Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jaha, nu har jag vart på Tradera och shoppat igen!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Rebecka: Men yesim har ju varit med på tv=liite bättre än alla andra...

Om jag får välja Stefan så...Skulle vara ett sant nöje att håna och fördumma honom utan att han märkte det...Men annars...jösses vad svårt! Ulrika. Det skulle garanterat bli en trist semster...

När du har den där grå kjolen....nynnar du på en låt känd från tv samtidigt?

Comment

Zaphod:

Sluta obsessa runt min kjol! *tittar strängt över de hornbågade glasögonen*.

Haha. Ja jag vet. Trist är ordet. Men ärligt talat så är deltagarna i år helt barocka. Har det någonsin varit såhär illa förut? Det har ju alltid varit NÅGON man tyckte var kul, men nu är det helt stillestånd. Jag har inte sett mer än 5 minuter per avsnitt de senaste två veckorna. All info jag behöver finns ju här, så varför ska jag plåga mig igenom en timmes tristess?

Comment

Rebecka: Ok....jag släpper kjolen... Vet du vilken låt jag menade?

Maken till enkelspårig hop med människor får man leta efter! En prestation av 5:an att lyckas faktiskt! man behöver inte ens se 5 minuter per dag....

Comment

Zaphod:

Nej jag vet faktiskt inte vilken låt du menade. Men väntar nyfiket på förklaringen.

Nej jag förstår vad de eftersträvade. De ville väl ha en massa sex och hånglel och intriger. Men vad väntar de sig när de slänger in ett gäng exakt lika tråkiga människor. INGEN har tillräckligt mycket humor, fantasi eller självdistans för att hitta på något ens LIKNANDE kul.

Comment

Rebecka: Nej, det kanske var lite långsökt...Undrar vad det är för DAGENS lunch TIPS på mathaket?

Att titta på BB kan kanske liknas med folket som vallfärdade till den ambulerande cirkusen för att titta på den skäggiga damen?

Comment

Zaphod:

Sötnos. Antingen är du väldigt långsökt och dålig på ledtrådar eller så är jag extremt trögfattad och korkad.

Det är en idé för nästa år. FREAK SHOW! Nån dvärg. Siamesiska tvillingar kanske. Några allmänt lytta och halta och kanske nån kraftigt överviktig i spetsklänning. Går säkert att hitta på Kellys eller Hirschenkeller.

Comment

Rebecka...lilla vännen!..jag är nog väldigt långsökt eller så har jag missuppfattat ditt yrke (men det tror jag inte). Jag har full förståelse för att du inte hänger med eftersom det inte har någon koppling till tillfället när du har din gråa kjol (jaha...nu är jag där igen) att göra. Ger jag fler ledtrådar så är din jobbcover bort blåst...

Freak show!? Är det inte årets show? Lite mer \"Hemma värst\" skulle dock inte skada.

Comment

Zaphod:

Jag kanske har dödat alla mina hjärnceller med för mycket alkohol. Vilket inte är så lyckat eftersom jag faktiskt behöver dem i mitt dagliga yrkesutövande.

Och du har förresten inte sagt vad DU sysslar med.

Precis! Hemma värst! \"Hi kitchen. I\'m Neil. But you don\'t have to remember that cuz i\'ll probably be dead soon\".

Då skulle jag se varje avsnitt.

Comment

Rebecka: Du har förresten inte frågat! Är ditt yrke så som \"allmänheten\" tror eller? Hmmm, vad menar jag egentligen med det...?

Hohoho! Jag hade Neil och Vyv som favoriter! Risk för radering? Ööhhh, Henrik ser fånig ut.

Comment

mmmm...kinky..lika säkert som ammen i kyrkan ;-))

Comment

...inte speciellt ofta mao.

Comment

Zaphod:

Beror nog på var man jobbar. Jag gör nog absolut iNTE sånt som allmänheten tror.

Men vi har ju i alla fall några tv-personligheter i huset. Sideshow Bob och han den där Lou-killen som spelade hulken till exempel. Och åtminstone en med vissa drag som liknar konstapel clouseau.

Comment

Rebecka: Hmmm....ledtråd? *nyfiken*

Börjar hålla på Sirre(!) eftersom han är hemlig och konstig. Jag vet att jag borde vara orolig för min psykiska hälsa...

Comment

Varför dessa angrepp om att jag inte blir raderad och att jag är bättre än nån annan?!??! Stört!

Jag har blivit bannad över 20 ggr!! Varför tror ni jag har ett nytt nick hela tiden? Mina trådar är de första de tar bort.

Comment

YADE. Som det står på omslaget på en underhållande bok: TA DET LUGNT!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X