Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Om inte förr så kanske vi får höra något på onsdag om Schulman kommer till äntligen morgon.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
      Om inte förr så kanske vi får höra något på onsdag om Schulman kommer till äntligen morgon.
      Ja, du får høre etter du som bor i Sverige og gi oss norske en rapport.

Comment

• Originally posted by *Rio*
        jeg har tipset norske se & hør og her & nå om at vi vil vite hva som skjer med E og K, men om de gjør noe med det er heller uvisst.
        Kan da vel ikke være så vanskelig å finne utav....
        Men, det er litt rart at hun var alene på Spy Bar torsdags kveld og alene i går...skjemmes hun av Klas, eller er det han som ikke vil ha noe oppmerksomhet?

Blir snart www.skogstokig.se
        Förra länken var fel stavad . !

Bara för att Klas inte näms eller syns på bilderna så behöver det inte betyda att han inte är med . Kan ju vara så att Klas inte vill nämas eller synas . !

Comment

• Originally posted by talisman

Bara för att Klas inte näms eller syns på bilderna så behöver det inte betyda att han inte är med . Kan ju vara så att Klas inte vill nämas eller synas . !

skogstokig.se er bare et utrykk

Comment

• Kanske det kommer mingelbilder från blue moon bar imorrn/inatt.

Comment

Kanske det kommer mingelbilder från blue moon bar imorrn/inatt.
              Hva skjer der??

Comment

tydelig at det var i jobb sammenheng....ikke så rart at Klas ikke var der , men jeg begynner å tvile på om de er sammen lenger.
                Er også litt usikker på om de i det hele tatt ble sett sammen på onsdag??
                hvorfor er det rart??? klas er jo først og fremst ren type som ikke vil ha den typen oppmerksomhet... men fordi om han ikke var med på spy bar, betyr jo ikke at det ikke er noen mellom dem... han kanskje er i Karlstad???
                "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                  hvorfor er det rart??? klas er jo først og fremst ren type som ikke vil ha den typen oppmerksomhet... men fordi om han ikke var med på spy bar, betyr jo ikke at det ikke er noen mellom dem... han kanskje er i Karlstad???
                  Han var jo i følge noen i Stockholm på tirsdag....., hvorfor reise helt tilbake Karlstad igjen, hvis han kom til Stockholm mandag? Er jo ganske langt mellom de to byene.
                  Men, anyway, jeg har sendt mail til Patrick i håp om å få vite noe mer og kanskje nytt.

Comment

• Originally posted by talisman

ja tex... det er oxo sant... men de trenger vel ikke å være sammen hele tiden? han kanskje er i Karlstad, der han bor jeg tror det forsatt er noe... Jeg tror kanskje ikke de er sammen enda, eller jeg vet ikke... men jeg skjønner godt at de ikke har bekreftet forholdet... dessuten har ingen av dem sagt at det er helt over

Comment

Han var jo i følge noen i Stockholm på tirsdag....., hvorfor reise helt tilbake Karlstad igjen, hvis han kom til Stockholm mandag? Er jo ganske langt mellom de to byene.
                      Men, anyway, jeg har sendt mail til Patrick i håp om å få vite noe mer og kanskje nytt.
                      svært som du har contact med deltagerene... jaja om han var i stockholm... so what? må jo ikke vær med av den grunn sendte du sms til Britt??? hihi

Comment

ja tex... det er oxo sant... men de trenger vel ikke å være sammen hele tiden? han kanskje er i Karlstad, der han bor jeg tror det forsatt er noe... Jeg tror kanskje ikke de er sammen enda, eller jeg vet ikke... men jeg skjønner godt at de ikke har bekreftet forholdet... dessuten har ingen av dem sagt at det er helt over
                        Men, han bor jo ingen steder.....
                        Han snakket om å flytte til Stockholm, og jeg tror neppe han reiser frem og tilbake til Karlstad annen hver dag. Det er ganske langt.
                        Men, han har jo kompiser i Stockholm som han sikkert besøker. Kan godt være at han har vært med Elita de fleste stedene også, men at han ikke ønsker å bli avbildet og skrevet om.
                        Blir mye spekulasjoner og jeg holder på å bli gal. Skal bli godt med ferie snart

Comment

svært som du har contact med deltagerene... jaja om han var i stockholm... so what? må jo ikke vær med av den grunn sendte du sms til Britt??? hihi
                          nei, feiga ut. Sendte en mail til Patrick i steden for

Comment

nei, feiga ut. Sendte en mail til Patrick i steden for
                            hihi, du assa håper på svar da uansett om jeg har mine tvil

Comment

Men, han bor jo ingen steder.....
                              Han snakket om å flytte til Stockholm, og jeg tror neppe han reiser frem og tilbake til Karlstad annen hver dag. Det er ganske langt.
                              Men, han har jo kompiser i Stockholm som han sikkert besøker. Kan godt være at han har vært med Elita de fleste stedene også, men at han ikke ønsker å bli avbildet og skrevet om.
                              Blir mye spekulasjoner og jeg holder på å bli gal. Skal bli godt med ferie snart
                              Der har vi det ja begynner å bli psycko i hodet ev alle spekulasjonene om de to men siden han har kompiser i st.holm, så er vel det slik at han var med dem de dagene elita var på de jobbgreiene... han visst ikke sååå glad i oppmerksomhet fra mediene, noen jeg skjønner veldig godt vi satser på å få en oppdatering eller noen i den duren snart, or ells.... ja da vet jeg ikke hva som skjer med meg...hihi

Comment

bilder på elita från i torsdags.

http://www.stureplan.se/site/article.php?id=899
                                Dom tackar jag för
                                Kör hårt,det kan gå
                                I morgon kan det vara försent.
                                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Working...
                                X