamla kärringfötter jag också. men jag kan sitta lite tjusigt på en hög barstol och vifta med dom lite grann. Fast jag får nog ta hjälp på också för jag har så dålig balans se.
Snygga är de hursomhelst. har du mer TT?
- Comment
Comment
-
Originally posted by BriaDom var jättefina. Jag vill också ha såna. Nästan så att jag vill gifta mig också.
Fast jag är ju redan giftig. Jaha får väl gå ändå. Jag tycker det är roligt att det blir såna där pumps igen. Men jag har väl gamla kärringfötter jag också. men jag kan sitta lite tjusigt på en hög barstol och vifta med dom lite grann. Fast jag får nog ta hjälp på också för jag har så dålig balans se.
Snygga är de hursomhelst. har du mer TT?
Jag läste Ebba Won Sydows blogg (klarar egentligen inte av den männ'skan!) och hon hade skrivit om den här skodesignern, Christian. (Läste hennes blogg efter att jag själv hittat honom)
och i ena inlägget skriver hon att det är superbekväma skor! Och i ett annat inlägg skriver hon att det är "sitta-och-vara-fin-skor". Att de är jättebökiga att gå i.
Fattar ingenting. Så from NU bojkottar jag henne HELT!
Usch..
Nåja.
Fler skor? Jag kan kolla när jag kommer hem (om 1-2 timmar eller så), nu ska jag till soc.
- Comment
Comment
-
Vända kappan efter vinden - människa ja så kan det varaOriginally posted by turbotrollet
Jag läste Ebba Won Sydows blogg (klarar egentligen inte av den männ'skan!) och hon hade skrivit om den här skodesignern, Christian. (Läste hennes blogg efter att jag själv hittat honom)
och i ena inlägget skriver hon att det är superbekväma skor! Och i ett annat inlägg skriver hon att det är "sitta-och-vara-fin-skor". Att de är jättebökiga att gå i.
Usch..
Nåja.
Fler skor? Jag kan kolla när jag kommer hem (om 1-2 timmar eller så), nu ska jag till soc.
jaaaaaaaaaaa meraaaaa skor...*väntar*
- Comment
Comment
-
vissa av oss blir det vid 20 års åldern & vissa av oss kan leva mycket länge utan att ens vara i närheten av just kärring..jag blev kärring vid 35 tror jag..Det var då jag började se & höra illa..Alltid skrivit illa så det är ju inget kärring tecken på just det..Nä Tant varning på mig finns där nog..men tycker det är himla kul att vara kärring jagOriginally posted by AggeOch när blir man kärring.......
- Comment
Comment
-
Originally posted by turbotrollet
Usch..
Nåja.
kanske hon skrev det ena inlägget på fyllan..för nog sören klingar det konstigt..ena stund jätte sköna skor å nästa stund inte alls gå vänliga..Men fina är dem Turbo iallafall
..Ha det så himla bäst idag..hoppas du får en riktigt stor fet julklapps check på soc idag
- Comment
Comment

...............Änglatofflor.
Comment