Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by turbotrollet
    Det är roligt att köpa, men man blir gladare om någon köpt av en.. emn jobbigare: att posta skiten osv!
    Ja, och så ska man beräkna frakten och man ska emballera och det och sånt. Fast det är ju värt besväret

Jag mejlade förresten en köpare igår kväll, en som finns i Linköping..hon hade en dunjacka som var skitsnygg men det stod ingen storlek. Men icke att hon har svarat..inte än så länge..

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit
      Ja, och så ska man beräkna frakten och man ska emballera och det och sånt. Fast det är ju värt besväret

Jag mejlade förresten en köpare igår kväll, en som finns i Linköping..hon hade en dunjacka som var skitsnygg men det stod ingen storlek. Men icke att hon har svarat..inte än så länge..

Jag och lover satt och pratade igår...och då kom jag på att mina vänner som är kineser...drev kinarestaurang i Linköping för en sisådär 20 år sen

Då sa jag Är det inte där J.R bor

* Vadå trådförstörare *

Comment

• Originally posted by alice
        Jag och lover satt och pratade igår...och då kom jag på att mina vänner som är kineser...drev kinarestaurang i Linköping för en sisådär 20 år sen

* Vadå trådförstörare *
        haha, vi är alla trådförstörare på Oasen.

För övrigt brukar man tänka på folket här ibland, när man hör om städer som man vet att folk bor i osv.. Eller om man ser en pudel. Som jag gjorde igår.. gick förbi en gubbe med en stor, (svart) pudel.. då tänkte jag på Alice!

Comment

haha, vi är alla trådförstörare på Oasen.

För övrigt brukar man tänka på folket här ibland, när man hör om städer som man vet att folk bor i osv.. Eller om man ser en pudel. Som jag gjorde igår.. gick förbi en gubbe med en stor, (svart) pudel.. då tänkte jag på Alice!

.....ser jag nån med rött läppstift idag...så vet jag vilka jag kommer att änka på iallafall

Comment

.....ser jag nån med rött läppstift idag...så vet jag vilka jag kommer att änka på iallafall
            hahaha, ja.. SnuttnochPluttn kanske?

Comment

Men nu har ju du en ny, snyggare dunjacka?

OM hon svarar skriv då: Nej, du svarade så segt. Så jag har varit och köpt en på stan!

Comment

Men nu har ju du en ny, snyggare dunjacka?

OM hon svarar skriv då: Nej, du svarade så segt. Så jag har varit och köpt en på stan!
                Exakt! Hon har fortfarande inte svarat förresten, så ja, hon får ju skylla sig själv.

Comment

* Vadå trådförstörare *

Vilken kinakrog kan det ha varit då? Ming Palace? *nyfiken*

Comment

Vilken kinakrog kan det ha varit då? Ming Palace? *nyfiken*
                    hihi mitt favvokinahak heter också Ming Palace
                    sigpic__________________

Comment

• Originally posted by Lover
                      hihi mitt favvokinahak heter också Ming Palace

Varför har inte våran Kines restaurang så fint namn...den heter bara Älvsjö världshus rätt och slätt

Minns inte J.R...kan va...kan va.... det jobbade i allafall kineser där

Comment

Varför har inte våran Kines restaurang så fint namn...den heter bara Älvsjö världshus rätt och slätt

Minns inte J.R...kan va...kan va.... det jobbade i allafall kineser där
                        Det är ordning med dig iaf, alice, som vet det!

Comment

• Nu har jag hittat lite mera grejer jag kan lägga ut på Tradera. Att jag inte har tänkt på det förut?! Emmas fotbollsgrejer som hon inte använder längre eftersom hon slutade med fotbollen. Två par prima knäskydd, knappt använda och 1 par fotbollsskor. Alltid kan man få några kronor för dem..

Och så har jag ju en oöppnad flaska parfym jag kan lägga ut! Jag beställde av min svägerska en gång när de åkte utomlands och jag fick 2 flaskor av samma sort för de pengarna jag skickade med. Det är Lagerfeld Sun moon stars och den luktar jättegott (tycker jag). Den ena flaskan är flitigt använd, men den andra är förpackningen obruten på.

Vad kan man ha för utgångspris tro på en flaska fransk parfym, 30 ml?

Comment

Nu har jag hittat lite mera grejer jag kan lägga ut på Tradera. Att jag inte har tänkt på det förut?! Emmas fotbollsgrejer som hon inte använder längre eftersom hon slutade med fotbollen. Två par prima knäskydd, knappt använda och 1 par fotbollsskor. Alltid kan man få några kronor för dem..

Och så har jag ju en oöppnad flaska parfym jag kan lägga ut! Jag beställde av min svägerska en gång när de åkte utomlands och jag fick 2 flaskor av samma sort för de pengarna jag skickade med. Det är Lagerfeld Sun moon stars och den luktar jättegott (tycker jag). Den ena flaskan är flitigt använd, men den andra är förpackningen obruten på.

Vad kan man ha för utgångspris tro på en flaska fransk parfym, 30 ml?

Kolla på parfymerp å tradera.. är det ett "kändare" märke (typ gucci mfl) så kan de stiga jättemycket.. men lagerfeld är väl "status", du lär får massor för den! *hoppas iaf*

Men lägg 100 kronor, eller 1 kr, och hoppas att den går upp? vet inte..

Comment

• Själv har jag precis letat fram en massa grejjor jag oxå!

Ett par knivar (köksknivar), ljusstakar av någon gubbe (förhoppningsvis känd), IrishCoffe-muggar, porslinskoppar med fat och tom LITE GIRAFFGREJJOR!!!

Comment

Kolla på parfymerp å tradera.. är det ett "kändare" märke (typ gucci mfl) så kan de stiga jättemycket.. men lagerfeld är väl "status", du lär får massor för den! *hoppas iaf*

Men lägg 100 kronor, eller 1 kr, och hoppas att den går upp? vet inte..
                                Uj, inte törs jag lägga 1 krona..men inte heller 100..då kanske ingen bjuder på den istället? Äh, jag får kolla lite på parfymerna så bestämmer jag imorrn vad jag ska ha för utgångsbud..svårt det där..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X