Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar ni denna blusen på Josefssons?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, be aldrig en karl om smakråd vilken blus eller kjol eller byxor man ska ha på sig när plaggen fortfarande hänger på galgen..för då får man inget vettigt svar. *vet också av erfarenhet*

Comment

Turbo - Men vad du är snäll, tyvärr kommer det säkert att sitta som en hösäck, men sidenet är ju fint ändå.

Så där är gubbar med gardiner oxå har jag märkt. Om man pekar ut nån gardin i Elloskatalogen eller nåt så "Nääää, men blä, usch, gnäll, gnöööl"...
      Men sen när gardinen kommit på plats så är dom likväl så nöjda ändå så, dom små gynnarna. Tur att det är vi kvinns som har slutbestämmande-rätten.

Comment

Originally posted by Mimmit
        Dom såg sköna ut, men ändå med lite sexy spets. *me like spets*

Usch ja, det är jobbigt att allt ska kosta pengar. Tänk om man hade obegränsat med pluringar, vilket liv! Fast man hade kanske tröttnat på det oxå. *eller nä, det hade man nog inte*

Jag köpte tre såna blusar i olika färger, och en kjol på barnavdelningen, så den blev lite billigare. *hehe, snålt* Typ 650 med frakt och allt, så nu blir det väl vatten och brö resten av månaden. Men jaja, nåt måste vi unna oss!

Kjolen:
        http://www.josefssons.se/images/prod...ss_0845102.jpg

Vilken spännande present du får då! Haha, kan bli precis vad som helst. Älskar såna premier och hemliga paket och allt vad det är.
        Me också like spets! Och jag behöver nya vardags-behåar, så de måste vara sköna men samtidigt vill jag inte att de ska vara tråkiga för det

Å, vilken snygg kjol! Fast såna kan inte jag ha..mina ben försvinner i såna där långa kjolar..jag ser inte kloooook ut. Jag som är 168 lång och normalviktig med ganska långa ben, ser plötsligt ut som en dvärg..

Comment

*gaaah* Det där har jag inte tänkt på rabbiten... och jag som är kort som en småtomte.
          Får ha styltor under.

Vad lång du är, nästan 1 70 cm... Din lyllos!

Comment

Ja, det förstås, man kan ju ha högklackade skor till, så ser man lång och ståtlig ut ändå!

Jag har en sån där lång volangkjol, som jag köpte på indiska..jag brukar rulla upp den i midjan så den blir lite kortare *asg*

Comment

Ja, det kan man ju göra i värsta fall, rulla upp den. *hihi*
              Alla människor har ju såna kjolar nuförtiden, ser så somrigt ut.

Comment

Spets och kjolar?

Vassegoooo!

Bara 199!!!! (och den klassas som kort?!?!?)
                http://www.halens.se/resources/produ...6544/52031.jpg

Fast det är halens..

Comment

Originally posted by Mimmit
                  Ja, det kan man ju göra i värsta fall, rulla upp den. *hihi*
                  Alla människor har ju såna kjolar nuförtiden, ser så somrigt ut.
                  Ja precis, det är så romantiskt och somrigt och man blir glad av såna plagg, helt enkelt. Man ser sig själv gåendes på en strand ätandes glass, med en volangkjol och ett snyggt linne, med håret i en piffig knut och ett par snygg flip-flop Kanske hand i hand med en snygg kille *hehe*

Och fåglarna kvittrar och solen skiner och vågorna skvalpar så där trevligt vid strandkanten.

Comment

Turbo - Oh lala, den där sista vita du hade där var ju wunderbar! Så snyggt veckad, och den där hängande tyg-grejen var riktigt fint. Lite "Sex and the city" - Carrie över den.

*gaaaaah* Vill beställa en hel massa saker.

Comment

Turbot, guuuud så snygga! Särskilt den vita! *vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*

Och vadå kort? Jisses, jag har garderoben full med kjolar som verkligen är korta. En kort kjol ska sluta uppe vid låren. Så det så! Eller iaf vara ovanför knäna.

Comment

Rabbiten - Hihi, ja precis! En bra sommar KRÄVER faktiskt en sån kjol. Så det så.

Comment

Jag gillar inte kjolar, eller jo, men har ju så ful ben!

Men den där vita, åhhhh..... den är ju så jäkla fin!!! 199 kronor oxå?!!

Och det är så fult att den inte kostar 200, för man måste beställa en till grej för att få hem kjolen, minimum 200 kronor ju! Skitdåligt

Håller med dig JR, korta kjolar är övanför knäna, det där är en lång kjol!

Comment

Mimmit: Den sidenblusarna vi beställde, kräver nog en sån där piffig och snygg kjol som finns på Haléns..? *försöker hitta ursäkt till att beställa den vita kjolen*

Comment

Originally posted by turbotrollet
                              Jag gillar inte kjolar, eller jo, men har ju så ful ben!

Men den där vita, åhhhh..... den är ju så jäkla fin!!! 199 kronor oxå?!!

Och det är så fult att den inte kostar 200, för man måste beställa en till grej för att få hem kjolen, minimum 200 kronor ju! Skitdåligt

Håller med dig JR, korta kjolar är övanför knäna, det där är en lång kjol!
                              Så där gör dom på Ellos också, har minimum 200 kronor i beställning..och så kostar nåt 199 och då måste man hitta nåt mer att beställa och så blir det skitdyrt bara för det! Jättefult tricks då att sätta priser en krona under minimum.

Comment

Haha ja, alltså vi MÅSTE ha en sån kjol. Jag vet inte om jag kan hindra mig själv.
                                Jäkla Turbo-elände att limma in en länk till den där!

Men så måste man ju som Turbot säger köpa en grej till, för att komma över 200, så jäkla störande det ääär. Får väl isåfall bli en strumpa eller nåt.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X