Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    hei hei Lexie, ha en herlig søndag, om du vil se fins det nå en del lenker i første innlegg her *kram*
    Hej, Lissabon, detsamma till dej! Tack för länkarna!

Comment

• Originally posted by Lexie
      Hej, Lissabon, detsamma till dej! Tack för länkarna!
      de fantes i tråden fra før, men tenkte det kunne være bra å samle dem, så det kunne være lett å finne dem for Samuel ( og andre) om han kommer inn hit igjen.
      :kastkyss:

Comment

de fantes i tråden fra før, men tenkte det kunne være bra å samle dem, så det kunne være lett å finne dem for Samuel ( og andre) om han kommer inn hit igjen.

Super!
        Hoppas Samuel kommer tillbaka när turnéerna är över och vardagen kommer ...

Comment

• Hei til dere alle, jeg tenke jeg kunne skrive noen ord her, dere har vel alle lagt dere nå? uansett har kikket litt om der fantes noen nyheter og bilder og slikt fra Sami sin klubb, som dem jo skulle være på i går kveld.. men jeg fant ingenting.. enten er jeg ikke flink nok til å lete, eller så har festen deres vært skikkelig kjedlige
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
            Hei til dere alle, jeg tenke jeg kunne skrive noen ord her, dere har vel alle lagt dere nå? uansett har kikket litt om der fantes noen nyheter og bilder og slikt fra Sami sin klubb, som dem jo skulle være på i går kveld.. men jeg fant ingenting.. enten er jeg ikke flink nok til å lete, eller så har festen deres vært skikkelig kjedlige
            hehe jeg var også der og tittet, men det ser ikke ut til at de er så gode på å oppdatere siden sin. Jaja jeg kryper tilsengs nå, har en tøff uke på jobb jeg gruer meg litt til, godnatt og sov godt alle her

Comment

hehe jeg var også der og tittet, men det ser ikke ut til at de er så gode på å oppdatere siden sin. Jaja jeg kryper tilsengs nå, har en tøff uke på jobb jeg gruer meg litt til, godnatt og sov godt alle her
              Gonatt Lissabon (och ha det så bra på jobbet ditt i veckan, hoppas du kan titta in här då och då) och jakobine, sov gott!

Comment

• Originally posted by Lexie
                Gonatt Lissabon (och ha det så bra på jobbet ditt i veckan, hoppas du kan titta in här då och då) och jakobine, sov gott!
                Takk for det, joda, jeg kommer da inn her innimellom, nå har det virkelig varme været kommet hit. forsøker å passe på å komme meg litt ut også selv jeg arbeider mye. Ha en fin dag alle i klubben

Comment

• JAJA her er jeg ...men ser på fotball..Italia-Ghana...hmm Italia leder 1-0

Har heller ikke funnet hverken bilder eller informasjon om festen på club-7..hmm jaja noe dukker vel opp etterhvert....

Hmmm en gåte 3 første + ora hvem er det
                  Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• ja da er det natten og her i tråden var det ikke særlig mye liv...Nå kommer uværet til bergen det kjenner jeg på meg...men det varer vel ikke lenge før solen skinner igjen...

Comment

• Har ni sett att JRS-gästbok är igång?

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?nav=gastbok

Hur som helst

Comment

• "From: Mikael BrinkenstjärnaSubject: Pressmedd:KONTRAKTEN SIGNADE -Nypremiär!!!!!
                        Date: Tue, 13 Jun 2006 00:14:41 +0200

Testveckan är över & nu är det på allvar .

Kontrakten är signade.

På Fredag har BIG BROTHER VINNAREN- JESSICA,ROBIN & SAMUEL NYPREMIÄR !!

Brinkenstjärna styr skeppet fram till 31 Dec.

Plats:Grand / Falkenberg
                        Fredagen 16 Juni

Med vänlig hälsning
                        Sanna Palmgren / PR
                        __________________ "

Comment

• Originally posted by Ronja
                          Har ni sett att JRS-gästbok är igång?

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?nav=gastbok

Hur som helst
                          Takker og bukker...

Comment

• Romansrykte kring Samuel

http://www.alltomtv.se/t53383.html

Comment

• Originally posted by Ernie
                              JAJA her er jeg ...men ser på fotball..Italia-Ghana...hmm Italia leder 1-0

Har heller ikke funnet hverken bilder eller informasjon om festen på club-7..hmm jaja noe dukker vel opp etterhvert....

Hmmm en gåte 3 første + ora hvem er det
                              ja si det du,hehe

Comment

• Originally posted by Ronja
                                Romansrykte kring Samuel

http://www.alltomtv.se/t53383.html
                                Ja jeg så det, det er vel bra om det er sant, hun virker jo som en god jente.

Comment

Working...
                                X