Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jaha, nu har jag vart på Tradera och shoppat igen!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kinky?

Vad är det

Comment

oh la la: oh la la!

Comment

kinky??? va!!! vet hut...sånt frågar man inte en härska...menar en tjej

Comment

Det verkar som om Zaphod går igång på auktoriteter.

Comment

Rebecka: lol! Nej...bara bibbb bbb bbibb...

Comment

Zaphod:

HYYSSSSJJJ!!!

Comment

Rebecka: *ohlalala* (nej jag ropar inte på dig oh la la)! Mer!

Ny friserad?

Comment

...på huvudet menar jag... (eftersom det är kinky-tråden så kanske det är bästa att jag drar till med en förklaring)...

Comment

Zaphod:

Japp. Nu ser jag ut som folk igen. Det var lite väl vildvuxet i går. Måste ju se lite presentabel ut. Hihi.

Hur ska man få in BB i diskussionen så att man inte blir raderad? En fråga till exempel. Vem i BB skulle du helst hångla med? Du är TVUNGEN att välja någon. Och inte ditt förstahandsval Stefan. Du måste se förbi hans vackra utseende och välja någon annan.

Comment

Rebecka: Vad var det du inte skulle ha på dig när du inte skulle hysscha mig? Fortfarande ingen flaskpost...*suck*

Hångla med i BB? Oj jösses...pest eller kolera? Jag har hört att kolera är mindre farligt än pesten så det får väl bli Ulrika i så fall. Du då? Tror du vi blir raderade igen? Inte snällt....

Comment

Ha ha. Kläderna jag vanligtvis har på mig passar inte sådär jättebra in i min yrkesroll. Men hit är det ändå bara knäppisar som kommer så det gör inte så mycket.

Ingen flaskpost? Men jag massproducerade ju flaskor i går och slängde i alla väderriktningar.

Jag skulle nog också hångla med Ulrika tror jag. Och om jag pga av min sexuella läggning skulle vara tvungen att ta någon av pojkerna så fick det nog bli Sirre. Men ärligt talat skulle jag nog hellre slita ut mitt eget hjärta och äta upp det än behöva hångla med någon av dem.

Comment

Ulrika.

Comment

Pia

Torsdag 11 mars, 10:19

*ler oskuldsfullt och blottar mitt högra bröst*

---------------------------------------------------

*asg asg asg*

Comment

Rebecka: Knäppsiar? Hmmmm....det är alltså en knäppis jag är! Det har jag inte fattat förrens nu! Ajdå! Du har alltså en \"yrkesdress\" som i gammal engelska filmer!? *hoppas*

Satt vid älvkanten hela natten men ingenting! *pekfingervalsen pga köldskador*

Jaha...BB var det ja....Om du var tvungen att tillbringa en semester i 2 veckor i...låt oss säga Prag. Vem skulle du välja och varför?

Comment

Zaphod:

Yesim är än en gång igång med att starta trådar som handlar om HENNE HENNE HENNE och HON blir inte raderad. Men VI blir det. Denna orättvisa. Stackars mänsklighet....

Oj! Två veckor...? Vanligtvis brukar jag mest umgås med killar men blotta tanken på två veckor med någon av dessa går fetbort. Så det får nog bli Ulrika eller Lina. Lina för att jag vill se om hon verkligen är sådär på riktigt och Ulrika för att jag tror att hon är den enda jag skulle kunna föra en något sånär vettig diskussion med.

Du då?

Och nej. Den lilla plisserade grå kjolen sparar jag till andra tillfällen än arbetet.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X