Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar ni denna blusen på Josefssons?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja så är det Turbot, länken funkar nu igen. Gå och kolla om det var samma klänning du tänkte på. Den är sååååååå läcker! *villhavillhavillha*

Comment

• Åh DEN! Det var inte den jag tänkte på, men den där klänningen var den absolut första jag såg när jag öppnade katalogen, den vill jag oxå ha!!

Jag trodde ni menade den här:

(859.-)

Comment

• Förresten är den här helt underbar! Tänk er att ha den på sig till stranden!

299.-

Comment

• La Redoute är en härlig butik. Dom känns så lyxiga på nåt vis. Lite glamour över dom.

Har du fått hem din kjol än Turbo?

Comment

• Haha, på tal om boleros... denna måste vara århundradets mest osnygga variant.

http://www.tradera.com/auction/Damklader/aid_25511256

Comment

• Originally posted by Mimmit
              Haha, på tal om boleros... denna måste vara århundradets mest osnygga variant.

http://www.tradera.com/auction/Damklader/aid_25511256
              Oh fy för den lede. Så vidrigt ful den var!

Öht tycker jag att päls och särskilt fuskpäls är asfult. Skulle aldrig ta på mej en pälsjacka, äkta eller oäkta spelar ingen roll.

Comment

• Nä, päls är snyggast när den bara är med som en liten detalj på en jacka eller nåt. T ex på kragen eller nåt. Annars ser man lätt ut som snömannen eller nåt.

Comment

Nä, päls är snyggast när den bara är med som en liten detalj på en jacka eller nåt. T ex på kragen eller nåt. Annars ser man lätt ut som snömannen eller nåt.
                  För att inte tala om de där fuskpälsarna med olika färger. Alltså, finns det nåt fulare än en rosa fuskpälsjacka??? Eller blålila? Hade en väninna som köpte en sån där lila fuskpäls på H&M för en del år sen. Hon såg fan inte klok ut i den.

Fast jag gillar inte pälsdetaljer ens. Föredrar min dunjacka med fleecefoder inuti. Både snyggt och skönt

Fast nu ljög jag lite kom jag på. Jag gillar visst päls på en detalj: stövlar! Har inga stövlar med pälsskaft själv, men Emma har, och dom är jättetuffa.

Comment

• Ja, ska det vara fusk, så ska det åtminstonde FÖRSÖKA se äkta ut. Hur ofta ser man en neonrosa mink liksom? Minns oxå dom hemska jackorna, tror inte dom är poppis längre, som tur är.

Comment

Ja, ska det vara fusk, så ska det åtminstonde FÖRSÖKA se äkta ut. Hur ofta ser man en neonrosa mink liksom? Minns oxå dom hemska jackorna, tror inte dom är poppis längre, som tur är.
                      Ja det är ju för väl det. Men allting kommer ju igen i modet, så visst blir det nog modernt och inne och trendigt med neonrosa fuskpälsar igen nån gång. Fast vi får hoppas det dröjer läääääänge.

Comment

• Håller med Mimmit, en pälskrage kan vara fint på jackor, men det SKA vara fuskpäls!

Sen finns det fina och snygga fuskpälsar.

Men däremot AVSKYR jag pälsjackor, äkta eller inte. och ja, fula boleros och kappor oxå för den delen.

Man ser bara stor, tjock och plufsig ut! Cruella de vil (eller hur det stavas, orkar inte kolla upp).

Att bära äkta päls är bara äckligt och fult.... då stödjer man oxå världens hemskaste industri.

Vad tyckte ni om klänningen jag visade från La Redoute då?

Nej, kjolen har inte kommit.. men jag gissar på att den kommer mån-tis eller ons.

Comment

• Gillade det flygiga somriga materialet i klänningen, men den var lite för mönstrad och för djupt ringad för min smak. Har lite fobi för att visa tuttarna för mycket. Färgerna var fina, milda liksom. Men mönstret var lite mysko. Den ser nog tusen gånger snyggare ut PÅ en människa dock, än på bild tror jag.

Oh, har ju förresten glömt läsa din blogg idag kom jag på nu.

Comment

Gillade det flygiga somriga materialet i klänningen, men den var lite för mönstrad och för djupt ringad för min smak. Har lite fobi för att visa tuttarna för mycket. Färgerna var fina, milda liksom. Men mönstret var lite mysko. Den ser nog tusen gånger snyggare ut PÅ en människa dock, än på bild tror jag.

Oh, har ju förresten glömt läsa din blogg idag kom jag på nu.
                            Jag tycker den är jättefin, men ingenting jag skulle lägga pengar på.. och speciell inte 800 kronor!

Skrev precis ett nytt inlägg om katter!

Comment

• Dessa handdukar från La Redoute är så jäkla läckra!

Men dyyyra, huu.. designer-handdukar!

Annars har Halens jättefina handukar i chokladbrunt och vitt, randiga, med lite bredare ränder, de är superfina! Tror jag ska satsa på dem senare.

Comment

• Dom var riktigt häftiga! Nästan självlysande.

Funderar oxå på nya handdukar, dom gamla är så tunna nu så att man kan se igenom dom.

Man skulle ju vilja ha sånadär jättestora och extremt tjocka handdukar... riktigt mjuka. Men dom kostar ju oxå därefter. Och så matchande jättetjocka badrumsmattor...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X