Ja ja, jag kommer alldeles strax. Satt just och skrev om meningen med livet på Oasen *asg*
Jasså, du tror att jag kommer att få en fin häck när gräsmattan är klar...... menar du min häck eller den i trädgården *harklar lite*
hehehe..måste läsa meningen med livet..e det en tråd på oasen som heter så eller??
ööööööh din häck som sitter på dig e säker redan WOW..men efter all jordkrattning så blir den *finast på hela ön..där din stuga bor*.....om du har en häck i trädgården .så e även den jätte jätte fin =)
hehehe..måste läsa meningen med livet..e det en tråd på oasen som heter så eller??
ööööööh din häck som sitter på dig e säker redan WOW..men efter all jordkrattning så blir den *finast på hela ön..där din stuga bor*.....om du har en häck i trädgården .så e även den jätte jätte fin =)
Här smyger jag in med min snygga wow-häck *asg* Tråden heter livets gåta och det var inte det enklaste att skriva där.
Hmmm... undrar varför jag sitter och ler när jag ser din avatar *ler från öra till öra*
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue] Man m
Snacka om att gå runt elden och va diplomatisk..
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Här smyger jag in med min snygga wow-häck *asg* Tråden heter livets gåta och det var inte det enklaste att skriva där.
Hmmm... undrar varför jag sitter och ler när jag ser din avatar *ler från öra till öra*
sticker genast dit & kollar...vill ju veta vad som e mening med livet...*s*
sitt nu inte här inne för länge å häcka..din sambo inte glad då ju *s*
Heeeeeej allihop, har ni saknat mig!*ekar ljudligt* ........ och som vanligt är det väl bara jag som är inne Har varit ute i sommarstugan hela helgen och lagt en ny gräsmatta, hmm och hälften är gjort och själv har jag ont i varenda muskel. Visste faktiskt inte att man använde rumpan när man krattade ut jord, men nu vet jag det, känner mig som en pigg 95-åring just nu
Har det hänt något kul? Några nyheter om Flanders eller några av dom andra? Ska sätta mig nu och läsa igenom lite här. Hoppas allt är bra med er och att det är lugnt i bussen
Gud er god, Gåtteposeministeren" er bedre!!!!!!
Og kommet tilbake i fin form!!!!!!!!!!
Vi har hatt abstinenser hær på forumet!!!
Det var like før det gikk Riksalarm!!
Å vilken smarrig frukost du har dukat fram snowflake, man tackar
Tänkte jag skulle kika in här... Om jag får... Men det tror jag Var ju med i klubben på BB-forumet men var väl inte precis en av de mest aktiva. Men ni e ju så himla trevliga ni som skriver här!!!
KRAM på er och Ha en fantastiskt underbar fin dag!
Nå fikk jeg altså bekrefta hvorfor jeg ikke har fått noen hilsen fra Flanders i postkassa,fra Mess...Skrev jo ikke navn og adresse i meldinga mi inn dit, for jeg trodde jo at de fant dèt allikevel..(som de gjør i andre offentlige konkurranser!!)Typisk ass!!:neutral:
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment