Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Vet du hvor gale det er med meg og sko ?? hehe hver gang der kommer nye sko i huset (eller nesten hver gang da) så er det min mor som iriterer seg på mine sko, og kjøper nye til meg.. hahahaha Jeg ser faktisk aldri ned på skoa til folk selv.. og kommer ikke på at dem kanskje ser på mine.. hehehe så noen sko elsker er ikke jeg, men kjenner jo noen av dere da.. hehe
    men jeg har mange gamle sko liggenede, for jeg er ikke flink til å kaste noe..
    hehehe gjør hun det? hørtes morsomt ut egentlig, min mor blir bare misunnelig hun, hun har ondt føttene og kan ikke bruke så mange sorter sko lenger. Så sier hun: "Jaha! Nye sko igjen! Du har god råd forstår jeg! hrmf!"
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ernie
      jaha har du bestemt deg hvem du skal holde med da? England har ikke vunnet over Sverige på 38 år....men jeg er redd den statestikken ryker i morgen ...
      Nope, har ikke bestemt meg enda.. kan jeg ikke holde med begge da ??
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lissabon
        hehehe gjør hun det? hørtes morsomt ut egentlig, min mor blir bare misunnelig hun, hun har ondt føttene og kan ikke bruke så mange sorter sko lenger. Så sier hun: "Jaha! Nye sko igjen! Du har god råd forstår jeg! hrmf!"
        Min mor er flink til å finne sko jeg liker å gå i da .. hun vet akurat hva jeg liker men hun lurer litt på om jeg bare går i fæle sko når hun ser det fordi at jeg vet hun kommer til å kjøpe nye til meg.. hehehe men DET gjør jeg faktisk ikke, jeg går i dem skoene jeg liker å gå i.. bastabom
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nope, har ikke bestemt meg enda.. kan jeg ikke holde med begge da ??
          Nei du kan ikke holde med begge ..ikke denne gangen ...Sverige må vinne..Dersom dette skal være spennende for dem..i fortsettelsen..
          Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Bygger dem ikke nytt der for at ting skal bli bedre for dere da ? høres ikke bra ut Lissabon.. du må ikke slite deg helt ut vet du.. husk at du skal være oppegående til din sønns krav og og du MÅ tenke på deg selv..
            Nei jeg må si at jeg aldri har opplevd å jobbe på et sted der stemningen har snudd seg så enormt som nå, også hos meg selv, skal ikke legge ut for mye om det her, for mye detaljer, men det er skremmende å se frustrasjonen blandt folk og hvor tøft det er å bli utsatt for stadige omorganiseringer. Vi hadde et ubehagelig oppvaskmøte på fredag, men det hjelper nok ingenting. Vi som holder på dette har hele tiden sagt at den modellen de bygger etter kommer til å medføre store problemer, og nå er vi der, i starten av det.Når man konstant er under press fra før og er veldig klar over hvor galt ting kan gå om man ikke handler korrekt hver gang, er det ikke lett å måtte endre sine rutiner rett som det er. Prosedyrer og rutiner er viktig for oss, det er kvalitetssikring, vi blir nervøse av det. Ja du har rett, jeg må nok vurdere hvor mye jeg kan ta av dette, det fins andre steder å jobbe, og vi er en ettertraktet yrkesgruppe, men jeg vil fortsatt gjerne prøve å klare det.

Comment

Min mor er flink til å finne sko jeg liker å gå i da .. hun vet akurat hva jeg liker men hun lurer litt på om jeg bare går i fæle sko når hun ser det fordi at jeg vet hun kommer til å kjøpe nye til meg.. hehehe men DET gjør jeg faktisk ikke, jeg går i dem skoene jeg liker å gå i.. bastabom
              Det er bra det

Comment

Nei jeg må si at jeg aldri har opplevd å jobbe på et sted der stemningen har snudd seg så enormt som nå, også hos meg selv, skal ikke legge ut for mye om det her, for mye detaljer, men det er skremmende å se frustrasjonen blandt folk og hvor tøft det er å bli utsatt for stadige omorganiseringer. Vi hadde et ubehagelig oppvaskmøte på fredag, men det hjelper nok ingenting. Vi som holder på dette har hele tiden sagt at den modellen de bygger etter kommer til å medføre store problemer, og nå er vi der, i starten av det.Når man konstant er under press fra før og er veldig klar over hvor galt ting kan gå om man ikke handler korrekt hver gang, er det ikke lett å måtte endre sine rutiner rett som det er. Prosedyrer og rutiner er viktig for oss, det er kvalitetssikring, vi blir nervøse av det. Ja du har rett, jeg må nok vurdere hvor mye jeg kan ta av dette, det fins andre steder å jobbe, og vi er en ettertraktet yrkesgruppe, men jeg vil fortsatt gjerne prøve å klare det.
                Dere får lage dere et skilt med M * A* S * H på som dere kan bære i prosjekt perioden og få opp en sprit brenner på et kontor... Inviter ledelsen på en heimalaga konjakk på kontoret..HAHA . Kanskje de forstår hva dere mener da..

Comment

Enig med det du skriver.. rutiner på en slik plass er jo det viktigste, og det som dette kommer til å ende med er jo at dere blir pasienter der dere som jobber der og, og det er ikke bra for noen. så dere må få ledelsen til å se hva som skjer og ta så mange oppvaskemøter dere bare kan få igang, og håpe noen våkner
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Dere får lage dere et skilt med M * A* S * H på som dere kan bære i prosjekt perioden og få opp en sprit brenner på et kontor... Inviter ledelsen på en heimalaga konjakk på kontoret..HAHA . Kanskje de forstår hva dere mener da..
                    hehe, om de hadde hatt at snev av humor hadde det nok kanskje gått

Comment

Du ække dum du gutt
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe, om de hadde hatt at snev av humor hadde det nok kanskje gått
                        Jepp ...men det viktigste er at dere "på gulvet" ikke får korridor prat kultur ..det er det absolutt verste man kan gå på jobb til..

Comment

Enig med det du skriver.. rutiner på en slik plass er jo det viktigste, og det som dette kommer til å ende med er jo at dere blir pasienter der dere som jobber der og, og det er ikke bra for noen. så dere må få ledelsen til å se hva som skjer og ta så mange oppvaskemøter dere bare kan få igang, og håpe noen våkner
                          Ja ser ikke noe håp for at det er mulig, men man kan jo håpe såklart

Comment

Du ække dum du gutt
                            HAHAHA er du blitt så frisk..at cognac'en(konjakk'en) er kommet frem

Comment

HAHAHA er du blitt så frisk..at cognac'en(konjakk'en) er kommet frem
                              Kun til medisin medisin med det samme
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Kun til medisin medisin med det samme
                                Hmm det ser nå ut som party i svaret ditt da...hmm medisinsk cognac da

Comment

Working...
                                X