Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

När jag ska regga mig...säger det Dina mailadresser överenstämmer inte med varandra ( fast dom gör det)

Så jag skickar mail till traderas kundtjänst...

Sen när jag ska prova med Logg in...så säger den att namnet redan är upptaget, så jag måste ju ha blitt reggad ändå, fast det inte funkar....det blir samma sak jämt när jag ska anmäla mig på olika ställen...

Funderar på at byta mailadress

Comment

Originally posted by alice
      När jag ska regga mig...säger det Dina mailadresser överenstämmer inte med varandra ( fast dom gör det)

Så jag skickar mail till traderas kundtjänst...

Sen när jag ska prova med Logg in...så säger den att namnet redan är upptaget, så jag måste ju ha blitt reggad ändå, fast det inte funkar....det blir samma sak jämt när jag ska anmäla mig på olika ställen...

Funderar på at byta mailadress
      Men gyyyyd vad jobbigt! Så där blev det när jag reggade mej här på Tornis..blev ju tvungen att regga ett nytt nick då med en annan mejladress..grrrr..kände mej aldrig bekväm med det nicket heller, tur att TMM kunde fixa det till slut, så jag fick heta Jr här också. Mejla dem igen och se om de kan hjälpa dej..

Comment

Nu vet jag vad problemet var dottern hade reggat i min adress *glömt det*..... å jäkla vilket fint namn jag kommer ha inne på Tradera kommer slå alla med hästlängder

"myfourleafclover" ...kan knappt stava till det fast jag tittar på lappen hon skrev ...för att inte tala om det där hemliga namnet som jag ska logga in med ..... ja jeeeeesus ...

Faan jag har redan hittat en massa julkalappar som jag ska lägga bud bud på .....faan för er som lurade in mig i det här...

Comment

Nu vet jag vad problemet var dottern hade reggat i min adress *glömt det*..... å jäkla vilket fint namn jag kommer ha inne på Tradera kommer slå alla med hästlängder

"myfourleafclover" ...kan knappt stava till det fast jag tittar på lappen hon skrev ...för att inte tala om det där hemliga namnet som jag ska logga in med ..... ja jeeeeesus ...

Faan jag har redan hittat en massa julkalappar som jag ska lägga bud bud på .....faan för er som lurade in mig i det här...

Det var inget dåligt nick du! Minfyrklöver hahahaha Fast du, du kan ändra på både hemligt namn och lösen sen så blir det enklare *tipsar*

Kan tänka mej att du hittat en massa grejer...ja skyll på oss du bara Vi varnade dej ju

Comment

Originally posted by JessicaRabbit

Det var inget dåligt nick du! Minfyrklöver hahahaha Fast du, du kan ändra på både hemligt namn och lösen sen så blir det enklare *tipsar*

Kan tänka mej att du hittat en massa grejer...ja skyll på oss du bara Vi varnade dej ju
            Törs jag inte...då kommer jag aldrig komma in igen..

Den texten är från en låt med en grupp som heter Alkaline....Och den texten vill hon tatuera på armen

Comment

Törs jag inte...då kommer jag aldrig komma in igen..

Den texten är från en låt med en grupp som heter Alkaline....Och den texten vill hon tatuera på armen
              Nej huvaligen..avråd! Inte tatuera sånt...hon kommer att ångra sig sen när hon fått en ny favoritgrupp.

Comment

Nej huvaligen..avråd! Inte tatuera sånt...hon kommer att ångra sig sen när hon fått en ny favoritgrupp.
                Ja hon sa eventuellt nu när jag frågade om just det..men hon har en hög andra tatueringar som hon ska göra...

Jag är verkligen emot tatueringar, tycker inte om det...lover har iof 3 st fina

Men inte på MITT barn

Men... johooo da hon räknar bara dagarna tills hon fyller 18....

Det är ju så jäkla poppis med sånt nuförtiden..pearcad är väl ensak det är hon i läppen (förut var det i ögonbrynet) men det går ju att avlägsna på ett annat sätt.

Comment

Ja hon sa eventuellt nu när jag frågade om just det..men hon har en hög andra tatueringar som hon ska göra...

Jag är verkligen emot tatueringar, tycker inte om det...lover har iof 3 st fina

Men inte på MITT barn

Men... johooo da hon räknar bara dagarna tills hon fyller 18....

Det är ju så jäkla poppis med sånt nuförtiden..pearcad är väl ensak det är hon i läppen (förut var det i ögonbrynet) men det går ju att avlägsna på ett annat sätt.
                  Ja själv gillar jag tatueringar - har själv en. Men man måste tänka sig noga för innan man gör det. Och man ska isf välja ett motiv som man inte riskerar att tröttna på..att ta bort tatueringar är en dyr historia och lämnar fula ärr dessutom. Tycker nog din dotter ska vänta lite med att tatta sig några år. Men vad gör man när de blivit myndiga..fast väljer man en seriös tatuerare som brukar dom avråda om personen är ung och väljer ett motiv som kanske inte är helt passande..dom brukar kunna sånt där.

Comment

Jaså, snackar vi tatueringar nu?

Denna vill jag ha i svanken:

jag veeeet, man ska inte tatta sig där.. men vi får väl se vad so händer i framtiden..

Har haft den här bilden, och suktat, i över 4 år nu.

Comment

Ja själv gillar jag tatueringar - har själv en. Men man måste tänka sig noga för innan man gör det. Och man ska isf välja ett motiv som man inte riskerar att tröttna på..att ta bort tatueringar är en dyr historia och lämnar fula ärr dessutom. Tycker nog din dotter ska vänta lite med att tatta sig några år. Men vad gör man när de blivit myndiga..fast väljer man en seriös tatuerare som brukar dom avråda om personen är ung och väljer ett motiv som kanske inte är helt passande..dom brukar kunna sånt där.
                      Dom hon har i åtanke är faktiskt jättefina... ja jag försöker intala henne att "Det du tyckte var asballt när du var 15 tycker du inte samma om idag"..Samma sak är ju att det hon tycker om nu kan hon ångra sen..Men tänker man så törs man väl aldrig att göra nånting här i livet..

Comment

Dom hon har i åtanke är faktiskt jättefina... ja jag försöker intala henne att "Det du tyckte var asballt när du var 15 tycker du inte samma om idag"..Samma sak är ju att det hon tycker om nu kan hon ångra sen..Men tänker man så törs man väl aldrig att göra nånting här i livet..
                        Ja, säg åt henne att välja motiv med stor omsorg..innan jag valde det jag har, hade jag kollat i säkert ett år..

Klart man måste våga, men man ska ändå känna sig 200% på motivet och vart nånstans man sätter det.

Men oooooj, vad OT vi hamnade nu då

Comment

Originally posted by turbotrollet

jag veeeet, man ska inte tatta sig där.. men vi får väl se vad so händer i framtiden..

Men vad snygg den var! Jag tycker det motivet passar just där, faktiskt. Fast det gör jävligt ont att tatta sig på ryggen har jag hört. Jag har en kompis som gjort Sveriges flagga precis där, och hon sa det gjorde svinont. Jag har min ovanför vänstra bröstet och det kändes knappt..

Comment

Men vad snygg den var! Jag tycker det motivet passar just där, faktiskt. Fast det gör jävligt ont att tatta sig på ryggen har jag hört. Jag har en kompis som gjort Sveriges flagga precis där, och hon sa det gjorde svinont. Jag har min ovanför vänstra bröstet och det kändes knappt..
                            Där har lover en också

Comment

Originally posted by turbotrollet

jag ser ingen bild... jag vill också veta....

att ni törs, jag har inte nån tatuering och ingen piercing heller, ens inte hål i örat.... Har lite fobi mot sprutor/nålar och smärta...
                              Men jag tycker inte att det skulle vara snyggt på mig heller, så det går superbra att vara "ren" eller vad man nu ska säga....

Comment

I Firefoxen ser jag ingen bild alls (turbots tatuering som hon vill ha) inte ens ett rött kryss, nada alltså.

I IE'n ser jag endast ett rött kryss. Gick till egenskaper och tog URL'en, kom till passagen, där de har spärrat för vidarelänkning. Så hur kunde ni andra se den härinne? Eller gjorde ni som jag?

Iaf så har jag sett den nu och den är skitsnygg.
                                Men som sagt, i svanken skall man ju helst inte tatuera sig.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X