Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Jeg skjønner ikke hva som er gale.. men jeg prøver å fikse på det..

en gang til fikk du mailen min i dag ?? hehehe
    Nå funker link nr 2, men den første funker ikke i det hele tatt lenger hos meg, hmm.. det har den alltid gjort før. Vedlegget i mailen din ble blokkert av hotmail jakobine, men takk likevel.
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
      Nå funker link nr 2, men den første funker ikke i det hele tatt lenger hos meg, hmm.. det har den alltid gjort før. Vedlegget i mailen din ble blokkert av hotmail jakobine, men takk likevel.
      synd den var litt så morsomt det vedlegget jeg sendte da

Grunnen til at linken ikke virker verken hoss deg eller meg har jeg funnet ut, men jeg finner ikke helt ut hvordan jeg skal få det til.. grunnen er at der er underskår _ i orginallinken og når den lages til link her, så kommer det automatisk en understerk under hele linken, og da forsvinner disse _
      Så gi meg litt tid så skal jeg se om jeg klarer å fikse det ikke sikkert jeg klarer det i kveld, så la det innlegget ditt med linker stå
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• I dag har jeg lekt nanna (ekstra bestemor) hehe til sønn til bestekameraten til min sønn.. han er 2,5 år og så kjempesøt.. hehe Når han skulle gå, så kom han ut på kjøkkenet til meg og sa: pappa sier at vi må gå nå, men jeg kommer snart igjen jeg nanna, kan jeg det ? jada sier jeg kom snart igjen du. så sa han jamen kom ner her då, jeg skal kysse deg på panna før jeg går.. hahahaha Jada sier faren, det har han lært av deg.. hohoho .. og så sier gutten akurat der , og peker en plass på min panne, og holder vekk håret og smasker meg rett på panna.. hehe han er så god og søt.. men jeg måtte le litt og da
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

synd den var litt så morsomt det vedlegget jeg sendte da

Grunnen til at linken ikke virker verken hoss deg eller meg har jeg funnet ut, men jeg finner ikke helt ut hvordan jeg skal få det til.. grunnen er at der er underskår _ i orginallinken og når den lages til link her, så kommer det automatisk en understerk under hele linken, og da forsvinner disse _
          Så gi meg litt tid så skal jeg se om jeg klarer å fikse det ikke sikkert jeg klarer det i kveld, så la det innlegget ditt med linker stå
          Nå funker det hos meg, åh håååper det blir bra nå!

Comment

I dag har jeg lekt nanna (ekstra bestemor) hehe til sønn til bestekameraten til min sønn.. han er 2,5 år og så kjempesøt.. hehe Når han skulle gå, så kom han ut på kjøkkenet til meg og sa: pappa sier at vi må gå nå, men jeg kommer snart igjen jeg nanna, kan jeg det ? jada sier jeg kom snart igjen du. så sa han jamen kom ner her då, jeg skal kysse deg på panna før jeg går.. hahahaha Jada sier faren, det har han lært av deg.. hohoho .. og så sier gutten akurat der , og peker en plass på min panne, og holder vekk håret og smasker meg rett på panna.. hehe han er så god og søt.. men jeg måtte le litt og da
            Hahaha ja de er herlige i den alderen, uten hemninger og glade i alt spennende livet har å by på

Comment

Hahaha ja de er herlige i den alderen, uten hemninger og glade i alt spennende livet har å by på
              Du skjønner dem bor i Stavanger dem og, men han pleier å ta han med opp hit hver gang han er hjemme da.. men det med å kysse på pannen, er jo noe jeg sier til han på tlf.. han elsker å snakke i tlf ser du.. og når jeg sier hade til han, så sier jeg alltid.. kyss på panna.. hahaha ikke visste jeg at han hadde tatt det i bruk da..
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Du skjønner dem bor i Stavanger dem og, men han pleier å ta han med opp hit hver gang han er hjemme da.. men det med å kysse på pannen, er jo noe jeg sier til han på tlf.. han elsker å snakke i tlf ser du.. og når jeg sier hade til han, så sier jeg alltid.. kyss på panna.. hahaha ikke visste jeg at han hadde tatt det i bruk da..
                Så liten og allerede bagynner han å kunne kunsten å sjarmere damer i senk, ja han blir vel en storsjarmør han der senere også kanskje

Comment

Så liten og allerede bagynner han å kunne kunsten å sjarmere damer i senk, ja han blir vel en storsjarmør han der senere også kanskje
                  Ja han ser prikk lik ut som faren , så da kan du si at han nok kommer til å bli en storsjamør ja.. hehe Faren e kjempekjekk å se på.. pluss en helt topp gutt/mann hehe
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja han ser prikk lik ut som faren , så da kan du si at han nok kommer til å bli en storsjamør ja.. hehe Faren e kjempekjekk å se på.. pluss en helt topp gutt/mann hehe
                    Så bra da, jeg tenkte på det du sa med lenkene, og da kom jeg på at jeg måtte gå inn på Google og lete opp klippet på nytt og legge en link derfra, så jeg forstår hva du mener.

Comment

Så bra da, jeg tenkte på det du sa med lenkene, og da kom jeg på at jeg måtte gå inn på Google og lete opp klippet på nytt og legge en link derfra, så jeg forstår hva du mener.
                      ta og send den linken som virker på mail til meg så er du grei
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

ta og send den linken som virker på mail til meg så er du grei
                        den første eller andre?

Comment

den første eller andre?
                          den som ikke virker her.. i første innlegget danne og samuel breakdanser hehehe
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

den som ikke virker her.. i første innlegget danne og samuel breakdanser hehehe
                            oki, men begge linkene funker her hos meg nå, men Windows Mediaplayer hadde hengt seg, så jeg måtte slå av og på laptopen her, som en måte å få den igang igjen, om det var rett av meg vet jeg ikke men det funker iaf.

Comment

oki, men begge linkene funker her hos meg nå, men Windows Mediaplayer hadde hengt seg, så jeg måtte slå av og på laptopen her, som en måte å få den igang igjen, om det var rett av meg vet jeg ikke men det funker iaf.
                              virker alle linkene i første innlegget i tråen og ??
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

virker alle linkene i første innlegget i tråen og ??
                                Ja hos meg gjør det det nå, men da du først hadde lagt det inn gjorde det ikke det, hmm..virker det ikke hos deg nå da? Så merkelig, nå skulle vi hatt ernie her å legge hodene i bløt sammen...

Comment

Working...
                                X