Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jaha, nu har jag vart på Tradera och shoppat igen!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Skitfina grejjor!

Jag såg ett jättefint smyckep å tradera för läääänge sedan (till naveln) det var som två körsbär i röda diamanter och ett grönt blad i en grön diamatn.. superläckert!

Jag var piercad i ögonbrynet, kändes inte heller ett skit!

Nålen var ganska tjock och säkert 1,5 dm lång... men, (som sagt) kände inte ett skit!

Comment

Originally posted by Klossan
      Yeah right.
      ..tro de inte Klossan..Känner killen som har studion här..å han säger naveln gör tok ont.....Men att det gjorde ondare att själv ta kniven å skära ut en glasbit i foten....säger allt för mig..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
      Vickan Äger dessa:
      Marilyn Manson
      Stockholm
      Peta Wilson
      London
      Monaco
      Gil.Grissom

Comment

Originally posted by turbotrollet
        Skitfina grejjor!

Jag såg ett jättefint smyckep å tradera för läääänge sedan (till naveln) det var som två körsbär i röda diamanter och ett grönt blad i en grön diamatn.. superläckert!

Jag var piercad i ögonbrynet, kändes inte heller ett skit!

Nålen var ganska tjock och säkert 1,5 dm lång... men, (som sagt) kände inte ett skit!
        Ååå, vad läckert det låter! Ett sånt skulle jag verkligen vilja ha. Fast ännu hellre vill jag ha ett med äkta smycken i. Men det får bli när vi vinner storkovan på hästarna.

Ja, nålen killen använde på mej var också jättetjock, men eftersom jag hade hört innan att det inte skulle göra ont, var jag inte särskilt nervös, bara spänd inför resultatet. Och killen var den pratsamma typen, och medan han piercade i de förprickade ställena snackade vi om allt möjligt och rätt som det var, var det klart!

Comment

Originally posted by Vickan
          ..tro de inte Klossan..Känner killen som har studion här..å han säger naveln gör tok ont.....Men att det gjorde ondare att själv ta kniven å skära ut en glasbit i foten....säger allt för mig..
          Näää, på mej kändes det iaf inte ett dugg, och inte på min kompis heller. Och då ska du veta att jag har en väldigt låg smärttröskel. Hade det gjort det minsta ont, hade jag suttit som en märla i taket och vrålat, men jag märkte inte ens att han stack igenom nålen!

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
            Ååå, vad läckert det låter! Ett sånt skulle jag verkligen vilja ha. Fast ännu hellre vill jag ha ett med äkta smycken i. Men det får bli när vi vinner storkovan på hästarna.

Ja, nålen killen använde på mej var också jättetjock, men eftersom jag hade hört innan att det inte skulle göra ont, var jag inte särskilt nervös, bara spänd inför resultatet. Och killen var den pratsamma typen, och medan han piercade i de förprickade ställena snackade vi om allt möjligt och rätt som det var, var det klart!
            En tjej i en klass över mig i högstadiet hade navelpiercing... jag minns ett samtal hon hade med en lärare som frågade henne om det gjorde ont, hon svarade:

"Kändes inte alls!"

Jag minns sånt där onödigt och konstigt.. Och jag minns det ännu mer nu när vi pratar om det..

Hade jag haft en snygg mage hade jag aldrig tvekat! Naveln är det absolut snyggaste piercingstället...
            Även på killar ibland oxå! Det är inte alls vanligt, men en kille med en ring i naveln kan vara jävligt snyggt.. eller i ena bröstvårtan... annars får det va!

Sök på "körsbär" eller "cherry" på tradera och kolla!

Comment

Såg liiiite ut såhär:

http://www.tradera.com/auction/aid_26433805

Dock är inte detta ett piercingsmycke, men ja.. du får en bild av det iaf.

Edit: Om inte annat kan man ju kanske pyssla iop ett eget smycke av den där? 25 kronor juh!
              Den hänger ju ut från länken, bara att "bända upp" och sätta på!

Comment

En tjej i en klass över mig i högstadiet hade navelpiercing... jag minns ett samtal hon hade med en lärare som frågade henne om det gjorde ont, hon svarade:

"Kändes inte alls!"

Jag minns sånt där onödigt och konstigt.. Och jag minns det ännu mer nu när vi pratar om det..

Hade jag haft en snygg mage hade jag aldrig tvekat! Naveln är det absolut snyggaste piercingstället...
                Även på killar ibland oxå! Det är inte alls vanligt, men en kille med en ring i naveln kan vara jävligt snyggt.. eller i ena bröstvårtan... annars får det va!

Sök på "körsbär" eller "cherry" på tradera och kolla!
                Ja minnet är konstigt..man minns inte det man behöver minnas, men onödiga detaljer man inte alls behöver komma ihåg, minns man. Varför fastnar sånt i minnet? Jag är likadan! Bröstvårtspiercingar är snyggt! Tänkte faktiskt göra en efter navelpiercingen, men var rädd att förstöra känseln där.. Så jag lät bli. Håller med om att det är skitsnyggt på killar framför allt.

Ska genast gå söka på körsbär och cherry på Tradera, och hittar jag nåt och torskar dit och förköper mej, ska jag skylla på dej sen.

Comment

Såg liiiite ut såhär:

http://www.tradera.com/auction/aid_26433805

Dock är inte detta ett piercingsmycke, men ja.. du får en bild av det iaf.

Edit: Om inte annat kan man ju kanske pyssla iop ett eget smycke av den där? 25 kronor juh!
                  Den hänger ju ut från länken, bara att "bända upp" och sätta på!
                  Snyggt! Fast jag skulle inte våga mej på att göra om det till ett navelsmycke..jag är inte så händig med sånt där pilligt, jag skulle säkert bara förstöra allting.

Comment

JR.

Ja, A har ett helvete med mig ibland.. för jag kommer ihåg helt sjuka saker han sagt som han inte själv minns och annat som är onödigt.. mobbar honom ofta för sjuka saker han sagt.. men han blir mest sur..
                    Och som sagt.. helt meningslösa saker i övrigt.. Men sånt som kan komma fram ibland, och vara "hjälpsamt", eller ja.. typ.. hehe. Inte direkt "vem vill bli miljonär"-minne, skulle torska direkt.. visserligen skulle jag bli jävligt glad för 3000 spänn, men ändå!

Men som du ser på den jag visade tex, som sagt, bara att "bända upp" med en tång eller nåt, och sedan knipsa fast på ett gammalt smycke du har, ta bort den gamla och sätta dit denna! För oftast är det väl som en lite "minikedja" som själva smycket hänger i?

Hänger du med?

Comment

JR.

Ja, A har ett helvete med mig ibland.. för jag kommer ihåg helt sjuka saker han sagt som han inte själv minns och annat som är onödigt.. mobbar honom ofta för sjuka saker han sagt.. men han blir mest sur..
                      Och som sagt.. helt meningslösa saker i övrigt.. Men sånt som kan komma fram ibland, och vara "hjälpsamt", eller ja.. typ.. hehe. Inte direkt "vem vill bli miljonär"-minne, skulle torska direkt.. visserligen skulle jag bli jävligt glad för 3000 spänn, men ändå!

Men som du ser på den jag visade tex, som sagt, bara att "bända upp" med en tång eller nåt, och sedan knipsa fast på ett gammalt smycke du har, ta bort den gamla och sätta dit denna! För oftast är det väl som en lite "minikedja" som själva smycket hänger i?

Hänger du med?
                      Jaaaa, jag tror det.. Men jag köper nog hellre ett som är färdigt från början.

Jag vet turbot, jag kommer ihåg grejer som brorsan sagt och gjort när vi var små, liksom. Men när jag pratar om det, kommer han aldrig ihåg nåt! Säger han åtminstone.. Fast han kan påminna mej än idag om den gången när jag råkade ta sönder hans modellbygge men han kommer inte ihåg den gånger när min hamster rymde och han började gråta när hamstern kom ut ur ett hål i väggen helt plötsligt (det var gångar i väggen där han hade varit och under en garderob fanns ingången) Jag kommer ihåg massor sånt, men huvudstäder och annat matnyttigt det glömmer jag lika fort som jag hör det. Jag skulle torska rätt fort jag med på Vem vill bli miljonär tror jag. Fast framför teven går det ofta rätt bra lustigt nog. Väl i studion skulle jag väl få totalt hjärnsläpp - eller så skulle jag BARA få såna frågor jag inte kan nåt om, typ sport eller geografi..

Comment

Jaaaa, jag tror det.. Men jag köper nog hellre ett som är färdigt från början.

Jag vet turbot, jag kommer ihåg grejer som brorsan sagt och gjort när vi var små, liksom. Men när jag pratar om det, kommer han aldrig ihåg nåt! Säger han åtminstone.. Fast han kan påminna mej än idag om den gången när jag råkade ta sönder hans modellbygge men han kommer inte ihåg den gånger när min hamster rymde och han började gråta när hamstern kom ut ur ett hål i väggen helt plötsligt (det var gångar i väggen där han hade varit och under en garderob fanns ingången)

Vilka grejjer!

Nej, så är det här oxå.. kommer ihåg vad mamma sagt, syskonen, vänner osv.. men oftast kommer inte de ihåg vad de själva sagt, men så är det väl ofta. hehe.
                        Som sagt, minns onödiga saker, men jag minns inte matte, eller verben i spanskan osv..

Comment

Jättefint smycke J.R

Comment

Originally posted by alice
                            Jättefint smycke J.R
                            Ja, nu är det bara en lite plattare mage som fattas

Comment

Ja, nu är det bara en lite plattare mage som fattas
                              Visst ja det var det vi pratade om förut...

Comment

Originally posted by Vickan
                                Ja det var ju också en jämförelse...

Tror jag står över....
                                Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X