Originally posted by *Rio*
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
syden tur?? heldig duOriginally posted by Prettygrlhihi
jeg mente deg ja... landskamp ja... spennende greier det
har hatt ferei en uke allerede jeg
har vært i byen i hele dag... shoppet tilo syden-tur
skal bare nerde forran datan og slappe heeelt av

Blir nok ikke rare ferien på meg. Håper å ta en tur til Stockholm om ikke så altfor lenge
Comment
-
jeppOriginally posted by *Rio*syden tur?? heldig du
Blir nok ikke rare ferien på meg. Håper å ta en tur til Stockholm om ikke så altfor lenge
Tyrkia og faktisk
skal til stockhol i oktober, det ser jeg virkelig fram til
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
nei... man må nok vente lenge på sommeren her ja... har hatt fin vær i tre dager nå, men det avtar vel det oxo snart... hehe kanskje vi gjør detOriginally posted by *Rio*Tyrkia er ikke feil
Ser jo ikke ut til at det blir noen sommer her i landet med det aller første.
Kanskje vi møtes i Stockholm?
På Spybar eller cafe Opera
Comment
-
hva snakker du om? har du lest det noen plass?Originally posted by *Rio*Elita sammen med en annen kille.
Kan det ha vært en foto session? At hun rett og slett var på jobb?? -og at denne ryktesprederen har lagt sammen 2+2 og fått 22?
Comment
-
Just nu är det ett program på Kanal 5 som handlar om folket på Stureplan.
Tjejerna ska vara hårt sminkade, se ut som en fotomodeller med söt look och dom ska vara lättklädda........ dom intervjuar en som brukar hålla till där och det är tydligen den typ av tjej som går hem där .........;-)
När det gäller fotbollen så tror jag det kan gå hur som helst......
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Såg du Heidi?Originally posted by snowflakeJust nu är det ett program på Kanal 5 som handlar om folket på Stureplan.
Tjejerna ska vara hårt sminkade, se ut som en fotomodeller med söt look och dom ska vara lättklädda........ dom intervjuar en som brukar hålla till där och det är tydligen den typ av tjej som går hem där .........;-)
(BB-04)
Comment
-
sier de noe om elita???Originally posted by snowflakeJust nu är det ett program på Kanal 5 som handlar om folket på Stureplan.
När det gäller fotbollen så tror jag det kan gå hur som helst......
Comment
-
hva jeg snakker om....hehe?Originally posted by Prettygrlhva snakker du om? har du lest det noen plass?
Jeg mener at det kan ha vært en jobb hun gjorde og at hun tok bilder sammen med en annen fyr. Dermed har denne personen trodd at hun hadde en ny mann og dumpet Klas.
Nei, det er bare fantasien min som løper løpsk akkuratt nå. Blir gal!
Comment
-
hehe... hvis du tenker så mye blir du gal!!! take it slow... det er bare ett rykte fra en debatt-trådOriginally posted by *Rio*hva jeg snakker om....hehe?
Jeg mener at det kan ha vært en jobb hun gjorde og at hun tok bilder sammen med en annen fyr. Dermed har denne personen trodd at hun hadde en ny mann og dumpet Klas.
Nei, det er bare fantasien min som løper løpsk akkuratt nå. Blir gal!
sjansen for at den er sann, er slim
hun tørr da ikke å gjøre noe slikt etter så kort tid... det er jo bare en uke siden de dyrket kjærligheten i en kantine, det sier litt... tror ikke det plutselig er borte... men nå slutter vi å tenke så mye...
Comment

Comment