Originally posted by jakobine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
synd den var litt så morsomt det vedlegget jeg sendte daOriginally posted by LissabonNå funker link nr 2, men den første funker ikke i det hele tatt lenger hos meg, hmm.. det har den alltid gjort før. Vedlegget i mailen din ble blokkert av hotmail jakobine, men takk likevel.
Grunnen til at linken ikke virker verken hoss deg eller meg har jeg funnet ut, men jeg finner ikke helt ut hvordan jeg skal få det til.. grunnen er at der er underskår _ i orginallinken og når den lages til link her, så kommer det automatisk en understerk under hele linken, og da forsvinner disse _
Så gi meg litt tid så skal jeg se om jeg klarer å fikse det
ikke sikkert jeg klarer det i kveld, så la det innlegget ditt med linker stå
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
I dag har jeg lekt nanna (ekstra bestemor) hehe til sønn til bestekameraten til min sønn.. han er 2,5 år og så kjempesøt.. hehe Når han skulle gå, så kom han ut på kjøkkenet til meg og sa: pappa sier at vi må gå nå, men jeg kommer snart igjen jeg nanna, kan jeg det ? jada sier jeg kom snart igjen du. så sa han jamen kom ner her då, jeg skal kysse deg på panna før jeg går.. hahahaha Jada sier faren, det har han lært av deg.. hohoho .. og så sier gutten akurat der , og peker en plass på min panne, og holder vekk håret og smasker meg rett på panna.. hehe han er så god og søt..
men jeg måtte le litt og da
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Nå funker det hos meg, åh håååper det blir bra nå!Originally posted by jakobinesynd den var litt så morsomt det vedlegget jeg sendte da
Grunnen til at linken ikke virker verken hoss deg eller meg har jeg funnet ut, men jeg finner ikke helt ut hvordan jeg skal få det til.. grunnen er at der er underskår _ i orginallinken og når den lages til link her, så kommer det automatisk en understerk under hele linken, og da forsvinner disse _
Så gi meg litt tid så skal jeg se om jeg klarer å fikse det
ikke sikkert jeg klarer det i kveld, så la det innlegget ditt med linker stå 
:kastkyss:
Comment
-
Hahaha ja de er herlige i den alderen, uten hemninger og glade i alt spennende livet har å by påOriginally posted by jakobineI dag har jeg lekt nanna (ekstra bestemor) hehe til sønn til bestekameraten til min sønn.. han er 2,5 år og så kjempesøt.. hehe Når han skulle gå, så kom han ut på kjøkkenet til meg og sa: pappa sier at vi må gå nå, men jeg kommer snart igjen jeg nanna, kan jeg det ? jada sier jeg kom snart igjen du. så sa han jamen kom ner her då, jeg skal kysse deg på panna før jeg går.. hahahaha Jada sier faren, det har han lært av deg.. hohoho .. og så sier gutten akurat der , og peker en plass på min panne, og holder vekk håret og smasker meg rett på panna.. hehe han er så god og søt..
men jeg måtte le litt og da 
Comment
-
Du skjønner dem bor i Stavanger dem og, men han pleier å ta han med opp hit hver gang han er hjemme da..Originally posted by LissabonHahaha ja de er herlige i den alderen, uten hemninger og glade i alt spennende livet har å by på
men det med å kysse på pannen, er jo noe jeg sier til han på tlf.. han elsker å snakke i tlf ser du.. og når jeg sier hade til han, så sier jeg alltid.. kyss på panna.. hahaha ikke visste jeg at han hadde tatt det i bruk da..
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Så liten og allerede bagynner han å kunne kunsten å sjarmere damer i senk, ja han blir vel en storsjarmør han der senere også kanskjeOriginally posted by jakobineDu skjønner dem bor i Stavanger dem og, men han pleier å ta han med opp hit hver gang han er hjemme da..
men det med å kysse på pannen, er jo noe jeg sier til han på tlf.. han elsker å snakke i tlf ser du.. og når jeg sier hade til han, så sier jeg alltid.. kyss på panna.. hahaha ikke visste jeg at han hadde tatt det i bruk da.. 
Comment
-
Ja han ser prikk lik ut som faren , så da kan du si at han nok kommer til å bli en storsjamør ja.. hehe Faren e kjempekjekk å se på.. pluss en helt topp gutt/mann heheOriginally posted by LissabonSå liten og allerede bagynner han å kunne kunsten å sjarmere damer i senk, ja han blir vel en storsjarmør han der senere også kanskje

Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Så bra da, jeg tenkte på det du sa med lenkene, og da kom jeg på at jeg måtte gå inn på Google og lete opp klippet på nytt og legge en link derfra, så jeg forstår hva du mener.Originally posted by jakobineJa han ser prikk lik ut som faren , så da kan du si at han nok kommer til å bli en storsjamør ja.. hehe Faren e kjempekjekk å se på.. pluss en helt topp gutt/mann hehe
Comment
-
ta og send den linken som virker på mail til meg så er du greiOriginally posted by LissabonSå bra da, jeg tenkte på det du sa med lenkene, og da kom jeg på at jeg måtte gå inn på Google og lete opp klippet på nytt og legge en link derfra, så jeg forstår hva du mener.
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
oki, men begge linkene funker her hos meg nå, men Windows Mediaplayer hadde hengt seg, så jeg måtte slå av og på laptopen her, som en måte å få den igang igjen, om det var rett av meg vet jeg ikke men det funker iaf.Originally posted by jakobineden som ikke virker her.. i første innlegget danne og samuel breakdanser hehehe:kastkyss:
Comment
-
virker alle linkene i første innlegget i tråen og ??Originally posted by Lissabonoki, men begge linkene funker her hos meg nå, men Windows Mediaplayer hadde hengt seg, så jeg måtte slå av og på laptopen her, som en måte å få den igang igjen, om det var rett av meg vet jeg ikke men det funker iaf.Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ja hos meg gjør det det nå, men da du først hadde lagt det inn gjorde det ikke det, hmm..virker det ikke hos deg nå da?Originally posted by jakobinevirker alle linkene i første innlegget i tråen og ??
Så merkelig, nå skulle vi hatt ernie her å legge hodene i bløt sammen...
Comment

Comment