Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jaha, nu har jag vart på Tradera och shoppat igen!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zaphod:

Svårt att ge ledtrådar utan att berätta exakt var jag jobbar. Men det är inte för pöbeln utan för forskare, jurister och liknande.

Jag håller nog också på Sideshow Bob faktiskt. Mest för att han är den som stör mig minst. Kanske för att han knappt märks.

Nu håller jag på att reta upp Yesim tror jag, men jag kan inte hjälpa det.

Comment

Yade:

Men håll dig borta från den här tråden då så att vi inte också blir raderade.

Comment

Rebecka: \"Pöbeln\"...ett favvo-ord! Hohohoho! Ok, men då kanske jag fattar! *ööh*

Inget att göra åt.

Comment

Rebecka: lol!

Comment

Zaphod:

Nu ska jag unna mig en liten lunch. Har ju jobbat så hårt i dag

Mm... Sushi....

Comment

Jag ska gå och käka snart men vi kanske hörs efter lunchen R? Fly till annan plats där raderingsrisken är mindre?

Comment

Inget svar såklart... angrepp är inte bästa försvar Rebecka. Prova dialog oxå...

Comment

Anfall är bästa försvar heter det....

Comment

Jaha, nu har jag vart på Tradera och shoppat igen!

Ropade nyss in detta lilla navelsmycke, kunde bara inte låta bli..!

http://www.silverpalatset.com/shop/I...E_NAV_PI3A.gif

74 spänn, och frakten kan ju inte gå på så mycket..

Har även bjudit på denna lampa:http://www.tradera.com/auction/aucti...x?aid=26666416

Leder just nu, men frakten på den om jag nu vinner lär inte bli billig. Men den är fin, och kommer passa bra i hallen. Den där plafonden i brunt veckat papper som jag har nu, är för det första ful och för det andra blir det så mörkt sken av den lampan.

Hoppas jag vinner den!

Comment

Fint smycke,vilket av de alla köpte du?Blir fint till sommaren på beachen..Själv har jag en ohålad navel..För mycket aj aj...*s*

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                      Vickan Äger dessa:
                      Marilyn Manson
                      Stockholm
                      Peta Wilson
                      London
                      Monaco
                      Gil.Grissom

Comment

Det översta, som ser ut som en vit fjäril. Jag har ju massor med navelsmycken, men det är så kul att byta.

Det kändes inte ett dugg att pierca naveln, förresten. Det gör inte det därför man har så mkt undershudsfett där, där har alla. Det kändes inget speciellt efteråt heller. Däremot var det ett pyssel att hålla på och rengöra medan det läkte..morron och kväll i ett halvår, med specialtvål.

Comment

För mycket aj aj och för mycket mage just nu för att tänka navelsmycke.... ...men dom var snygga!
                          Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan
                            För mycket aj aj och för mycket mage just nu för att tänka navelsmycke.... ...men dom var snygga!
                            Äh, det känns inte ett dugg att ta hål i naveln. Lovar!

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                              Äh, det känns inte ett dugg att ta hål i naveln. Lovar!
                              Yeah right.
                              Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan
                                Yeah right.
                                Nej det är faktiskt sant. Man har så pass mycket undershudsfett där, och nerverna ligger ju under det och därför känns det inget. Jag låg på en brits och såg inte vad killen som tog hål på mej, höll på med och rätt som det var sa han: Så, nu är det klart! Blev ju skitsnopen för jag kände inte ett dugg! Och det hade jag hört innan av en kompis som piercat sig att det inte skulle göra ont, och det stämde!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X