Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar ni denna blusen på Josefssons?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blusen var jättefin Mimmit...MEN..jag hatar det materialet för om jag har nariga händer eller nagelband så fastnar dom så där läskigt i det materialet *RYYYSER* blärk....så är det så lätt att det rivs upp trådar i tyget..känsligt som attan..

Comment

• Alice - Ja, det är en nackdel, jag vet. Brukar fastna med nageltopparna i sånt tyg, även om man nyss filat dom. Märkligt.
      Men det är ju så fiiiint med siden, så jag kan inte låta bli ändå, får vara försiktig.

Comment

• Mimmit: Tror du har satsat på bra linnen!

Och huvsaken är ju att de är fin/snygga, och det är de ju!!

Comment

• Turbo - Du säger alltid så bra saker, och får mig lugn. *me like*

Comment

• Ja! Men gissa grejjen!!

100 kronor i rabatt hos Halens damp ned i brevlådan IDAG!!!

Det är ju så sjukt jävla typiskt!!!

Comment

• Originally posted by turbotrollet
              Ja! Men gissa grejjen!!

100 kronor i rabatt hos Halens damp ned i brevlådan IDAG!!!

Det är ju så sjukt jävla typiskt!!!

Faaan vad trist turbo ...typiskt..men kan du inte ringa dit om ordern inte gått iväg ännu....

Comment

• Haha, så störande! Då måste du ju nästan göra en beställning till.

Mina blusar kom idag, så jäkla fina var dom. Rekommenderar en sån till alla.

Comment

• Alice: Tror att det är försent, och framförallt imorrn, eftersom jag inte ringde idag.. Men visst, kan ju testa..

Mimmit: Kan du länka till blusen igen?

Comment

• Turbot - Det funkar inte att länka tyvärr, men det är på www.josefssons.se, under blusar/skjortor och sen på sidan 6.

Comment

• Originally posted by Mimmit
                      Turbot - Det funkar inte att länka tyvärr, men det är på www.josefssons.se, under blusar/skjortor och sen på sidan 6.
                      Vilka färger tog du?

Den är verkligen såå jävla fin!

Åh, är så svag för långärmade boleros.. men vet inte om denna var skitsnygg eller skitful

Comment

• Själv så förstår jag mig inte på det där med postorder. Vill ni inte känna och ta på sakerna innan ni köper dom? Fråga försäljaren, höra deras råd med mera, och framförallt med kläder?

Comment

• Japp, gör det hemma, ostressad och lugnt. Frågar dock inte försäljaren, sambons och mina åsikter är viktigast. hehe.

Comment

• Mimmit:

Dessa skor har jag tittat på sedan i höstas, att de fortfarande finns kvar?!

Så jävla snygga! Jag älskar spetsig tå.. snyggare än rundad, eller vad säger du?

Comment

• Originally posted by turbotrollet
                              Japp, gör det hemma, ostressad och lugnt. Frågar dock inte försäljaren, sambons och mina åsikter är viktigast. hehe.
                              Kanske vi har föklaringen där varför 95% av allt som köps via postorder köps av kvinnor

Comment

• Originally posted by Mellon
                                Kanske vi har föklaringen där varför 95% av allt som köps via postorder köps av kvinnor

Ja, och kanske för att 95% av utbudet riktar sig till kvinnor. *bing!*

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X