Originally posted by TequilaLady

om du fattar vad jag menar. 
Sedan så förlorar man ju mer på det (oftast) för då läggs bud hela tiden, och priset blir högre och högre.. sista minuten, då har ni ju bara 1 minut på er, och inte 2 dagar.. om du fattar vad jag menar igen? 

Har jag gjort en massa gånger, och ibland har jag tom tjänat MER än vad jag lade på grejjen, och ibland, om jag VET att en sak är poppis, då kan jag köpa den på tradera och sälja den på blocket.. gjorde jag med en modetop en gång.. tror jag gav 200 för den på tradera, och fick 400 för den på blocket.
Med andra ord, folk är mer puckade på blocket. *enligt mig* iaf småtjejerna som vill ha dessa "modekläder".

om du fattar vad jag menar. 
Sedan så förlorar man ju mer på det (oftast) för då läggs bud hela tiden, och priset blir högre och högre.. sista minuten, då har ni ju bara 1 minut på er, och inte 2 dagar.. om du fattar vad jag menar igen? 

Har jag gjort en massa gånger, och ibland har jag tom tjänat MER än vad jag lade på grejjen, och ibland, om jag VET att en sak är poppis, då kan jag köpa den på tradera och sälja den på blocket.. gjorde jag med en modetop en gång.. tror jag gav 200 för den på tradera, och fick 400 för den på blocket.
Med andra ord, folk är mer puckade på blocket. *enligt mig* iaf småtjejerna som vill ha dessa "modekläder".

Och det är väl IBLAND sådär som man tjänar lite pengar.. då blir man extra glad! :-D Men star verkade kunna fler fula knep!
Och det är väl IBLAND sådär som man tjänar lite pengar.. då blir man extra glad! :-D Men star verkade kunna fler fula knep! 

..Tyskarna har ett stort utbud när det gäller det ämnet & efterfrågan i sverige e stort..det beror på vem som tryckt kartan & när den e ifrån....så det kan röra sig om 50-600 kr per karta...men brukar ligga på 150-200 kronor i vinst på de kartor från början av 1900 talet ..det e de jag köper& säljer flest

Sen kanske man kan utveckla infon ytterligare för vissa skriver ju bara "en snygg topp! passar festen! 20 kronor frak".. då kan man ju lägga till en massa "såg en liknande på Paris Hilton blablablabla".. då kanske man får mer för den!
..Tyskarna har ett stort utbud när det gäller det ämnet & efterfrågan i sverige e stort..det beror på vem som tryckt kartan & när den e ifrån....så det kan röra sig om 50-600 kr per karta...men brukar ligga på 150-200 kronor i vinst på de kartor från början av 1900 talet ..det e de jag köper& säljer flest
Sen kanske man kan utveckla infon ytterligare för vissa skriver ju bara "en snygg topp! passar festen! 20 kronor frak".. då kan man ju lägga till en massa "såg en liknande på Paris Hilton blablablabla".. då kanske man får mer för den! We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment