Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Ja hos meg gjør det det nå, men da du først hadde lagt det inn gjorde det ikke det, hmm..virker det ikke hos deg nå da? Så merkelig, nå skulle vi hatt ernie her å legge hodene i bløt sammen...
    virker ikke her.. hrmf.. ernie.. nei han har nok sviktet oss stort i kveld Lissabon nei fjasen har er nok på båttur/grillfest/sjekketur han i kveld.. og sitter og ser panisk rundt seg etter piggskoa sine.. hahaha
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      virker ikke her.. hrmf.. ernie.. nei han har nok sviktet oss stort i kveld Lissabon nei fjasen har er nok på båttur/grillfest/sjekketur han i kveld.. og sitter og ser panisk rundt seg etter piggskoa sine.. hahaha
      hahaha han gjør nok det snart.Kanskje det går an å ta linken fra innlegg 59 i BBcliptråden på den andre plassen og legge den i første innlegget da?
      :kastkyss:

Comment

hahaha han gjør nok det snart.Kanskje det går an å ta linken fra innlegg 59 i BBcliptråden på den andre plassen og legge den i første innlegget da?
        vent har en gammel beundrer på tlf her
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

vent har en gammel beundrer på tlf her
          hihihi ojda!! la ikke meg forstyrre

Comment

hihihi ojda!! la ikke meg forstyrre
            hehe egentligt veldig mosomt da. haha
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe egentligt veldig mosomt da. haha
              hehehe det kan det jo være

Comment

hehehe det kan det jo være
                huff endelig ferdig.. hehehe jeg svetter.. hahahaha har ikke fått så mange rare spørsmål på det jeg kan huske.. haha nesten som jeg skulle vært 20 igjen hehe
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Hva iallverden? Mange spørsmål??

Comment

• Forsøker å legge inn noen bilder fra fisktanken, vi har for lite dekorasjon her
                    Attached Files

Comment

La meg forklare
                      da jeg var 18 år var jeg så kalt pasientvenn på rumatismesykehuset her, og der var der en inne for behandling for en slags leddsykdom.. (som han i dag har under sjakk, og har jobbet i alle år) uansett, han var på min alder, og vi ble gode venner, men jeg visste da ikke at gutten var blitt forelsket i meg.. men etter det så flyttet jeg vekk fra byen, og han reiste hjem til Ålesund der ha er fra vi hadde sporadisk kontakt pr brev i mange år.. til han giftet seg.. og etter det så brev vekslet vi lite, men uansett for 5 år siden tok han plutselig kontakt med meg. for han jobbet da i min by, så jeg inviterte han opp hit som en venn.. og da fikk jeg hele historien om hvor forelsket han hadde vært i meg.. og gud vet hva hehe (søtt egentligt da)
                      så etter det så har vi kun hatt kontakt pr sms sånn en gang pr halvår, og jeg er ikke så flink til svare på hans sms heller da.. men han ringte tidligere i kveld og lurte på om vi kunne prate litt senere.. såååå da kom alle spm hva jeg hadde gjort på disse 5 årene, og så videre.. hehehe han hadde aldri glemt meg.., bare for å ha sagt det da.. og det var jo litt søtt sagt da

Søt historie da, og så bra at han fungerer så bra med sykdommen, også jeg som trodde du var blitt utsatt for et forhør av 3.grad

Comment

Søt historie da, og så bra at han fungerer så bra med sykdommen, også jeg som trodde du var blitt utsatt for et forhør av 3.grad
                        egentlig ja, jeg gjorde det.. det var det som satt meg litt ut.. skit på rak og ærlig hahaha jeg visste bare ikke hva jeg skulle svare på visse spm faktisk.. ikke bløffet jeg.. men jeg ble så forjamset at jeg tror jeg stammet.. hahaha
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Dette er bilder som er fulle av humor dadet må vi ha her
                          Attached Files

Comment

Dette er et bilde som er fullt av humør da
                            hvem er samuel med der ??
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

hvem er samuel med der ??
                              La til et bilde til, det er jess på begge.

Comment

La til et bilde til, det er jess på begge.
                                Kjempe stiligt Lissabon, jeg er stolt av deg.. du er blitt den rene rå finneren til å lete opp bilder å slikt.. *
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X