Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar ni denna blusen på Josefssons?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by turbotrollet
    ?!
    eller vad säger du?

Sicken jäkla klack säger jag

Comment

• Originally posted by alice

Yep, det är negativt... tror jag (?) eftersom jag aldrig gått i så hög klack...

Comment

• Originally posted by turbotrollet

Ja, och kanske för att 95% av utbudet riktar sig till kvinnor. *bing!*
        *bing!*

KVOTERA IN KVINNOR I DE MULTINATIONELLA FÖRETENS STYRELSER!

Comment

• Originally posted by alice
          Gamla trevliga Adidasskor (Stan Smith) är ju inne igen. Köp dig ett par sådana. Behagligt och skönt

Comment

• Turbo - Väääldigt snygga skor! Älskar höga klackar, så kvinnligt fint. Tycker absolut du ska slå till när du får möjlighet. Inte så farligt dyra var dom hellre.

Jag köpte blusen i mörklila, svart och vitt. Ska du slå till du oxå?

Comment

• Inte så särskilt svårt att gå i såna skor faktiskt, man får se till att klacken är tillräckligt "bred" liksom. Kan inte riktigt förklara... Den ska se smal ut i profil, men helst vara lite bredare på bredden, så det blir lite stadga.
              Nån som fattar vad jag begriper?

Comment

• Boleron gillade jag inte vid en första anblick. Men den kan kanske vara snygg om man "får till den" på nåt piffigt sätt. Guldmönstret var dock väldigt snyggt! Gillar fina "detaljer".

Comment

• Mimmit.

Jag tror jag förstår.. för första gången jag testade pumps med smala klackar trodde jag att jag skulle ramla omkull, men tack vare bredden på skon under själva foten - innan tårna precis, var det lätt gå i dem, för du menar väl där?

Finns skorna kvar vid ett senare tillfälle köper jag dem!

Och den boleron, det var guldet jag inte riktigt gillade.. hehehe... men ju mer jag ser den (i svart desto mer gillar jag den!)

Älskar även dessa, men de skickar inte till sverige.
                  http://images.asos.com/inv/E/6/25/67...e/image1xl.jpg

Men, tror ni att dessa skor jag bifogat passar min nya kjol?
                  http://www.halens.se/resources/produ...6544/52031.jpg

(Ja, nu är det ju rundad tå på dessa, och kilklack som jag EGENTLIGEN inte gillar... men guuuud så söta de var!)

Comment

• Dom där skorna kommer att passa skitbra tror jag. Kilklack ska ju vara "inne" i sommar jag har förstått. Det är kilklackar i varenda jäkla tidning man öppnar. Gillar att själva kilen är träfärgad, det ser lite "mjukare" ut då, mot det hårda svarta.
                    Dom var liksom nätta, och det passar ju till den superfeminina kjolen.

Comment

• Originally posted by Mimmit
                      Dom där skorna kommer att passa skitbra tror jag. Kilklack ska ju vara "inne" i sommar jag har förstått. Det är kilklackar i varenda jäkla tidning man öppnar. Gillar att själva kilen är träfärgad, det ser lite "mjukare" ut då, mot det hårda svarta.
                      Dom var liksom nätta, och det passar ju till den superfeminina kjolen.
                      Fast nu när jag tänker på det så var det ingen kilklack, utan just trä.

hehe, sorry...

Sådana där korkskor gillar jag inte.. men vi kommer väl helt drunkna i det i vår/sommar, så då kommer man väl gilla det.

Comment

• Behöver skönhetssömn.. I'll be back tomårråv!

Comment

• Haha, ja! Så är det alltid!
                          Först så säger man "Men fy fan vad fult, det där kommer jag aaaaldrig att köpa"! Sen efter nån månad går man lik förbannat omkring i det dära, och tycker det är skitsnyggt.

Så lättmanipulerad man är.

Kommer ihåg när alla skulle ha kjol utanpå byxorna, 96 eller när det var typ. Alla i "Skilda världar" hade det så...Tyckte det var hysteriskt fult först, men sen hade man det själv ändå till sist...

Comment

• Naddi naddi trendiga sötunge, ses imorron!

Comment

• Det är verkligen kul att läsa era köp...eller eventuella köp kanske man ska säga, blir riktigt inspiread

Måste leta fram mina två par skor som jag inte kunde låta bli att köpa på Mallis i höstas...tror det var kilklack på bägge

Comment

• Så länge som ni tjejer håller på med högklackat och skit så kommer vi män att se er mindre intellektuella.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X