tvätta dig med Dove mjukgörande duschkräm, och kleta Oil Of Ulay-Touch i feijan, och Essex på resten av kroppen, så blir de såå leent så! funkar för mig iaf =)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
I'm in Love!
Collapse
X
-
EYYYY halå jag hade också torr hud på händerna o var inne på apoteket och då sa hon att man kan få de tack vare den kalla pissväder thank you ztrul of zweden
och de kan också orsakas av tvålen du använder du ska ha en ph neutral tvål ph5
jag fick även tips på en salva
om du har torr hud på hela kroppen finns de även samma märke en oljig duschkräm du kan duscha med
säg till om du fortfarande vill ha samma märke som jag köpte
- Comment
Comment
-
sinner jag kör fenuril de första gångerna kan de sticka lite ungefär som tusen nålar fast kanske 10 st bara
men har bara kört ett fåtal dagar vill vänta nån vecka innan jag kan komma med ett omdöme
men de är bra att köpa en ph neutral tvål ungefär ph5 är neutral ska tvålen vara !
- Comment
Comment
-
Rumpetroll....... Ja de hjälper mot de oxå. Som sagt, de är ett helt apotek här nu, olika salvor och krämer hjälper mot olika hud. Men Jon Won hjälper alla hudsorter, de kan jag garantera. Alla jag rekommenderat detta till har tackat mig om och om igen. Jon won hjälper mot spruckna hälar, torr hud, torr hårbotten, småsår, you name it =). Köp en liten flaska å testa, kostar dig några tior. Kul om du berättar hur de går (fast jag vet svaret redan =)
- Comment
Comment
-
Jag är nästan aldrig torr o har jättefin o len hud....men om jag blir torr...så använder jag;
1. Canoderm (apoteket) - jättebra handcreme (kan svida lite i början)
2. Torrborsta huden o använd scrubb handskar när du duschar
3. En hudlotion som e jättebra o luktar gott: Natusan (finns i vanliga livsmedelsaffärer)
4. Ytliga blodkärl....går att ta bort på en del salonger o hudkliniker (ganska dyrt, har jag hört)
5. Lycka Till o hoppas det ordnar sig för dig!!! =)
- Comment
Comment

har skrivit upp några av sakerna ni sagt också.. får fixa nån kräm nu å testa..
Comment