Announcement

Collapse
No announcement yet.

I'm in Love!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tvätta dig med Dove mjukgörande duschkräm, och kleta Oil Of Ulay-Touch i feijan, och Essex på resten av kroppen, så blir de såå leent så! funkar för mig iaf =)

Comment

EYYYY halå jag hade också torr hud på händerna o var inne på apoteket och då sa hon att man kan få de tack vare den kalla pissväder thank you ztrul of zweden

och de kan också orsakas av tvålen du använder du ska ha en ph neutral tvål ph5

jag fick även tips på en salva

om du har torr hud på hela kroppen finns de även samma märke en oljig duschkräm du kan duscha med

säg till om du fortfarande vill ha samma märke som jag köpte

Comment

Miniderm miniderm miniderm...Min dotter har gått hos hudläkare hela sitt liv. Miniderm är bäst, och jag har provat ALLT
        I am the TMM_h8R !!!
        And that's why I love life ! =)

Comment

tusse vilken tvål är bäst då?

Comment

tusse: har ni provat canoderm, caress, fenuril, karbasal eller monilen? jag ska köpa nån av dem, men vet inte vilken är bäst...

jag tycker iaf canoderm är jävligt bra! är miniderm t.o.m. bättre???

Comment

sinner jag kör fenuril de första gångerna kan de sticka lite ungefär som tusen nålar fast kanske 10 st bara

men har bara kört ett fåtal dagar vill vänta nån vecka innan jag kan komma med ett omdöme

men de är bra att köpa en ph neutral tvål ungefär ph5 är neutral ska tvålen vara !

Comment

JeanPaul: rapportera gärna hur det går!

är Mildtvål oparfymerad ACO ph 4,5. bra för ansiktstvätt? eller är Lactacyd bättre med 3.5 ph?

Comment

såg att Calmuril är dyrast... för den innehåller dubbelt så mycket karbamid än andra krämer antar jag... finns nån här som har testat den???

Comment

Rumpetroll....... Ja de hjälper mot de oxå. Som sagt, de är ett helt apotek här nu, olika salvor och krämer hjälper mot olika hud. Men Jon Won hjälper alla hudsorter, de kan jag garantera. Alla jag rekommenderat detta till har tackat mig om och om igen. Jon won hjälper mot spruckna hälar, torr hud, torr hårbotten, småsår, you name it =). Köp en liten flaska å testa, kostar dig några tior. Kul om du berättar hur de går (fast jag vet svaret redan =)

Comment

• Jag är en torr hud expert. Se till att du använder din hud crème

(någonting som passa dig) direkt efter badet eller duschen.

Viktigt! Kroppen ska inte hinna torras innan du crème i dig.

Lycka till.

Comment

• Jag är nästan aldrig torr o har jättefin o len hud....men om jag blir torr...så använder jag;

1. Canoderm (apoteket) - jättebra handcreme (kan svida lite i början)

2. Torrborsta huden o använd scrubb handskar när du duschar

3. En hudlotion som e jättebra o luktar gott: Natusan (finns i vanliga livsmedelsaffärer)

4. Ytliga blodkärl....går att ta bort på en del salonger o hudkliniker (ganska dyrt, har jag hört)

5. Lycka Till o hoppas det ordnar sig för dig!!! =)

Comment

• Rumpetroll

Jag kan rekomendera HELOSAN hudsalva.

Comment

• oj oj, det bara fortsätter ösa in råd, men det är bra har skrivit upp några av sakerna ni sagt också.. får fixa nån kräm nu å testa..

Comment

• Söta> Vart kan man köpa den där Jon won krämen?

Comment

• Tigerladyn, naturapotek sa hon =P

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X