Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar ni denna blusen på Josefssons?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mellon
    Så länge som ni tjejer håller på med högklackat och skit så kommer vi män att se er mindre intellektuella.
    Nejdå, det gör "vi" inte alls. Endast vissa av oss.

Fast det ska medges att hålla på med "skit", vad nu det innebär, inte låter så intellektuellt.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Originally posted by gason
      Nejdå, det gör "vi" inte alls. Endast vissa av oss.

Fast det ska medges att hålla på med "skit", vad nu det innebär, inte låter så intellektuellt.
      hålla på med 'skit'

såvida man inte är latrinarbetare

Comment

• Kommer in här i tråden, nästan nyvaken, och vilken härlig början! För jag garvade verkligen läppen av mig åt Mellons inlägg! (Eller möjligtvis Mellon him self)

Tack!

Nu till lite seriösare människor.

Mimmit:
        Jo, du ska veta vad jag avskydde boleros när de kom i höstas, men nu är jag helt förälskad! Eller i långärmade, för kortärmade boleros är jag fortfarande allergisk mot. Den här boleron köpte jag för inte så länge sedan, från Nelly: http://www.nelly.se/shop/rea/?Style=...3&ID=144301655
        Jag är såååå jävla nöjd!

Alice: Ibland är det väl bra att trender kommer och går? Och man ska verkligen spara på ALLT! Som du nu! Slipper du gå ut och köpa dyra skor som är trendigt, för du har redan 2 par!

Comment

• Originally posted by turbotrollet

Alice: Ibland är det väl bra att trender kommer och går? Och man ska verkligen spara på ALLT! Som du nu! Slipper du gå ut och köpa dyra skor som är trendigt, för du har redan 2 par!
          Grejjen är den att jag köpte dom för dom var så snygga och sköna, och billiga för dom reade ut mycket sommarsaker....så sista kvällen köpte jag dom....och när man kom till sverige så var det ju i slutet av september, så jag använde dom aldrig så dom ligger oanvända i sina kartonger

Comment

• Originally posted by alice
            Grejjen är den att jag köpte dom för dom var så snygga och sköna, och billiga för dom reade ut mycket sommarsaker....så sista kvällen köpte jag dom....och när man kom till sverige så var det ju i slutet av september, så jag använde dom aldrig så dom ligger oanvända i sina kartonger
            Åhh, helt nya oxå! Vilken grej! Tur att du köpte dem, du kommer vara het het het!

Nu ska jag ned på stan.. och göra ingenting.. fönstershoppa.

Comment

Så länge som ni tjejer håller på med högklackat och skit så kommer vi män att se er mindre intellektuella.
              Du begriper att det där argumentet är helt tandlöst va?
              (Visar fram mina 200 högskolepoäng samt mina nya högklackade och min nya hårklämma med päääärlor.)

Comment

• Turbo - Alltså jag måste kolla in på Nelly... Trodde mest dom hade trosor, men dom verkar ju ha en hel massa annat oxå numera. *gaaah, ÄNNU ett postorderställe att bli utfattig på*

Vad har man under en bolero? Bara ett linne typ? Har alltid funderat på vad man ska ha under, så att det inte blir klumpigt liksom.

Comment

Så länge som ni pojkar håller på med såna här inlägg har ni bevisat att vi tjejer är mer intellektuella

Comment

• Originally posted by msfantasia
                    Så länge som ni pojkar håller på med såna här inlägg har ni bevisat att vi tjejer är mer intellektuella

*garvar hejdlöst* Så sant Msf! SÅ sant!

Comment

• Originally posted by Mimmit
                      Turbo - Alltså jag måste kolla in på Nelly... Trodde mest dom hade trosor, men dom verkar ju ha en hel massa annat oxå numera. *gaaah, ÄNNU ett postorderställe att bli utfattig på*

Vad har man under en bolero? Bara ett linne typ? Har alltid funderat på vad man ska ha under, så att det inte blir klumpigt liksom.
                      SOm du ser på den bilden har tjejen linne på sig under, och det är väl oftast det man har.

Linne under: http://images.asos.com/inv/D/8/50/57...e/image1xl.jpg

Linne under: http://images.asos.com/inv/D/7/39/63...i/image1xl.jpg

Linne under: http://images.asos.com/inv/D/7/39/70728/image2xl.jpg

Ja, en lite tunnar tröja helt enkelt. Och det ÄÄÄÄR ju så snyggt!

Comment

• Den där första gillade jag, den lilla puffärmen var gullig. Och att den ska knäppas hela vägen tyckte jag var fint.

Ja, man kanske skulle ge bolerosar en chans.

Comment

• Originally posted by Mimmit
                          Den där första gillade jag, den lilla puffärmen var gullig. Och att den ska knäppas hela vägen tyckte jag var fint.

Ja, man kanske skulle ge bolerosar en chans.

Ja, tyvärr så skickar inte Asos jackor till sverige, eller skor... annars är det jättelätt at beställa där ifrån! Även retunera!

Själv är jag helt förälskad i den sista jag visade.

Men läste om en tjej som hade provat att beställa ett par skor, och hon fick hem dem.. Annars står det "only ships to UK"..

Tycker verkligen du ska prova! Det är riktigt snyggt! Och man får en markerad midja... tycker jag iaf.

Comment

• Har aldrig vågat köpa nåt från utlandet faktiskt. Hur betalar man? Har lite skräck för att betala med kort över nätet.

Markerad midja för övrigt är nästan det jag tänker mest på när jag köper grejer. Haha, nu låter det som att jag bara håller med dig, men så är det iallafall. Tycker det är superfint när man visar kurvorna, dom ska markeras starkt. *tycka*
                            Figursytt är mitt ledord. Det behöver inte sitta som ett korvskinn dock, för det är inte alltid så snyggt när man käkat middag osv... hehe...
                            Rumpen ska vi oxå markera tycker jag, vi ska vara stolta över att vara kvinnor.

Comment

• Turbo - Vilken söt ny bild du har, såg den först nu. Tycker du ska ha bilder på dina outfits varje dag i din blogg förresten, skulle vara sååå kul att kolla in.

Comment

• Originally posted by turbotrollet
                                Tack!
                                Varsågod

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X