Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Skorpan
    Säger hej till alla i värmen och ett OT Grattis till Gason. Ska ut och lägga mig i hängmattan igen
    Hej vännen min.
    Hoppas du inte somnat där ute i hängmattan, kan ju vara lätt hänt liksom.

Comment

• Originally posted by Millou
      Tjingeling på er allihop

Vilka fina tårtor du bakat Catinka...ska Gason smälla i sig alla dom...vi får nog hjälpa honom lite misstänker jag

Snowsan är tillbaks såg jag...morsning bruden...du har haft det skönt i helgen

Sunny o jacobine har oxå varit inne en sväng...va du har jobbat hemma i dag Sunny.....städ o tvättrace

Skorpan har du legat i hängmattan o latat dig hela dan tro

Jag hittade ett kul bowlingspel i morse, ska ta en sväng dit nu...kan tipsa om att ha rätt skor o rätt boll ska jag gason lite där han ligger etta såklart ses senare
      Det är lixom meningen att vi ska äta tårtorna tillsammans här...inte bara gason....då blir han alldeles för rund om lilla maggen....och det är inte bra för medelålders gubb....ähh...män att vara runda om magen, har jag hört. Riskerar hjärtinfarkt och allt möjligt då ju ...men en liten bit av varje måste du smaka gason....och tala om vilken du tyckte va godast....så hugg in nu bara...och ni andra med
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Tjingeling på er allihop

Vilka fina tårtor du bakat Catinka...ska Gason smälla i sig alla dom...vi får nog hjälpa honom lite misstänker jag

Snowsan är tillbaks såg jag...morsning bruden...du har haft det skönt i helgen

Sunny o jacobine har oxå varit inne en sväng...va du har jobbat hemma i dag Sunny.....städ o tvättrace

Skorpan har du legat i hängmattan o latat dig hela dan tro

Jag hittade ett kul bowlingspel i morse, ska ta en sväng dit nu...kan tipsa om att ha rätt skor o rätt boll ska jag gason lite där han ligger etta såklart ses senare
        Nu är det dags att stanna inomhus känner jag,,,har fått lite solfrossa här

Comment

• Originally posted by Skorpan
          Nu är det dags att stanna inomhus känner jag,,,har fått lite solfrossa här
          Gör så vännen...jag har svettats o spela bowling så nu ska jag ta en dusch bara för de...

Comment

Gör så vännen...jag har svettats o spela bowling så nu ska jag ta en dusch bara för de...
            Gör du så så hörs vi senare

Comment

• Originally posted by Sunnyface
              Hej vännen min.
              Hoppas du inte somnat där ute i hängmattan, kan ju vara lätt hänt liksom.
              Japp,,,där somnar man direkt,,,hur skönt som helst

Comment

• Nämen...va tysta alla är i dag då...är ni trötta o sega i dag tro ...lire kan ni väl skriva...hallååååååååååååå

Comment

• Hallå e´ni kvar här eller vad har ni för er......å när kommer Gason så vi får kalasa lite på de läckra tårtorna Catinka gjort

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                    Hallå e´ni kvar här eller vad har ni för er......å när kommer Gason så vi får kalasa lite på de läckra tårtorna Catinka gjort
                    Där var du i alla fall...tjing på dig

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                      Hallå e´ni kvar här eller vad har ni för er......å när kommer Gason så vi får kalasa lite på de läckra tårtorna Catinka gjort
                      Jag *mums* är redan *mums* här. Har ni *mums* inte sett det *mums* än. Jordgubbstårtan *mums* är särskild god. Det är *mums* bara att ta för sig *mums*. Det tog lite *mums* tid att läsa ikapp *mums* bara, det går *mums* lite långsammare nuförtiden. *mums*
                      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Jag är med här nu...och är tårtasugen...kan vi hugga in på dom utan gason månntro? lr är det oartigt?

Comment

• Originally posted by gason
                          Jag *mums* är redan *mums* här. Har ni *mums* inte sett det *mums* än. Jordgubbstårtan *mums* är särskild god. Det är *mums* bara att ta för sig *mums*. Det tog lite *mums* tid att läsa ikapp *mums* bara, det går *mums* lite långsammare nuförtiden. *mums*
                          Va bra då kan vi andra hugga in nu då

Comment

Å där e´du,tjing på dej....lite som du lite som jag.......men har de andra fastnat framför TV:n kanske ....lever loppan lite i trådarna så länge

Comment

• Japp, nu kan vi hugga in på tårtorna jag är hungrig...Var de goda gason?

Comment

• Originally posted by Catinka
                                Japp, nu kan vi hugga in på tårtorna jag är hungrig...Var de goda gason?
                                Japp, suveräna!
                                -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Working...
                                X