Announcement
Collapse
No announcement yet.
***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Hej allihop! Nu är det fredag och igen
Sitter här och myser och vet att jag har en heeeeeeeeel underbar helg framför mig! Hoppas ni har en bra fredag och ha inte händerna på täcket... boring
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Men hallå...har du börjat fundera på var händerna ska vara redan...lite tidigtOriginally posted by snowflake View PostHej allihop! Nu är det fredag och igen
Sitter här och myser och vet att jag har en heeeeeeeeel underbar helg framför mig! Hoppas ni har en bra fredag och ha inte händerna på täcket... boring
ta o höj din arm lite och skåla i ett glas vin...bra fredagskväll till dig oxå
Comment
-
Jaaaaaa man måste ju planera liiite, men timingen är kanske lite dålig eftersom det är efter sexOriginally posted by Millan View PostMen hallå...har du börjat fundera på var händerna ska vara redan...lite tidigt
ta o höj din arm lite och skåla i ett glas vin...bra fredagskväll till dig oxå
Hmm... det blir kanske vin senare, men jag har Bravo i glaset, men det duger väl det också
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Jadå...alltid bra med planering...har du rätt iOriginally posted by snowflake View PostJaaaaaa man måste ju planera liiite, men timingen är kanske lite dålig eftersom det är efter sex
Hmm... det blir kanske vin senare, men jag har Bravo i glaset, men det duger väl det också

Bravo, bravo på dig
Ha så mys i kväll....
Comment
-
TMM City har tydligen Muppafton. Folk röker, hundar ylar och idioter till grannar dundrar på en massa skitmusik i sina högtrallare så att väggarna vibrerar. Ja, sånt älskar TMM. Han blir på så gott humör av alla dessa yttre störningar.
Eller kaaaaaanske inte...
-
Comment
-
Stackars dig...har du funderat på o flytta ut på landet...till en tyst idyll?Originally posted by TMM View PostTMM City har tydligen Muppafton. Folk röker, hundar ylar och idioter till grannar dundrar på en massa skitmusik i sina högtrallare så att väggarna vibrerar. Ja, sånt älskar TMM. Han blir på så gott humör av alla dessa yttre störningar.
Eller kaaaaaanske inte...
Comment
-
Hej hopp.
Ja precis Snowie, då var det söndag igen. Tänk om det ändå var tre dagars helg istället för bara två. Det går ju så himla fort så man hinner ju bara känna att det är grymt skönt med fredagskväll, sen vips är det måndag morgon igen och dags för en ny vecka.
Men först ska vi njuta av söndagen, den har ju precis börjat i stort sett. Ha en härlig dag allihop, kramisar i massor.
Comment
-
Ja jag har satt gason på att fixa med fler lördagar.. har inte fått någon rapport angående detta än så längeOriginally posted by Sunnyface View PostHej hopp.
Ja precis Snowie, då var det söndag igen. Tänk om det ändå var tre dagars helg istället för bara två. Det går ju så himla fort så man hinner ju bara känna att det är grymt skönt med fredagskväll, sen vips är det måndag morgon igen och dags för en ny vecka.
Men först ska vi njuta av söndagen, den har ju precis börjat i stort sett. Ha en härlig dag allihop, kramisar i massor.

Nä nu MÅSTE jag fixa här... får hit folk om en timme och jag ska förbereda lite.... hmm.. kanske ska ta och börja med mig själv först innan jag sätter igång med det andra
Comment
-
Det funkar ju inte med motionerandet.Originally posted by snowflake View PostJa jag har satt gason på att fixa med fler lördagar.. har inte fått någon rapport angående detta än så länge
Nä nu MÅSTE jag fixa här... får hit folk om en timme och jag ska förbereda lite.... hmm.. kanske ska ta och börja med mig själv först innan jag sätter igång med det andra 
Utom på fredagar av någon underlig anledning.
Har du provat att anlita en variant av regndansaren (lördagsdansare) istället.
Själv dansar jag så dåligt att den lördag vi har nu antagligen kommer att försvinna om jag provar.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
Comment

&
...............Änglatofflor. 

Comment