Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Nå har jeg vært å skrevet i gjesteboka til Jess. og forklart han at han må aktivisere kontoen sin her inne først, og så logge på
    iriterende at han skrev der inne, hadde han bare visst hvor lite støtte av mange av dem han fikk da han trengte stemmer for å bli i huset.. *snøft* flere var jo der inne for å be folk i klubben om å sende noen stemmer på han og.. ikke bare på Jess grrrr Noen fra fanklubben sendte nå noen stemmer på han da, det skal dem ha.. men dem som liksom er så hyggelige mot han nå, nektet plent.. og slik iriterer meg å se folk slikker folk opp etter ryggen, nå etter at Samuel som var Kongen av BB dette året røk ut. hrmf

Jada... jeg vet.. skal ikke hisse meg opp nå ..
    Det är TMM eller någon annan här som måste aktivera. Samuel kan inte göra det själv

Comment

• Originally posted by Lissabon
      I know!!!! Har vært der og lest og tenker nok det samme som deg, men men, sånn er det jo. Vi er iallefall ikke en klubb som har en viss aggresivitet i seg mot R, uten at jeg skal skylde det på noen, for det passer ikke i vår tolerante klubb...nei, sier ikke mer... nok om det
      rett før jeg skrev akurat det der borte og..
      Neida.. vi liker dem alle vi.. og alle er velkommen inn hit, men jeg liker ikke falske mennesker
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ronja
        Det är TMM eller någon annan här som måste aktivera. Samuel kan inte göra det själv
        kan ikke du få TMM til å aktivisere han da ? du som er så godt kjent her inne ??
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja det er sant, da gjør de vel snart da
          :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
            Stikker tilsengs nå jakobine, ny dag med masse adrenalin og rotterace på jobb imorgen, natta!
            natta sove godt kjære Lissabon
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

rett før jeg skrev akurat det der borte og..
              Neida.. vi liker dem alle vi.. og alle er velkommen inn hit, men jeg liker ikke falske mennesker
              Likewice! Jeg holder meg bare borte fra de diskusjonene der, orker ikke påhoppene, natta!
              :kastkyss:

Comment

kan ikke du få TMM til å aktivisere han da ? du som er så godt kjent her inne ??
                Jag tror han lyssnar mer på dig

Comment

Jag tror han lyssnar mer på dig
                  huff jeg får prøve å sende han en melding da.. hehe håper han hører på meg, men er jo litt sent nå da, så jeg håper han blir aktivisert til i morra kveld, så der er folk her inne når han kommer inn
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

huff jeg får prøve å sende han en melding da.. hehe håper han hører på meg, men er jo litt sent nå da, så jeg håper han blir aktivisert til i morra kveld, så der er folk her inne når han kommer inn
                    Jeg hadde samme problemet når jeg aktiviserte kontoen...det gikk et døgn før mailen dukket opp....

Jeg har vært borte en stund...ble opptatt med besøk og greier... Sosial til tusen hahaha

Samuel kommer vel seg inn til slutt...han e jo PARTY KONGEN .. Let's dance
                    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
                      Jeg hadde samme problemet når jeg aktiviserte kontoen...det gikk et døgn før mailen dukket opp....

Jeg har vært borte en stund...ble opptatt med besøk og greier... Sosial til tusen hahaha

Ja Samuel är Partykungen Hoppas han kommer in i morgon.
                      Gonatt

Comment

• Originally posted by Ernie

Det er oss du skal være sosialt med ernie.. ikke andre
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Men nå sier jeg natta til tråen og alle andre som leser her inne
                          for nå må jeg finne mi og prøve og
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Men nå sier jeg natta til tråen og alle andre som leser her inne
                            for nå må jeg finne mi og prøve og
                            Gonatt och sov gott!

Comment

• Okey jeg er nå snart sosial med min seng...har danset runt i hele dag...

Ja det var kjempe gøy at Samuel prøver å komme inn hit...da !!

For oss er han the one and only
                              SAMUEL THE PARTY KING..THE REAL WINNER..OF..BB2006 .

O'Boy...

Comment

• GOD NATT FOLKENS !!!!!

HER ER HAN ...Samuel...Ja da får vel dere jenter sove godt tenker jeg..hahaha

Comment

Working...
                                X