Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Med andra ord var vi lite ställda bägge två då!

Jag skämdes för att jag gjort bort mej och du trodde jag drev med dig

Nå, söta gosedjur iaf Och så har jag lärt mej nåt nytt idag med då

TY är ett märke jag aldrig kommer glömma det är då ett som är säkert!

Comment

• Själv har jag lagt bud på en mp3-spelare. Vinner jag inte den ja då...
      (¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit
        Med andra ord var vi lite ställda bägge två då!

Jag skämdes för att jag gjort bort mej och du trodde jag drev med dig

Nå, söta gosedjur iaf Och så har jag lärt mej nåt nytt idag med då

TY är ett märke jag aldrig kommer glömma det är då ett som är säkert!
        Ja, TY gör mysiga djur.. vissa är skitfula, men andra är jättesöta:

Hittade Gary, exempelvis:

Misja(?):

Comment

• Originally posted by Simsan
          Själv har jag lagt bud på en mp3-spelare. Vinner jag inte den ja då...
          Håller tummarna för dig.

Har försökt lägga bud på mp3-spelarep å tradera forut, men de går alltid upp i pris..

Tillslut köpte jag en på Expert för 800.-

Comment

• Originally posted by turbotrollet
            Håller tummarna för dig.

Har försökt lägga bud på mp3-spelarep å tradera forut, men de går alltid upp i pris..

Tillslut köpte jag en på Expert för 800.-

Whooo... snygg mp3-spelare
            (¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

Whooo... snygg mp3-spelare
              Yepp, den är assnygg!

Har trånat efter den på expert i flera år.. och så var det halva priset på den i maj i år. Då köpte jag den, för 800.-, visserligen "bara" 256mb, men jag klarar mig fint med 55 låtar.

Comment

Själv har jag lagt bud på en mp3-spelare. Vinner jag inte den ja då...
                hmmmpfff bara det inte är den jag bjudigt på ..för den vill jag vinna (tror det finns 350 aktioner just nu på mp3 så vi får hoppas att det inte e just den )

ska vinna tre jag ..men börjar ochså tröttna..som TT säger de brukar gå upp i pris & med frakt på 99 kr (som de flesta har) så får de juh inte gå upp så himla mycket..annars kan man juh lika bra handla dem i affär

Comment

• Jippppppppiiiii!!! Idag avslutades min auktion på videofilmerna. 243 spänn slutade det på. Inte illa för 13 filmer jag kanske gett 100-150 spånn för själv sammanlagt

Och snabb var köparen med! Överförde pengarna bara ett par timmar efteråt. Ett välkommet litet tillskott i min kassa, måste jag säga..då klarar man sig ett tag till då.

Imorrn förmiddag ska jag iväg och posta paketet som vi kommit överens om, hoppas nu bara att mina fraktkostnadsberäkningar stämmer. Jag vägde paketet hemma och beräknade från postens sajt.

TRADERA ÄR BRA!

Så snart jag kan, ska jag lägga ut fler grejor

Comment

Jippppppppiiiii!!! Idag avslutades min auktion på videofilmerna. 243 spänn slutade det på. Inte illa för 13 filmer jag kanske gett 100-150 spånn för själv sammanlagt

Och snabb var köparen med! Överförde pengarna bara ett par timmar efteråt. Ett välkommet litet tillskott i min kassa, måste jag säga..då klarar man sig ett tag till då.

Imorrn förmiddag ska jag iväg och posta paketet som vi kommit överens om, hoppas nu bara att mina fraktkostnadsberäkningar stämmer. Jag vägde paketet hemma och beräknade från postens sajt.

TRADERA ÄR BRA!

Så snart jag kan, ska jag lägga ut fler grejor
                    Grattis!

Åh, då är jag alltså en bra köpare på tradera? Jag sätter ALLTID in pengarna direkt när jag fått "vinnarmailet".

Och de som köper av mig har 5 dagar på sig..

Comment

Grattis!

Åh, då är jag alltså en bra köpare på tradera? Jag sätter ALLTID in pengarna direkt när jag fått "vinnarmailet".

Och de som köper av mig har 5 dagar på sig..
                      Det gör alltid jag med, sätter in pengarna senast dagen efter ju. Jag har satt gränsen på tre dagar när man köper av mig.

Ja, gissa om denna köpare kommer att få ett väldigt bra omdöme av mig? Det blir en massa plus, faktiskt.

Japp, du och jag är också bra köpare, som betalar på stubben

Comment

Det gör alltid jag med, sätter in pengarna senast dagen efter ju. Jag har satt gränsen på tre dagar när man köper av mig.

Ja, gissa om denna köpare kommer att få ett väldigt bra omdöme av mig? Det blir en massa plus, faktiskt.

Japp, du och jag är också bra köpare, som betalar på stubben
                        Vi är de bästa!

Jag brukar alltid sätta A+++ efter mina ömdömen... hehe, istället för ++++++++++++++++++++++ som så många andra sätter.. och tråkig som jag är sätter jag A+++ när jag är nöjd och A+++++ när jag är superdupermeganöjd! *fniss*

Comment

Vi är de bästa!

Jag brukar alltid sätta A+++ efter mina ömdömen... hehe, istället för ++++++++++++++++++++++ som så många andra sätter.. och tråkig som jag är sätter jag A+++ när jag är nöjd och A+++++ när jag är superdupermeganöjd! *fniss*
                          Jag brukar bara skriva typ: Snabb betalning, bra mejlkontakt, bara +++++ eller nåt sånt. Eller om mejlkontakten inte varit bra (den tycker jag är viktig, jag blir vansinnig om man sålt nåt till mej tex men inte bryr sig om att mejla när paketet är skickat) så skriver jag Snabb leverans, är nöjd med varan, men dålig mejlkontakt. Sen kan jag väl lägga till några plustecken där med iofs.

Jag ger aldrig neg omdöme, skulle inte göra det om jag inte blivit jättelurad eller så. Är jag missnöjd med vissa grejor men ändå är nöjd med varan, så ger jag inga omdömen alls istället..

Det där med A+++ systemet var ju skitbra Tror jag snor det *hehehe*

Comment

Jag brukar bara skriva typ: Snabb betalning, bra mejlkontakt, bara +++++ eller nåt sånt. Eller om mejlkontakten inte varit bra (den tycker jag är viktig, jag blir vansinnig om man sålt nåt till mej tex men inte bryr sig om att mejla när paketet är skickat) så skriver jag Snabb leverans, är nöjd med varan, men dålig mejlkontakt. Sen kan jag väl lägga till några plustecken där med iofs.

Jag ger aldrig neg omdöme, skulle inte göra det om jag inte blivit jättelurad eller så. Är jag missnöjd med vissa grejor men ändå är nöjd med varan, så ger jag inga omdömen alls istället..

Det där med A+++ systemet var ju skitbra Tror jag snor det *hehehe*

Det är inte ofta folk mailar när de skickat paketet, men det går ju rätt fort när man får paketet så det är lugnt.. har aldrig stört mig på det..

Inte ens jag skriver "nu har jag skickat varan".. eller gör jag det?

Jag brukar maila två ggr.. först en gång för att berätta att personen har 5 dagar på sig, sätta in pengar till det och det kontot osv.. sen när jag fått svar "jag har satt in pengar nu" brukar jag skriva mitt sista mail: "Bra, jag skickar paketet ikväll/imorgon" typ.

Men som sagt, brukar inte få mail om när de skickat paketen, men jag litar på dem..

ja, sno mitt A+++ om du vill!

Comment

Det är inte ofta folk mailar när de skickat paketet, men det går ju rätt fort när man får paketet så det är lugnt.. har aldrig stört mig på det..

Inte ens jag skriver "nu har jag skickat varan".. eller gör jag det?

Jag brukar maila två ggr.. först en gång för att berätta att personen har 5 dagar på sig, sätta in pengar till det och det kontot osv.. sen när jag fått svar "jag har satt in pengar nu" brukar jag skriva mitt sista mail: "Bra, jag skickar paketet ikväll/imorgon" typ.

Men som sagt, brukar inte få mail om när de skickat paketen, men jag litar på dem..

ja, sno mitt A+++ om du vill!
                              Ja, jag kanske är petig, men jag vill bli informerad om att paketet är skickat, har tom skrivit det i min personliga info..men det är inte alltid folk gör det. Och ibland har ju paket kommit bort och det har tagit lång tid och inte ett ord..då stör jag mej. Själv skickar jag tre mejl: Först det där infomejlet med grattis och kontouppgifter osv. Sen mejlar jag när pengarna kommit och sen mejlar jag en gång till när paketet är på väg. Jag brukar också be dem höra av sej när de fått paketet för jag vill veta att allt är som det ska och så..

Lite överambitiöst kanske... Kanske folk tycker jag tjatar med så många mejl

Comment

Ja, jag kanske är petig, men jag vill bli informerad om att paketet är skickat, har tom skrivit det i min personliga info..men det är inte alltid folk gör det. Och ibland har ju paket kommit bort och det har tagit lång tid och inte ett ord..då stör jag mej. Själv skickar jag tre mejl: Först det där infomejlet med grattis och kontouppgifter osv. Sen mejlar jag när pengarna kommit och sen mejlar jag en gång till när paketet är på väg. Jag brukar också be dem höra av sej när de fått paketet för jag vill veta att allt är som det ska och så..

Lite överambitiöst kanske... Kanske folk tycker jag tjatar med så många mejl
                                Nej, jag tycker att det låter bra.

Men folk verkar inte bry sig om infon..

Jag har skrivit (i min info) att folk SKA maila mig när de satt in pengarna.. typ det..

Ja, en massa annat oxå.. men, ja, nu när vi pratar om just den här saken.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X