Originally posted by alice
Jag har två "titthål" efter att min ena äggstock "snurrade in i sig själv", + ett avlångt ärr under naveln. Hade oxå en cysta, tror jag, men ingen farlig..

...tänk OM det varit en sprucken blindtarm
...snäsig jävla kärring var det som dök upp i korridoren när jag hela tiden försökte få tag i nån trevlig varelse.

En göbbe som betalar åt mej!
...tänk OM det varit en sprucken blindtarm
...snäsig jävla kärring var det som dök upp i korridoren när jag hela tiden försökte få tag i nån trevlig varelse.

Iaf.. jag älskade att ligga på sjukhus. Morfinsprutorna var fullkomligt LJUVLIGA! Personalen var snäll osv... När jag legat i flera dar, och skulle upp och gå en dag, det tog en evighet att komma till "kafeterian" (typ 100 m) gick och kände mig som en gammal kärring.. :-D
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment