Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronja
    JRS-Showbiz hemsida är delvis i bruk. Man kan se deras koncept, läsa om Jessica, Robin och Samuel och skicka in frågor blandannat

( http://www.jrs-showbiz.se/ )
    Ja jeg har sett på det ...Jeg lurer på om jeg skal bokke de til grillfestene i sommer ..heheh...det hadde det blitt morro!!!
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      Ja jeg har sett på det ...Jeg lurer på om jeg skal bokke de til grillfestene i sommer ..heheh...det hadde det blitt morro!!!
      Gör det så kommer jag

Comment

Ja det vore trevligt, då kommer jag också....

Comment

ja da kan du garantere min tilstedevæende og ernie hehehe men dem er nok blitt for dyre tenker jeg.. hehehe men morro hadde både dem hatt, og VI hatt.. garantert Du med din gitar, og samuel med sin oboy pose, og jess huff nå skal jeg si noe ikke snillt men litt morsomt .. Jess med sine snorrklyser.. huffda.. neida jeg bare fjaser.. Jess med sin egen humor som ligger og lurer i overflaten Robin.. som er bare en soltråle han og da FYYYYY kor gøy vi hadde hatt hahaha

og
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Godmorgon....är alla pigga idag ,,,kunde inte sova längre så nu är man uppe o far

Comment

• Originally posted by Skorpan
              Godmorgon....är alla pigga idag ,,,kunde inte sova längre så nu är man uppe o far
              ojoj så så morgenpigg du er da, blir helt imponert her, selv har jeg vært dødstrøtt idag etter en hard tid på jobb , men tror jeg holder på å komme i form igjen nå, håper du får en fin helg!
              :kastkyss:

Comment

• Hej i klubben! Hoppas ni har det bra denna pingsthelg.
                Passar på att vara ute och njuta av allt den vackra och även rensa ogräset.
                Inte speciellt soligt här men ganska varmt och uppehåll i alla fall.
                Ha en fortsatt fin dag, ses i kväll

Comment

• Hei hei på dere nå skinner solen her, har funnet meg et glass vin, og sitter på terassen og koser meg i sola. vet ikke om jeg kan være så mye inne i kveld, for jeg får besøk fra venner senere. Håper dere har en fin lørdags ettermiddag
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jaja, solen skinner iallefall ikke her jakobine, det regner som bare det, hadde tenkt å springe en tur men er litt ute av form idag,men kanskje blir det en tur litt senere, min sønn har en kompis her som skal sove over inatt, så jeg forsøker å gjøre det litt trivelig for dem da. Ikke så kult for dem å være ute nå når det er så dårlig vær.
                    Last edited by Lissabon; 2006-06-03, 21:20.

Comment

• Bilder på Samuel från igår finns på www.joarbla.se

Comment

Bilder på Samuel från igår finns på www.joarbla.se
                        Takk for linken Ronja, håper du har det fint ikveld

Comment

• Originally posted by Lissabon
                          Takk for linken Ronja, håper du har det fint ikveld
                          Så lite så

www.bigmike.blogg.no finns en bild på Samuel från ikväll Britt, min favorit från i fjol är också med på flera bilder

Comment

Så lite så

www.bigmike.blogg.no finns en bild på Samuel från ikväll Britt, min favorit från i fjol är också med på flera bilder
                            Takk Ronja!

Comment

• Bilder från Eskilstuna

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?nav=galleri

Comment

Ja jeg ser at jrs siden er iferd med å bygges opp, den ser jo ut til å til å bli bra etterhvert

Comment

Working...
                                X