Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Millan View Post
    Kör ett snabbsvar till er alla tre...kul o se er på en fika o semla...hoppas nu ni får en mysig helg allihop
    Tack det samma Millan vännen... &

Comment

Hej allihop! Nu är det fredag och igen Sitter här och myser och vet att jag har en heeeeeeeeel underbar helg framför mig! Hoppas ni har en bra fredag och ha inte händerna på täcket... boring
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
        Hej allihop! Nu är det fredag och igen Sitter här och myser och vet att jag har en heeeeeeeeel underbar helg framför mig! Hoppas ni har en bra fredag och ha inte händerna på täcket... boring
        Men hallå...har du börjat fundera på var händerna ska vara redan...lite tidigt ta o höj din arm lite och skåla i ett glas vin...bra fredagskväll till dig oxå

Comment

Men hallå...har du börjat fundera på var händerna ska vara redan...lite tidigt ta o höj din arm lite och skåla i ett glas vin...bra fredagskväll till dig oxå
          Jaaaaaa man måste ju planera liiite, men timingen är kanske lite dålig eftersom det är efter sex Hmm... det blir kanske vin senare, men jag har Bravo i glaset, men det duger väl det också
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Jaaaaaa man måste ju planera liiite, men timingen är kanske lite dålig eftersom det är efter sex Hmm... det blir kanske vin senare, men jag har Bravo i glaset, men det duger väl det också
            Jadå...alltid bra med planering...har du rätt i Bravo, bravo på dig

Ha så mys i kväll....

Comment

TMM City har tydligen Muppafton. Folk röker, hundar ylar och idioter till grannar dundrar på en massa skitmusik i sina högtrallare så att väggarna vibrerar. Ja, sånt älskar TMM. Han blir på så gott humör av alla dessa yttre störningar.

Eller kaaaaaanske inte...
              -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                TMM City har tydligen Muppafton. Folk röker, hundar ylar och idioter till grannar dundrar på en massa skitmusik i sina högtrallare så att väggarna vibrerar. Ja, sånt älskar TMM. Han blir på så gott humör av alla dessa yttre störningar.

Eller kaaaaaanske inte...
                Stackars dig...har du funderat på o flytta ut på landet...till en tyst idyll?

Comment

Vi har de bra..vi på landet..

Comment

Jo, när det blir mer än 3 oljud så börjar det bli dags att flytta kanske
                    -

Comment

ja här hör man nga ljud bara tven
                      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Go´morron allihopa! Jaha, då var det söndag ............iiiiigen

Comment

Hej hopp.
                          Ja precis Snowie, då var det söndag igen. Tänk om det ändå var tre dagars helg istället för bara två. Det går ju så himla fort så man hinner ju bara känna att det är grymt skönt med fredagskväll, sen vips är det måndag morgon igen och dags för en ny vecka.
                          Men först ska vi njuta av söndagen, den har ju precis börjat i stort sett. Ha en härlig dag allihop, kramisar i massor.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                            Hej hopp.
                            Ja precis Snowie, då var det söndag igen. Tänk om det ändå var tre dagars helg istället för bara två. Det går ju så himla fort så man hinner ju bara känna att det är grymt skönt med fredagskväll, sen vips är det måndag morgon igen och dags för en ny vecka.
                            Men först ska vi njuta av söndagen, den har ju precis börjat i stort sett. Ha en härlig dag allihop, kramisar i massor.
                            Ja jag har satt gason på att fixa med fler lördagar.. har inte fått någon rapport angående detta än så länge Nä nu MÅSTE jag fixa här... får hit folk om en timme och jag ska förbereda lite.... hmm.. kanske ska ta och börja med mig själv först innan jag sätter igång med det andra

Comment

Ja jag har satt gason på att fixa med fler lördagar.. har inte fått någon rapport angående detta än så länge Nä nu MÅSTE jag fixa här... får hit folk om en timme och jag ska förbereda lite.... hmm.. kanske ska ta och börja med mig själv först innan jag sätter igång med det andra
                              Det funkar ju inte med motionerandet.
                              Utom på fredagar av någon underlig anledning.

Har du provat att anlita en variant av regndansaren (lördagsdansare) istället.
                              Själv dansar jag så dåligt att den lördag vi har nu antagligen kommer att försvinna om jag provar.
                              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Snart måndag igen

Comment

Working...
                                X