Originally posted by Ronja
Dig kan man alltid lita på! Snart är det ju fest hos Britt så det ska bli kul och höra hur dom haft det där. Har du hört något från Micke?
Dig kan man alltid lita på! Snart är det ju fest hos Britt så det ska bli kul och höra hur dom haft det där. Har du hört något från Micke?
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Det jag annars vet är att han ska både på Elitas födelsedagsfest och Britts fest denna vecka
Det jag annars vet är att han ska både på Elitas födelsedagsfest och Britts fest denna vecka
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 

Vad har Anders startat för tråd då? Tittar han in får du väl hälsa från mig
Puss på dig din sjöbjörn! Förresten vilken fin båt du köpt/ska köpa. Är den 50 fot lång?
Puss på dig din sjöbjörn! Förresten vilken fin båt du köpt/ska köpa. Är den 50 fot lång?
Har svarat dig i "din" tråd men du får nog välja senaste veckan för att få fram tråden.
Har svarat dig i "din" tråd men du får nog välja senaste veckan för att få fram tråden.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment