Announcement

Collapse
No announcement yet.

I'm in Love!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Men be doktorn ge dig typ Miniderm på resept så får du en jätte flaska + att du kan ta det på räkning..Flaskan kostar typ 300..finns även mindre men inget o köpa eftersom det inte räcker långt..

Comment

okej okej.. Ska fundera lite här.. men det är ju liksom inte så det kliar eller så.. eller så det gör ont eller nåt sånt, det är bara torrt överallt typ.. men magen är rätt mjuk.. magen och ryggen är mest mjuk.. resten är halvtorrt/torrt.. på benen syns dom ytliga blodkärlen.. Inte speciellt snyggt heller.. kan även se knottrorna lite svagt.. å känna det torra.. inte direkt så man vill gå å visa benen för nån Men jag ska testa mej fram på allt ni rekommenderat här..

Comment

TigerLadyn: Det fungerar inte för alla människor, det varierar och det är svårt att veta vilken metod som fungerar bäst. Miniderm är ett bra medel, men den fungerade inte hos några av mina kompisar. Men det kan Rumpetroll prova, det kan fungera...

Comment

1. FIXA ETT BADKAR

2. FIXA HUDCREME

3. BADA I HUDCREMEN I MINST 5 TIMMAR

Comment

bascal.. betalar du hudkrämen åt mej då? ;P

Comment

nä jag kommer bara med råd här

Comment

Jaja, det var ett väldigt fint råd.. man luktar säkert riktigt gott efter det.. tack, men jag vet inte..

Comment

Börja med torrborstning!

Köp Propyless på Apoteket och smörj ofta!

Jag brukar varva med Propyless och polypropylen glykol i Essex...

Funkar kanon!

Comment

Jaha, tackar, men dom ytliga blodkärlen går det inte å göra nåt åt? :/ ibland syns dom ju jättemycket, ser nästan ut som jag har några konstiga strumpbyxor på mej då med fula streck på

Comment

Låter som åderbråck... Är dom stora så kan man operera bort dom (TROR jag )

Comment

Essex salva, finns på apoteket

jag blir åxå så där torr ibland på vintern, men den där funkar jättebra, riktigt tjock fet kräm )

Ang olja så visst kanske det funkar men jag tror inte det är så bra att ha direkt på huden, inte matolja iaf.. babyolja eller annan badolja i badvattnet är kanon. Babyoljan kan du smörja dej med på de värsta ställena åxå efter att du duchat, medan du fortfarande är blöt, å så får man självtorka sen, drar in som sjutton

Comment

va? åderbråck? sånt har ju gamla människor.. vafan, jag är 18 år ..

Comment

man kan få åderbråck ändå...

Comment

Py, vart riktigt sugen på å testa babyolja alltså.. :o

Comment

evilhanna.. hm, ja men jag har sett åderbråck iaf.. å det är inte så tydliga blodkärl.. dom syns bara lite svagt.. men ibland kan dom synas mer.. sen mindre.. det är som jag har lite tunn hud på benen lr nåt.. så jag ser rakt igenom..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X