Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar ni denna blusen på Josefssons?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Postorder?

Comment

• Jag har fixat mitt kundnummer, ska ta och bege mig ut på hemsidan.. får väl se vad det hela slutar.

Men mimmit... du kan väl prova att skicka in en ansökan? (konstigt för övrigt, jag behövde bara säga till i telefonen så fick jag.. precis när jag fyllt 18)
      Kansk har ändrat reglerna?

Och finns inte kjolen kvar, mot all förmodan... så gör det ju ingenting om du har krediten, det händer ju inget..

Comment

• Ok, det blev mer än jag tänkt...

Kjolen:
        http://www.halens.se/resources/produ...6544/52031.jpg

2 par byxor, just de färgerna på bilden: http://www.halens.se/resources/produ...4647/50782.jpg
        Ett par till hemmabyxor och ett par till träning!

Bikini: http://www.halens.se/resources/produ...4484/49764.jpg

Comment

• blusen var jätteläcker

*vill ha*

Comment

• Nu fick jag köpa på faktura! Fast det blir nog ingen kjol ändå, det är ju så jäkla retligt att man måste handla för minst 200. Får nog hålla mig lugn istället och försöka förtränga kjolen.

Fina grejer Turbo, gillade bikinin väldigt starkt!
            Du gillar bikinis va? Såg nån du köpt (eller om du kanske bara kollat in den?) på Nelly. Skitsnygg den oxå. Handlar du mkt på Nelly?
            Jag funderade på att "prenumerera" på deras månadstrosa innan.

Mior - Visst är den fiiiiin?

Comment

• Originally posted by Mimmit
              Nu fick jag köpa på faktura! Fast det blir nog ingen kjol ändå, det är ju så jäkla retligt att man måste handla för minst 200. Får nog hålla mig lugn istället och försöka förtränga kjolen.

Fina grejer Turbo, gillade bikinin väldigt starkt!
              Du gillar bikinis va? Såg nån du köpt (eller om du kanske bara kollat in den?) på Nelly. Skitsnygg den oxå. Handlar du mkt på Nelly?
              Jag funderade på att "prenumerera" på deras månadstrosa innan.

Mior - Visst är den fiiiiin?
              Månadstrosan är en skitbra idé! Inte för att jag har den, men själva idén.. lixom. Du kan ju prova! Mnak an avbeställa när som helst.

Jag har handlat på nelly två gånger.. Först en bolerotröja, sedan den vita bikinin, men jag behövv bara överdelen, en vit underdel kan man hitta någon annanstans för en mycket billigare peng.
              Och ja, jag älskar bikinis!!

Comment

• Mimmit: Snodde åt mig din "sex and the city"-kommentar om kjolen till min blogg.

Comment

• Kan nog hjälpa den här också.. IFALL nåt blivit fel..
                  -

Comment

• Originally posted by turbotrollet
                    Mimmit: Snodde åt mig din "sex and the city"-kommentar om kjolen till min blogg.
                    Hihi, vilken ära! Måste gå in och läsa.

Comment

Hihi, vilken ära! Måste gå in och läsa.
                      Ja, gör det! Hade glömt bort min beställning.. hehe KUUUUL!

Comment

Alltså, nu har jag letat sidentoppar med spetsdetaljer i 100 år känns det som. Och idag hittade jag äntligen det på Josefssons!

Säg er ärliga åsikt om denna blus, är den snygg?

http://www.josefssons.se/images/prod...ss_0767271.jpg

Blus
                        Lätt figurformad med spets runt halsöppning. Dekorativa stråveck upptill och avskärning under bysten. Av siden. Handtvätt. Längd från axeln 62 cm i strl 38.
                        Har du bröst att fylla ut den med så kan den säkert bli fin.

Comment

• Mellon - Har ju inte direkt jättebomber. Tycker dock små tuttar är ganska sött, och de är lätta att anpassa till olika kläder.

Comment

• Turbo - När du fått hem din kjol så måste du ta en bild och limma in här. Hur sött som helst.

Comment

Mellon - Har ju inte direkt jättebomber. Tycker dock små tuttar är ganska sött, och de är lätta att anpassa till olika kläder.
                              Satsa då på en annan klänning. En som inte är till för stora bröst.

Själv så är jag inget "fan" av stora bröst.

Comment

• Tycker inte den blusen specifikt är till för stora bröst, så jag vågar mig på att köpa ett par ex av den ändå.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X