Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Catinka
    Örk....och god morron!
    Tack för kaffet Millou...det behövdes verkligen
    Jag har redan varit och gipsat om min arm nu på morgonen. Morsan blev galen när hon fick höra och slängde in mig i bilen på direkten.
    Nu ska jag försöka kurera huvudvärken med..så jag är pigg och alert till i eftermiddag.
    Ha en bra dag alla i solen....jag få gömma mig bakom mina solglasögon....
    Så bra at du fikk ny gips, vær forsiktig nå da!!
    Og hvil deg, så går nok resten veldig bra..

Comment

• Originally posted by Millou
      Godmorgon era sjusovare...upp o hoppa...

kaffet är klartsolen skiner och en mysig dag framför oss

Catinka tror du behöver en extra stor mugg gumsan...glöm inte solbrillerna bara

Ha en jättebra dag allihop
      Hei på deg! Tusen takk for kaffe, tok en stor mugge.. Koser meg på altanen nå. Ha en fin dag du også..

Comment

• Hej på er sötnosar!
        Vilken underbar lördag, strålande solsken och varm temp på termometern. Härligt.
        Har precis kommit hem efter en shoppingdag med avslutande öl på uteservering. Inte helt fel kan jag säga. Börjar känna mig lite på g.
        Hoppas ni haft en lika bra dag, nu ska jag ut på ballen.
        Vi ses.

Comment

• Originally posted by Sunnyface
          Hej på er sötnosar!
          Vilken underbar lördag, strålande solsken och varm temp på termometern. Härligt.
          Har precis kommit hem efter en shoppingdag med avslutande öl på uteservering. Inte helt fel kan jag säga. Börjar känna mig lite på g.
          Hoppas ni haft en lika bra dag, nu ska jag ut på ballen.
          Vi ses.
          Hei på deg!
          Jeg har også vært på shopping, men ingen øl.. Min nabo/granne ringte. Grill på gang i kveld. De vet jeg er alene i helga, og jeg sa "ja takk"..
          Dagen går på balkongen i et herlig vær. Vi ses.

Comment

• Hej på er alla,,,,vilken underbar kväll....nästan brottsligt att vara inomhus

Comment

• Originally posted by Skorpan
              Hej på er alla,,,,vilken underbar kväll....nästan brottsligt att vara inomhus
              Hej brottsling...från en annan brottsling.....men snart ska jag gå ut igen
              Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Hej brottsling...från en annan brottsling.....men snart ska jag gå ut igen
                Jag med

Comment

• Här skiner solen men... It's raining men hallelujah.....
                  Sitter här med inte mindre än sex.......pöjkar...vi ska vända upp och ner på stan i kväll.....här ska firas
                  Hoppas jag överlever kvällen...hejdå

Comment

Här skiner solen men... It's raining men hallelujah.....
                    Sitter här med inte mindre än sex.......pöjkar...vi ska vända upp och ner på stan i kväll.....här ska firas
                    Hoppas jag överlever kvällen...hejdå
                    Hade jag haft 6 brudar hos mig nu så hade jag nog inte suttit vid datorn

Comment

Hade jag haft 6 brudar hos mig nu så hade jag nog inte suttit vid datorn
                      Men jag måste ju ha en liten break emellanåt...hämta andan lite grann. dessutom har jag fått hjälp med dom nu av några tjejer.....orkar inte mer ju.....

Comment

Men jag måste ju ha en liten break emellanåt...hämta andan lite grann. dessutom har jag fått hjälp med dom nu av några tjejer.....orkar inte mer ju.....

Comment

• Hej hopp i OT! Hektiskt är det ju nu ...
                          Fint väder, trädgårdarbete och så är det ju VM. Hinner ju knappt hämta sig från den ena matchen till den andra...
                          En underbar sommarkväll igen...
                          Har kollat in när sädesärlorna tagit ut sina ungar (andra kullen) i kväll...
                          De är mina fågelfavvisar för de är så familjära och visar gärna upp sina ungar (även om de inte alls sjunger lika vackert som bofinken)
                          Hoppas ni har det bra vad ni nu än hittar på i kväll...

Comment

• Originally posted by Lexie
                            Hej hopp i OT! Hektiskt är det ju nu ...
                            Fint väder, trädgårdarbete och så är det ju VM. Hinner ju knappt hämta sig från den ena matchen till den andra...
                            En underbar sommarkväll igen...
                            Har kollat in när sädesärlorna tagit ut sina ungar (andra kullen) i kväll...
                            De är mina fågelfavvisar för de är så familjära och visar gärna upp sina ungar (även om de inte alls sjunger lika vackert som bofinken)
                            Hoppas ni har det bra vad ni nu än hittar på i kväll...
                            Sitter här och hoppas på att Brassarna skall slå grodätarna

Comment

Sitter här och hoppas på att Brassarna skall slå grodätarna
                              Samma här men jag skulle vilja kalla dem för gourméer (glöm det där med grodorna)

Comment

• Originally posted by Lexie
                                Samma här men jag skulle vilja kalla dem för gourméer (glöm det där med grodorna)
                                Skit med.... ....nu får man hoppas på att de förlorar nästa match

Comment

Working...
                                X