Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar ni denna blusen på Josefssons?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Mina" skor är uppe i 101 kr nu, så jag är ute ur matchen. Ja, det sjukt svårt att hitta snygga skor i små storlekar! Har egentligen 35, men får alltid köpa 36. Men på La Redoute har dom skor i storlek 35! Inte jättedyra hellre faktiskt. Dom har ett par med jättehög klack på i storlek 35, för typ 200 spänn bara.

Vad tråkigt att du inte vann skorna Turbo, men du kan ju glädja dig med ditt paket från Halens istället. Du måste ta en bild på dig i kjolen sen!

Linnet du länkade tilll där var ju supersött... nästan som sockervadd. Och så var det ju din favvo på bild oxå.

Såg ett diadem på Tradera igår, ett helt vanligt jävla diadem, där dom klistrat in en bild på Jessica Simpson. Och diademet är nu uppe i 57 spänn! Haha, snacka om lättmanipulerade människor det finns.

Vad tråkigt det där med stolen Rabbiten. Ska du lämna negativt omdöme på karlsloken?

Comment

• Äsch, nu såg jag ju att du SKULLE lämna negativt... helblind idag.
      Fan vad less man blir på såna människor alltså. Och han förlorar ju på det själv, för han måste ju ändå betala provision och allting. Vilka snillen det finns.

Och så stör jag mig på människor på Tradera som lägger ut t ex en tröja. Och så nån timme innan auktionen är slut, så tar dom BORT tröjan, om det inte blivit några bud! Grr... Jag lägger alltid bud preciiiiis innan auktionen slutar.

Comment

• Ja, om jag lägger negga eller inte, beror väl iofs på om han hör av sig eller inte. Hör han av sig kommer jag att uppmana honom att lägga ut varan på nytt. Uppenbarligen vill han bara ha köpare som kan hämta grejorna själv, tror det är där skon klämmer. Men han har faktiskt skrivit på sin personliga meddelandesida att det går bra att få hemfraktat men att köparen då står för frakten (vilket iofs säger sig självt). Men hör han av sig tex idag eller imorrn och har en vettig förklaring, slipper han negga, men jag kommer att dra tillbaka mitt bud i vilket fall. Hör han inte av sig inom de närmaste dagarna, blir det ett mejl där jag informerar honom om att jag inte längre är intresserad samt lägger negga.

Jag tycker ju att även om man har mkt att göra så har man väl tid att slänga iväg ett litet mejl, va? Tar inte mer än några minuter!

*sur som fan*

Det där med att de tar bort varan precis innan den går ut, har jag faktiskt inte upplevt, som tur är. Jag hade blivit skitsur!

Comment

• Om han är en såååå upptagen man, då borde han inte lägga ut auktioner på Tradera överhuvudtaget...

Så jobbigt att behöva lämna negativt oxå, för det är ju rätt lätt att man då får ett hämndomdöme, helt oförtjänt.

Jäkla gubbe.

Comment

• Originally posted by Mimmit
            Om han är en såååå upptagen man, då borde han inte lägga ut auktioner på Tradera överhuvudtaget...

Så jobbigt att behöva lämna negativt oxå, för det är ju rätt lätt att man då får ett hämndomdöme, helt oförtjänt.

Jäkla gubbe.
            Ja precis, håller med dig fullständigt! Och föredrar man att varan hämtas, kanske man inte skulle skriva att man accepterar att skicka den?!

Precis, jag känner mej nervös inför att lämna negga, har aldrig gjort det även om det finns några som förtjänat det. Jag låter hellre bli att lämna omdöme öht då. Just för att slippa hämndnegga.

Är rätt besviken, för jag ville verkligen ha den där stolen, menmen. *snyft*

Comment

• Halens

Såg nog rätt chockad ut när postenkvinnan hämtade mitt paket, yttepytte litet var det! Tänkte att "shit, hur fan får 2 par byxor och en kjol plats där i?!"
              Mycket riktigt, var bara bikinin.
              Slet upp paketet när jag kom ut, farade över att "kjolen är tyvärr slut, och byxorna oxå!"
              Men nej, kjolen levereras i slutet av mars, och byxorna i slutet av april!

Och så är det fraktkostand på 42 kronor för varje paket, jo, tjen malena att jag ska betala för varje paket! Varör mailar de inte och beärttar det här?! Hade hellre tagit allt i slutet av april i sådana fall! jävla nötter!

Ska ringa dem nu, och beklaga mig och sen ska jag kräva att få slippa betala denna fraktavgift för att de är så puckade. Och jag har inte hunnit prova bikinin!

Comment

• Originally posted by turbotrollet
                Halens

Såg nog rätt chockad ut när postenkvinnan hämtade mitt paket, yttepytte litet var det! Tänkte att "shit, hur fan får 2 par byxor och en kjol plats där i?!"
                Mycket riktigt, var bara bikinin.
                Slet upp paketet när jag kom ut, farade över att "kjolen är tyvärr slut, och byxorna oxå!"
                Men nej, kjolen levereras i slutet av mars, och byxorna i slutet av april!

Och så är det fraktkostand på 42 kronor för varje paket, jo, tjen malena att jag ska betala för varje paket! Varör mailar de inte och beärttar det här?! Hade hellre tagit allt i slutet av april i sådana fall! jävla nötter!

Ska ringa dem nu, och beklaga mig och sen ska jag kräva att få slippa betala denna fraktavgift för att de är så puckade. Och jag har inte hunnit prova bikinin!
                Så där gör de på Ellos också. Man tycker ju när det faktiskt står "kan levereras omgående" att de ska kunna hålla det. Annars är det ju som sagt inte svårare än att skriva ett mejl där det står "vi beklagar men art nr det och det är tillfälligt slut och kan lev då och då och erbjuda kostnadsfri leverans alternativt att man får välja att alla varorna skickas samtidigt!

Puckon!

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit
                  Så där gör de på Ellos också. Man tycker ju när det faktiskt står "kan levereras omgående" att de ska kunna hålla det. Annars är det ju som sagt inte svårare än att skriva ett mejl där det står "vi beklagar men art nr det och det är tillfälligt slut och kan lev då och då och erbjuda kostnadsfri leverans alternativt att man får välja att alla varorna skickas samtidigt!

Puckon!

Håller HELT med, och de ska jag tala om för dem NU! För det stod att de kunde levereras omgående! Nu ska jag ringa!! *MORR*

Comment

• Ok, det var inte så farligt!

fraktavgiften på 42 är bara en engångsbetalning, oavsett hur många paket som skickas ut, så i de andra 2 paketen tillkommer ingen frakt.

Så jag får väl vara mer sur över att allt inte kom på en gång!

Comment

Ok, det var inte så farligt!

fraktavgiften på 42 är bara en engångsbetalning, oavsett hur många paket som skickas ut, så i de andra 2 paketen tillkommer ingen frakt.

Så jag får väl vara mer sur över att allt inte kom på en gång!
                      Men postens portoavgift då? Slipper du den också?

Edit: Postförskottsavgift heter det ju. Du borde ju få slippa den också!

Comment

• Men va tradigt! Det brukar ju stå direkt vid beställningen ifall grejerna ska ta tid på sig. Halens verkar lite mysko överhuvudtaget tycker jag. Jag bad att få hemskickat papper om faktura att skriva på och skicka tillbaka, men dom har inte kommit än... bad att få hemskickat en katalog innan, men den kom inte hellre. Och det är dåligt att dom inte har "Min sida" som dom har på t ex Ellos, där man kan logga in och se sina erbjudanden...

Och så nu detta med dig...

*skeptisk, men dom har dock fina grejer*

Comment

• JR: Jag har faktura hos Halens, så jag hämtar ut paketen gratis, testar grejjerna behåller jag dem kommer en räkning i slutet av månaden, där minsta inbetalningssumman är 50.-, skickar jag tillbaka så gör jag det bara.. Och då betalar jag ju bara fraktavgiften.

Mimmit: Ja, jag vet inte vad det är med halens nu, fast visserligen var det första gången jag beställde över nätet..

Bikinin är superfin IRL, men har inte testat än, men färgerna är jättemysiga!

Comment

• Ehh...?!

Comment

*svimmar*

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit

*svimmar*
                                Först lixom "du får köpa allt i affären"

Sen under "då får köpa hela affären och lafret och allt"

Jag dööööör! (fast jag är nog mest chockad/förvånad)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X