Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Millou
    Det där klarade du bra...såklart du har rätt nu
    Klart brutus har rätt...han har alla rätt,han säger ju jag har rätta inställningen inställd på att ha kul =rätt rätt rätt till Brutus

Comment

• Originally posted by Skorpan
      Nu måste jag säga Godnatt till er alla,,,,behöver sova lite nu känner jag Tack för ikväll och ha en bra dag imorgon Millan en extra godnattpuss till dig
      Nattis skorpan.....killen med keps ser jag nu,Millan ....mina killar med keps har inte såna där seriösa kepor

Comment

• När var senaste.......

Hej Mellis Du bad om det
        "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Originally posted by Brutus
          Hej Mellis Du bad om det
          såklart annars får man ju inget....chocklad till dej

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
            såklart annars får man ju inget....chocklad till dej
            Frukt och mandel är väldigt gott

Comment

• Originally posted by Brutus
              Frukt och mandel är väldigt gott
              En favvo t.om...oj,oj vad trögt det går här inne med maskineriet nu ...lika bra att tacka för idag å säga g0´nattis

Comment

• Natti natti Mellis och ni andra som fortfarande är vakna och sov gott, nu lägger jag mig

Comment

• God morgon.
                  Jaha, då var det dags att bli nervös ikväll igen då, dags för match igen. Hoppas, hoppas Sverige vinner eller att det åtminstone blir oavgjort. Vi får göra som sist, heja fram de till seger.

I vanlig ordning så har jag hamnat helt i otakt med er allihop. Igårkväll körde ni ju på bra här igen, men då var jag inte här. Och nu är ni ju på era jobb eller altaner eller vad det nu kan vara. Hm, jag får nog ta och synka mig med er igen, så man får språka med alla er underbara godingar nån gång.

Ha en underbar tisdag. Fast man kan ju säga att det är onsdag idag, för på fredag är vi lediga så det är som fredag på torsdag. Om ni hängde med nu, blev lite rörigt där.

Vi ses.

Comment

• Originally posted by Millou
                    Men hallå där pajsarn....morsar inte du på oss andra va, va...hur är läget ...under kontroll eller
                    Halloj Millou!
                    Självklart gjorde jag det....ett gäng inlägg innan detta så gjorde jag det... ...Allt är bra.. ....själv då?...allt bra hoppas jag....Härlig fotboll ikväll...hoppas på seger men tror på oavgjort...
                    Öl är gott.....

Comment

• Hejsan alla glada
                      Ännu en arbetsdag slut bara 1.5 dagar kvar.Sen är det midsommar som gäller Hur härligt är inte det på en skala
                      Nu ska jag ut till "min" lilla kanin en stund. Tycker hon ser så ensam ut
                      Tänk om hon inte trivs hos mig?
                      Ikväll är det fotboll....kommer tillbaka hit då så vi kan hjälpas åt med att heja fram sverige till seger. NU ska jag underhålla lille skutt
                      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                        Nattis skorpan.....killen med keps ser jag nu,Millan ....mina killar med keps har inte såna där seriösa kepor
                        keps??

Comment

• Hej hopp på er.
                          Nu har jag kommit hem efter att ha varit och friserat mig. Nu ska jag fixa till middagen. Är ni laddade inför matchen ikväll?

Comment

keps??
                            Blev du förolämpad Skorpan?

Kalla militärens stoltaste huvudbonad för en keps.
                            -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Originally posted by gason
                              Blev du förolämpad Skorpan?

Kalla militärens stoltaste huvudbonad för en keps.
                              Skojar bara lite med Mellis.....men en keps är det inte

Comment

keps??
                                Ojdå,hoppsan ...fiiiilåt

Comment

Working...
                                X